Co se přihodí … než se fotka narodí?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Muzikantská rodina Polytechnika v písni. Poznáš písničku? Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován.
Advertisements

Jaro na statku FARMÁŘ A JEHO PRÁCE. Čtyři roční období.
Výroba adventního věnce SEBEOBSLUHA. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
Práce s pohádkou Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 1 Jak pejsek s kočičkou.
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
DOBROTY… …NEJEN SLADKÉ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Hudební nástroje.
Bylinková zahrádka I. – Jak připravit bylinkový čaj
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Proměny vody Alena Maurová.
KTERÝCH HRAČEK NA PÍSKOVIŠTI JE STEJNÝ POČET JAKO PUNTÍKŮ VE ČTVERCI?
Hrátky s čerty čert, anděl a Mikuláš.
Velikost nářadí.
Zvuky hudebních nástrojů
Grafomotorika - geometrické tvary
KASTELÁN Svazky klíčů.
Talíř a příbory Pravo-levo.
VELIKONOCE KRASLICE.
ZVÍŘATA Kde které potkám?.
NÁŘADÍ.
JEDNO SLOVO PRO VÍC VĚCÍ
Jsem děvče - čím budu? Povolání.
VÝROBA ŚÍPKOVÉHO ČAJE sebeobsluha.
ZDOBENÍ VÁNOČNÍHO STROMKU
Včela medonosná.
Život v rybníce Jana Kučerová.
POVOLÁNÍ.
Hra na barevná auta IV. Jaroslava Růžičková.
MAŠINKY - bludiště Prostorová orientace.
Vnímání, poznávací schopnosti
Zvířata domácí, volně žijící a exotická
ŽÁBY, ŽABKY A ŽABIČKY.
vnímání, pozornost, soustředěnost
Má země Česká republika.
CIRKUS orientace.
OVOCE A BARVY …procvič postřeh.
HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
Od semínka k pastelkám Řešení problémů, učení   .
Jak správně zacházet s knihou
PRSTOVÉ POČÍTÁNÍ.
Hrajeme si na fotografa
Stíny ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
Sklizeň cukrové řepy Podzimní práce na poli.
PYRAMIDA ČASU Od narození do stáří.
Odpad patří do kontejnerů
KDO SE NA TEBE DÍVÁ? HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
Malujeme vodovkami vnímání.
Orientujeme se v prostoru
Jak parkovat auta Radka Knotková.
Co si vezmu na….
Vůle, vytrvalost, city a jejich projevy
Poznatky ze života zvířat
Rozlišování obrazných znaků a symbolů, grafické vyjadřování
GEOMETRICKÉ TVARY PoZNÁVEJ.
JAZYK, ŘEČ, ZPĚV A VNÍMÁNÍ
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Barevné korálky vnímání.
NAŠE DOVEDNOSTI CO UŽ UMÍM.
RIZIKA PŘI ZIMNÍCH SPORTECH
Vztah k životnímu prostředí
Řady puntíků a čísel.
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
VÁNOCE Jak pomáháme mamince?.
S M Ě R Y.
Hudební nástroje vnímání.
Výroba velikonočního košíčku
Na poli a v lese stroje.
Transkript prezentace:

Co se přihodí … než se fotka narodí? fotíme

Jak dostanu myšku na fotku? Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Jak dostanu myšku na fotku? Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Co potřebuji? Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Fotím Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Přesuneme obrázky do počítače Fotografie se ukládají na kartu, kterou vložíme do počítače. Fotografie kopírujeme. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

A co dál? Máme 3 možnosti: fotografie promítáme na obrazovku počítače, tiskneme na vlastní tiskárně nebo jdeme do obchodu (fotolab, minilab) a necháme udělat papírové fotografie. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Téma pro polytechnickou výchovu •    Oblast: Dítě a jeho psychika – poznávací schopnosti •      Podoblast: Řešení problémů, učení • Integrovaný blok: Já, ty, my a dovednosti •      Téma: Co se přihodí, než se fotka narodí •      Dosažené konkretizované výstupy: Dítě umí zacházet s ICT Cíl: Naučit děti vyfotit hračku, kamaráda Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Pomůcky: Prezentace určená k interaktivnímu řešení Digitální fotoaparát Různé fotografie, děti si mohou přinést vlastní fotografie z domova Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Metodický postup Nejdříve s dětmi prohlédneme fotografie (z domova). Na dotykovou obrazovku promítáme fotografie ze společné akce mateřské školy, kde jsou děti. Řešíme s dětmi problém, co vše se musí udělat, než jsou hotové fotografie – použijeme prezentaci. Ukážeme dětem digitální fotoaparát, prakticky ukážeme, jak se fotí, i další postup přenosu. Fotíme skupinky dětí, děti s hračkami, hračky a promítáme dětem na obrazovku. Podle věku dětí – děti fotí skupinky, hračky, vyučující pak promítá. U dvou snímků jsou poznámky pro vyučující. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použité zdroje Fotografie – archiv autorky Volný zdroj: http://pixabay.com/p-24907/?no_redirect http://pixabay.com/cs/pracovn%C3%AD-stanice-po%C4%8D%C3%ADta%C4%8De-kancel%C3%A1%C5%99-147953/ NEZNÁMÝ. Minilab service [online]. [cit. 14.2.2015]. Dostupný na WWW: http://minilab.com.ua/en/description/fuji/frontier_dl430/ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.