Řady puntíků a čísel
NAŠI KAMARÁDI SKŘÍTKOVÉ PRŮVODCI VZDĚLÁVACÍMI OBLASTMI Dítě a jeho psychika Dítě a svět Dítě a společnost Dítě a ten druhý Dítě a jeho tělo Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Která číslovka následuje? 1 2 3 4 5 6 4 5 6 2 1 3
Která číslovka následuje? 6 5 4 3 2 1 1 5 6 4 3 2
Která číslovka v řadě chybí? 1 2 3 4 5 6 2 1 6 7 3 4 5
Která číslovka v řadě chybí? 3 4 5 6 7 8 7 4 2 1 6 5 3
Která číslovka v řadě chybí? 9 8 7 6 5 4 8 7 4 3 6 5 1 2
Která kostka patří do řady?
Která kostka patří do řady?
Která kostka patří do řady?
Materiály, pomůcky a technické vybavení Použitý zdroj obrázků http://pixabay.com Materiály, pomůcky a technické vybavení Dotyková obrazovka, připojená k PC Didaktický kufřík - KUMUČ (nůžky)
Metodický postup Materiál je určený k procvičení počítání od 1 do 9. Na každém snímku děti hledají číslovku nebo kostku, která v řadě chybí. Součástí materiálu jsou pracovní listy, které obsahují kostky i číslovky odpovídající těm v prezentaci. Děti si je mohou vybarvit a vystřihnout a pracovat tak společně s kamarádem u dotykové obrazovky. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Práce s interaktivním výukovým materiálem Špatná odpověď při dotyku zesvětlá. Správná odpověď po dotyku doputuje na své místo. Pracovní listy jsou určeny k tisku, při prezentaci se nezobrazují. Jsou bez animací. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Prvky polytechnické výchovy Vzdělávací oblast – DÍTĚ A JEHO PSYCHIKA (PSYCHOLOGICKÁ) Vzdělávací podoblast – Poznávací schopnosti – Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace Dosažené konkretizované výstupy – orientovat se v číselné řadě; chápat číslo jako počet prvků; chápat jednoduché souvislosti. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.