Řady puntíků a čísel.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Doprava ROZMĚRY Který obrázek je největší? Který obrázek je nejmenší?
Advertisements

Poznej, který geometrický tvar chybí na obrázku POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI - VNÍMÁNÍ.
Zatoulaná klubíčka prostorové vztahy NA, POD, ZA, PŘED, VPRAVO, VLEVO.
Výroba adventního věnce SEBEOBSLUHA. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
Hmyzí hotel Kde kdo bydlí?.
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
DOBROTY… …NEJEN SLADKÉ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Bylinková zahrádka I. – Jak připravit bylinkový čaj
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Eva Císlerová, Dis. Pohyb na ledu.
KOMÍNY, KOMINÍK A DALŠÍ PROFESE
Proměny vody Alena Maurová.
KTERÝCH HRAČEK NA PÍSKOVIŠTI JE STEJNÝ POČET JAKO PUNTÍKŮ VE ČTVERCI?
Hrátky s čerty čert, anděl a Mikuláš.
VYBARVI SI NOVÉ KAMARÁDY…
SLABIKUJEME S TICHÁČKEM.
Velikost nářadí.
Ticháček s nimi hledá cestičky…
Poznávání zvuků kolem nás
Grafomotorika - geometrické tvary
KASTELÁN Svazky klíčů.
Talíř a příbory Pravo-levo.
VELIKONOCE KRASLICE.
ZVÍŘATA Kde které potkám?.
NÁŘADÍ.
JEDNO SLOVO PRO VÍC VĚCÍ
Jsem děvče - čím budu? Povolání.
ZDOBENÍ VÁNOČNÍHO STROMKU
Jak nám roste krokus vnímání.
Včela medonosná.
Život v rybníce Jana Kučerová.
POVOLÁNÍ.
MAŠINKY - bludiště Prostorová orientace.
Vnímání, poznávací schopnosti
Zvířata domácí, volně žijící a exotická
ŽÁBY, ŽABKY A ŽABIČKY.
Má země Česká republika.
CIRKUS orientace.
OVOCE A BARVY …procvič postřeh.
HODINY - poznej stejný čas, velikost
HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
Od semínka k pastelkám Řešení problémů, učení   .
Jak správně zacházet s knihou
PRSTOVÉ POČÍTÁNÍ.
Stíny ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
Sklizeň cukrové řepy Podzimní práce na poli.
PYRAMIDA ČASU Od narození do stáří.
KDO SE NA TEBE DÍVÁ? HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
Malujeme vodovkami vnímání.
Orientujeme se v prostoru
Exotická zvířata se stejnou hláskou na začátku
Jak parkovat auta Radka Knotková.
Co si vezmu na….
NAJDI CESTU Orientace v prostoru.
Množství, symbol Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace Řešení problémů, učení Jemná motorika, koordinace ruky a oka.
Rozlišování obrazných znaků a symbolů, grafické vyjadřování
GEOMETRICKÉ TVARY PoZNÁVEJ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNoST
BROUČCI A POČÍTADLO Pro skřítka Ticháčka.
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Barevné korálky vnímání.
NAŠE DOVEDNOSTI CO UŽ UMÍM.
Řemeslo má zlaté dno Autorky: J…,A….
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
VÁNOCE Jak pomáháme mamince?.
Hudební nástroje vnímání.
Na poli a v lese stroje.
Transkript prezentace:

Řady puntíků a čísel

NAŠI KAMARÁDI SKŘÍTKOVÉ PRŮVODCI VZDĚLÁVACÍMI OBLASTMI Dítě a jeho psychika Dítě a svět Dítě a společnost Dítě a ten druhý Dítě a jeho tělo Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Která číslovka následuje? 1 2 3 4 5 6 4 5 6 2 1 3

Která číslovka následuje? 6 5 4 3 2 1 1 5 6 4 3 2

Která číslovka v řadě chybí? 1 2 3 4 5 6 2 1 6 7 3 4 5

Která číslovka v řadě chybí? 3 4 5 6 7 8 7 4 2 1 6 5 3

Která číslovka v řadě chybí? 9 8 7 6 5 4 8 7 4 3 6 5 1 2

Která kostka patří do řady?

Která kostka patří do řady?

Která kostka patří do řady?

Materiály, pomůcky a technické vybavení Použitý zdroj obrázků http://pixabay.com Materiály, pomůcky a technické vybavení Dotyková obrazovka, připojená k PC Didaktický kufřík - KUMUČ (nůžky)

Metodický postup Materiál je určený k procvičení počítání od 1 do 9. Na každém snímku děti hledají číslovku nebo kostku, která v řadě chybí. Součástí materiálu jsou pracovní listy, které obsahují kostky i číslovky odpovídající těm v prezentaci. Děti si je mohou vybarvit a vystřihnout a pracovat tak společně s kamarádem u dotykové obrazovky. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Špatná odpověď při dotyku zesvětlá. Správná odpověď po dotyku doputuje na své místo. Pracovní listy jsou určeny k tisku, při prezentaci se nezobrazují. Jsou bez animací. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Vzdělávací oblast – DÍTĚ A JEHO PSYCHIKA (PSYCHOLOGICKÁ) Vzdělávací podoblast – Poznávací schopnosti – Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace Dosažené konkretizované výstupy – orientovat se v číselné řadě; chápat číslo jako počet prvků; chápat jednoduché souvislosti. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.