Zvířata domácí, volně žijící a exotická

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Doprava ROZMĚRY Který obrázek je největší? Který obrázek je nejmenší?
Advertisements

Jaro na statku FARMÁŘ A JEHO PRÁCE. Čtyři roční období.
Poznej, který geometrický tvar chybí na obrázku POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI - VNÍMÁNÍ.
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
Hmyzí hotel Kde kdo bydlí?.
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
DOBROTY… …NEJEN SLADKÉ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Bylinková zahrádka I. – Jak připravit bylinkový čaj
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
KOMÍNY, KOMINÍK A DALŠÍ PROFESE
KTERÝCH HRAČEK NA PÍSKOVIŠTI JE STEJNÝ POČET JAKO PUNTÍKŮ VE ČTVERCI?
Hrátky s čerty čert, anděl a Mikuláš.
VYBARVI SI NOVÉ KAMARÁDY…
Velikost nářadí.
Najdi jarní květinu, která se nachází jen jednou
Ticháček s nimi hledá cestičky…
Poznávání zvuků kolem nás
Zvuky hudebních nástrojů
KASTELÁN Svazky klíčů.
Talíř a příbory Pravo-levo.
VELIKONOCE KRASLICE.
ZVÍŘATA Kde které potkám?.
NÁŘADÍ.
JEDNO SLOVO PRO VÍC VĚCÍ
Jsem děvče - čím budu? Povolání.
VÝROBA ŚÍPKOVÉHO ČAJE sebeobsluha.
Logopedie P - L JAZYK A ŘEČ.
ZDOBENÍ VÁNOČNÍHO STROMKU
Jak nám roste krokus vnímání.
Život v rybníce Jana Kučerová.
POVOLÁNÍ.
MAŠINKY - bludiště Prostorová orientace.
Vnímání, poznávací schopnosti
ŽÁBY, ŽABKY A ŽABIČKY.
Má země Česká republika.
CIRKUS orientace.
OVOCE A BARVY …procvič postřeh.
HODINY - poznej stejný čas, velikost
HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
Od semínka k pastelkám Řešení problémů, učení   .
Jak správně zacházet s knihou
PRSTOVÉ POČÍTÁNÍ.
Stíny ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
Sklizeň cukrové řepy Podzimní práce na poli.
PYRAMIDA ČASU Od narození do stáří.
KDO SE NA TEBE DÍVÁ? HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
Malujeme vodovkami vnímání.
Orientujeme se v prostoru
Exotická zvířata se stejnou hláskou na začátku
Co si vezmu na….
NAJDI CESTU Orientace v prostoru.
Poznatky ze života zvířat
Rozlišování obrazných znaků a symbolů, grafické vyjadřování
GEOMETRICKÉ TVARY PoZNÁVEJ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNoST
BROUČCI A POČÍTADLO Pro skřítka Ticháčka.
Odkrývání obrázků – poznej místa
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Barevné korálky vnímání.
NAŠE DOVEDNOSTI CO UŽ UMÍM.
RIZIKA PŘI ZIMNÍCH SPORTECH
Řady puntíků a čísel.
Řemeslo má zlaté dno Autorky: J…,A….
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
VÁNOCE Jak pomáháme mamince?.
Hudební nástroje vnímání.
Na poli a v lese stroje.
Transkript prezentace:

Zvířata domácí, volně žijící a exotická

KDO ŽIJE NA FARMĚ?

KDO ŽIJE NA POLI, NA LOUCE, V LESE?

KDO ŽIJE V ZOO ?

Použité zdroje obrázků http://www.sunipix.com http://www.clker.com http://www.wpclipart.com https://openclipart.org

Materiály, pomůcky a technické vybavení Dotyková obrazovka, připojená k PC Didaktický kufřík - KUMUČ (PASTELKY) Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Metodický postup Děti budou třídit jednotlivé druhy zvířat - domácí, volně žijící, exotická. Na prezentaci navazuje vybarvování zvířátek. Pracovní list je určen k tisku a vybarvení, během prezentace se nezobrazuje. Očekávání a cíle Dítě bude znát jednotlivé druhy zvířat, naučí se je třídit dle určitých kritérií Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Na prvním snímku s názvem „Na farmě“ se domácí zvířátka při kliknutí zahýbou, ostatní, které do skupiny nepatří, zmizí. Na druhém snímku s názvem „Na poli, na louce, v lese“ se při kliknutí na obrázek zahýbou volně žijící zvířata, ostatní zmizí. Na třetím snímku s názvem „V ZOO“ se při kliknutí na obrázek zahýbou exotická zvířata, ostatní zmizí. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy VZDĚLÁVACÍ OBLAST DÍTĚ A JEHO PSYCHIKA /PSYCHOLOGICKÁ/ PODOBLAST POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI – základní matematické, početní a číselné pojmy a operace. Dosažené konkretizované výstupy – porovnat a uspořádat předměty dle stanoveného pravidla, poznat, co do skupiny nepatří, třídit předměty minimálně dle jednoho kritéria, nacházet znaky společné a rozdílné. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.