MAŠINKY - bludiště Prostorová orientace
Která mašinka dojede na vlakové nádraží?
Která mašinka dojede dříve na vlakové nádraží?
Která mašinka najde správnou cestu?
Použité odkazy Vlastní zdroje
Metodický pokyn Integrovaný blok: (vnímání) Popis Děti hledají správnou cestu do cíle Očekávání a cíle Dítě si dokáže poradit s problémem a samostatně vyřeší situaci. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Práce s interaktivním výukovým materiálem Na snímku č. 2 – 4 děti hledají nejkratší cestu k cíli. K materiálu je možno využít interaktivní pero, které je součástí programu Power Point. Kliknutím na správnou lokomotivu se dětem cesta k cíli zobrazí. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Prvky polytechnické výchovy Orientovat se v prostoru i v rovině, rozlišovat vzájemnou polohu dvou objektů. Sledovat očima zleva doprava. Uplatňovat postřeh a rychlost. Soustředěně pracovat, nenechat se vyrušit a vyřešit zadaný úkol. Materiál je určen pro práci na dotykových zařízeních. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.