Práce s pohádkou Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 1 Jak pejsek s kočičkou dělali dort
Práce s pohádkou
Co nepatří do dortu?
Téma pro polytechnickou výchovu Oblast: Dítě a společnost Podoblast: Kultura, umění Integrovaný blok: Já, ty, my a vnímání Téma: Polytechnika v dětské literatuře – Jak si pejsek s kočičkou dělali k svátku dort Dosažené konkretizované výstupy: Cíl: seznámit děti s pracovními činnostmi lidí pomocí pohádkových postav Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 6
Použité pomůcky Text pohádky Prezentace určená k interaktivnímu řešení Počítač a dotyková obrazovka Vnitřní pískoviště - bábovičky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 7
Metodický postup Motivace: 1.Poslech pohádky 2.Rozhovor o pohádce, kladení jednoduchých otázek Vlastní práce: 1.Práce s interaktivní prezentací 2.Může následovat praktická činnost dětí – práce na vnitřním pískovišti – děláme bábovičky – pečeme dort Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 8
Použité zdroje Kliparty - office.microsoft.com Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 9
10 Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Cíle polytechnické výchovy