Řemeslo má zlaté dno Autorky: J…,A….

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Potraviny pro léto a zimu ZDRAVÍ, BEZPEČÍ. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Advertisements

Doprava ROZMĚRY Který obrázek je největší? Který obrázek je nejmenší?
Výroba adventního věnce SEBEOBSLUHA. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
Hmyzí hotel Kde kdo bydlí?.
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
DOBROTY… …NEJEN SLADKÉ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Bylinková zahrádka I. – Jak připravit bylinkový čaj
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
KOMÍNY, KOMINÍK A DALŠÍ PROFESE
Proměny vody Alena Maurová.
KTERÝCH HRAČEK NA PÍSKOVIŠTI JE STEJNÝ POČET JAKO PUNTÍKŮ VE ČTVERCI?
Najdi jarní květinu, která se nachází jen jednou
Poznávání zvuků kolem nás
Co se ztratilo a co to způsobí ?
KASTELÁN Svazky klíčů.
Talíř a příbory Pravo-levo.
VELIKONOCE KRASLICE.
ZVÍŘATA Kde které potkám?.
NÁŘADÍ.
JEDNO SLOVO PRO VÍC VĚCÍ
Jsem děvče - čím budu? Povolání.
Logopedie P - L JAZYK A ŘEČ.
ZDOBENÍ VÁNOČNÍHO STROMKU
Jak nám roste krokus vnímání.
Život v rybníce Jana Kučerová.
POVOLÁNÍ.
Hra na barevná auta IV. Jaroslava Růžičková.
MAŠINKY - bludiště Prostorová orientace.
Vnímání, poznávací schopnosti
Zvířata domácí, volně žijící a exotická
vnímání, pozornost, soustředěnost
Má země Česká republika.
CIRKUS orientace.
OVOCE A BARVY …procvič postřeh.
Obrázková básnička Jazyk a řeč.
HODINY - poznej stejný čas, velikost
Od semínka k pastelkám Řešení problémů, učení   .
Jak správně zacházet s knihou
PRSTOVÉ POČÍTÁNÍ.
Hrajeme si na fotografa
Stíny ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
Sklizeň cukrové řepy Podzimní práce na poli.
PYRAMIDA ČASU Od narození do stáří.
KDO SE NA TEBE DÍVÁ? HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
JAZYK A ŘEČ Poznávací schopnosti – ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ, UČENÍ
Malujeme vodovkami vnímání.
Orientujeme se v prostoru
Exotická zvířata se stejnou hláskou na začátku
Jak parkovat auta Radka Knotková.
Co si vezmu na….
NAJDI CESTU Orientace v prostoru.
Poznatky ze života zvířat
ADAPTACE NA ŽIVOT VE ŠKOLE
Rozlišování obrazných znaků a symbolů, grafické vyjadřování
GEOMETRICKÉ TVARY PoZNÁVEJ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNoST
JAZYK, ŘEČ, ZPĚV A VNÍMÁNÍ
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
NAŠE DOVEDNOSTI CO UŽ UMÍM.
RIZIKA PŘI ZIMNÍCH SPORTECH
Vztah k životnímu prostředí
Řady puntíků a čísel.
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
VÁNOCE Jak pomáháme mamince?.
Hudební nástroje vnímání.
Na poli a v lese stroje.
Transkript prezentace:

Řemeslo má zlaté dno Autorky: J…,A…

Pojmenuj a vysvětli rozdíl MALÍŘ

Kdo používá tyto nástroje?

Jaké další věci potřebují?

Jsem CUKRÁŘ, ke své práci nepotřebuji :

Použité zdroje obrázků http://pixabay.com http://www.clker.com/

Materiály, pomůcky a technické vybavení Dotyková obrazovka, připojená k PC Didaktický kufřík - KUMUČ (kostýmy představující profese, příruční kufřík „Malý doktor“, klokaní zubař Oskar, CA domácnost, dopravní značky, vláček) Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Metodický postup Obrázky profesí, používaných nástrojů, poznávání rozdílů. Navazuje ztvárnění profesí pomocí dramatického výstupu. Rozeznání profesí, co ke konkrétní profesi patří a co ne. Zjištění profesi rodičů. Podnět pro dítě, čím chce být. Pojmenování profesí, činnost určité profese, rozdíly (malíř X malíř). Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Přiřazováni pomůcek k profesím na obrázku. Zjišťování rozdílů (malíř X malíř). První dva obrázky reagují na kliknutí myší. Další dva obrázky reagují po kliknutí myší tak, že zesvětlá a nebo zmizí. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Dítě a jeho psychika (psychologická) Tvořivost, vynalézavost, fantazie. Vyjádřit vlastní jednoduché pohybové představy, naznačit, vyjádřit pomocí pantomimy konkrétní činnost. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.