Jak správně zacházet s knihou Marta Strnadová
Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Výroba knihy Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Použité odkazy Vlastní zdroje Fotografie a obrázky z archivu autora
Metodický pokyn Integrovaný blok: Dítě a jeho psychika Popis Prezentace v PowerPointu, která obsahuje tři pracovní listy s jednoduchým interaktivním úkolem. Očekávání a cíle Dítě se učí správně zacházet s knížkou, samostatně rozhodnou, jaké chování je správné. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Práce s interaktivním materiálem 2. snímek – děti určují, co logicky patří ke čtení knížky pomocí lišty pera (správné zakroužkuj, nesprávné škrtni) 3. snímek – děti určují pomocí lišty pera, co se s knihou nedělá (správné zakroužkuj, nesprávné škrtni) 4. snímek – výroba vlastní knížky, postup výroby je ukázán na jednotlivých fotografiích – děti budou potřebovat alespoň 3 papíry A4, děti si knihu sami doplní vlastními obrázky Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Prvky polytechnické výchovy Přicházet s vlastními nápady Řešení jednoduchých problémů a samostatné rozhodování Spontánně vyprávět zážitky Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.