Dopravní prostředky A jejich řidiči.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Muzikantská rodina Polytechnika v písni. Poznáš písničku? Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován.
Advertisements

Jaro na statku FARMÁŘ A JEHO PRÁCE. Čtyři roční období.
Poznej, který geometrický tvar chybí na obrázku POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI - VNÍMÁNÍ.
Výroba adventního věnce SEBEOBSLUHA. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
Práce s pohádkou Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 1 Jak pejsek s kočičkou.
Co se přihodí … než se fotka narodí?
Hmyzí hotel Kde kdo bydlí?.
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
DOBROTY… …NEJEN SLADKÉ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Bylinková zahrádka I. – Jak připravit bylinkový čaj
Eva Císlerová, Dis. Pohyb na ledu.
KOMÍNY, KOMINÍK A DALŠÍ PROFESE
Proměny vody Alena Maurová.
KTERÝCH HRAČEK NA PÍSKOVIŠTI JE STEJNÝ POČET JAKO PUNTÍKŮ VE ČTVERCI?
Velikost nářadí.
Najdi jarní květinu, která se nachází jen jednou
Poznávání zvuků kolem nás
KASTELÁN Svazky klíčů.
Talíř a příbory Pravo-levo.
VELIKONOCE KRASLICE.
ZVÍŘATA Kde které potkám?.
NÁŘADÍ.
JEDNO SLOVO PRO VÍC VĚCÍ
Jsem děvče - čím budu? Povolání.
Logopedie P - L JAZYK A ŘEČ.
ZDOBENÍ VÁNOČNÍHO STROMKU
Jak nám roste krokus vnímání.
Včela medonosná.
Život v rybníce Jana Kučerová.
POVOLÁNÍ.
Vnímání, poznávací schopnosti
Zvířata domácí, volně žijící a exotická
ŽÁBY, ŽABKY A ŽABIČKY.
vnímání, pozornost, soustředěnost
Má země Česká republika.
CIRKUS orientace.
OVOCE A BARVY …procvič postřeh.
HODINY - poznej stejný čas, velikost
HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
Od semínka k pastelkám Řešení problémů, učení   .
Jak správně zacházet s knihou
PRSTOVÉ POČÍTÁNÍ.
Hrajeme si na fotografa
Stíny ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
Sklizeň cukrové řepy Podzimní práce na poli.
PYRAMIDA ČASU Od narození do stáří.
KDO SE NA TEBE DÍVÁ? HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
Malujeme vodovkami vnímání.
Orientujeme se v prostoru
Exotická zvířata se stejnou hláskou na začátku
Jak parkovat auta Radka Knotková.
Co si vezmu na….
NAJDI CESTU Orientace v prostoru.
Poznatky ze života zvířat
Množství, symbol Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace Řešení problémů, učení Jemná motorika, koordinace ruky a oka.
Rozlišování obrazných znaků a symbolů, grafické vyjadřování
GEOMETRICKÉ TVARY PoZNÁVEJ.
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Barevné korálky vnímání.
NAŠE DOVEDNOSTI CO UŽ UMÍM.
RIZIKA PŘI ZIMNÍCH SPORTECH
Řady puntíků a čísel.
VÁNOCE Jak pomáháme mamince?.
Hudební nástroje vnímání.
Výroba velikonočního košíčku
Na poli a v lese stroje.
SYNONYMA Jazyk a řeč.
Transkript prezentace:

Dopravní prostředky A jejich řidiči

DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY

CO JEZDÍ PO ZEMI

CO LÉTÁ

CO PLUJE PO VODĚ

CO LÉTÁ

CO PLUJE PO VODĚ

Kdo řídí?

Kdo řídí?

Kdo řídí?

Prvky polytechnické výchovy Vzdělávací oblast: Dítě a jeho svět Podoblast: Sociální poznatky Integrovaný blok: Já, ty, my a lidé kolem nás Téma: Dopravní prostředky a jejich řidiči Konkretizované výstupy: Dítě poznává, že každá práce je důležitá, a rozšiřuje si slovní zásobu Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s materiálem 1. Snímek č. 2 – s dětmi si vyprávíme o dopravních prostředcích 2. Snímky 3 až 5 – s dětmi si říkáme, kde se který prostředek pohybuje 3. Snímky 6 a 7 – děti si procvičují získané znalosti 4. Snímky 8 až 10 slouží k vyvození povolání – tedy odpovídáme na otázku Kdo řídí? Např. traktorista, strojvedoucí aj. 5. Můžeme rozšířit o další povolání, která na obrázcích nejsou – např. bagrista. Vhodné pro děti středního školního věku. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Materiály, pomůcky Dotyková obrazovka, připojená k PC Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Zdroje volné zdroje – www.pixabay.com Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.