HLÁSKY A PÍSMENKA ÚKOLY PRO TICHÁČKA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Doprava ROZMĚRY Který obrázek je největší? Který obrázek je nejmenší?
Advertisements

Poznej, který geometrický tvar chybí na obrázku POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI - VNÍMÁNÍ.
Zatoulaná klubíčka prostorové vztahy NA, POD, ZA, PŘED, VPRAVO, VLEVO.
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
Hmyzí hotel Kde kdo bydlí?.
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
DOBROTY… …NEJEN SLADKÉ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Bylinková zahrádka I. – Jak připravit bylinkový čaj
Eva Císlerová, Dis. Pohyb na ledu.
KOMÍNY, KOMINÍK A DALŠÍ PROFESE
Proměny vody Alena Maurová.
KTERÝCH HRAČEK NA PÍSKOVIŠTI JE STEJNÝ POČET JAKO PUNTÍKŮ VE ČTVERCI?
Hrátky s čerty čert, anděl a Mikuláš.
VYBARVI SI NOVÉ KAMARÁDY…
SLABIKUJEME S TICHÁČKEM.
Velikost nářadí.
Letní olympijské hry – grafomotorické listy
Ticháček s nimi hledá cestičky…
Poznávání zvuků kolem nás
Grafomotorika - geometrické tvary
KASTELÁN Svazky klíčů.
Talíř a příbory Pravo-levo.
VELIKONOCE KRASLICE.
ZVÍŘATA Kde které potkám?.
JEDNO SLOVO PRO VÍC VĚCÍ
Jsem děvče - čím budu? Povolání.
ZDOBENÍ VÁNOČNÍHO STROMKU
Včela medonosná.
Život v rybníce Jana Kučerová.
POVOLÁNÍ.
Vnímání, poznávací schopnosti
Zvířata domácí, volně žijící a exotická
ŽÁBY, ŽABKY A ŽABIČKY.
Má země Česká republika.
CIRKUS orientace.
OVOCE A BARVY …procvič postřeh.
HODINY - poznej stejný čas, velikost
HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
Od semínka k pastelkám Řešení problémů, učení   .
Jak správně zacházet s knihou
PRSTOVÉ POČÍTÁNÍ.
Stíny ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
PYRAMIDA ČASU Od narození do stáří.
LET MOUCHY vnímání, pozornost.
KDO SE NA TEBE DÍVÁ? HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
JAZYK A ŘEČ Poznávací schopnosti – ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ, UČENÍ
Malujeme vodovkami vnímání.
Exotická zvířata se stejnou hláskou na začátku
Jak parkovat auta Radka Knotková.
Co si vezmu na….
NAJDI CESTU Orientace v prostoru.
Pohyb ve vesmíru Grafomotorika.
Poznatky ze života zvířat
Množství, symbol Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace Řešení problémů, učení Jemná motorika, koordinace ruky a oka.
Rozlišování obrazných znaků a symbolů, grafické vyjadřování
GEOMETRICKÉ TVARY PoZNÁVEJ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNoST
BROUČCI A POČÍTADLO Pro skřítka Ticháčka.
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Barevné korálky vnímání.
NAŠE DOVEDNOSTI CO UŽ UMÍM.
RIZIKA PŘI ZIMNÍCH SPORTECH
Řady puntíků a čísel.
Řemeslo má zlaté dno Autorky: J…,A….
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
VÁNOCE Jak pomáháme mamince?.
Výroba velikonočního košíčku
Na poli a v lese stroje.
Transkript prezentace:

HLÁSKY A PÍSMENKA ÚKOLY PRO TICHÁČKA

NAŠI KAMARÁDI SKŘÍTKOVÉ PRŮVODCI VZDĚLÁVACÍMI OBLASTMI Dítě a jeho psychika Dítě a svět Dítě a společnost Dítě a ten druhý Dítě a jeho tělo Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

M MEDVĚD SLUNCE MÍČ MAKOVICE STROM HODINY MRAK RUKA MEDÚZA MISKA LOPATA M

A BALONEK ANDĚL AUTO KRÁLÍK AKORDEON ANTÉNA AKVÁRKO STROM DRAK ANTILOPA A

L LOUTNA SEŠÍVAČKA SEKYRA LETADLO LUPA TELEFON LŽÍCE LIŠKA NŮŽKY LOPATA STAN L

KUŘE DEŠTNÍK KOŠÍK KYBLÍK HODINY HELMA KOTVA HAD KORMIDLO GUMA KNIHA K

DŮM SOVA ČEPICE SLEPICE LAMPA SEKYRA STAN BANÁN STROM SVÍCEN, SVÍČKA S

T BATERKA TEEPEE LOPATKA TUČŇÁK TELEFON UCHO TISKÁRNA MEDVĚD HOUBA TRAMVAJ TREZOR T

T MOZEK TISKÁRNA AKORDEON STOÚKY ZMRZLINA POTÁPĚČ BATERKA PAPOUŠEK STAN LOPATKA T

KTERÉ OBRÁZKY BYLY NA OBOU PŘEDCHOZÍCH SNÍMCÍCH? LOPATKA KABELKA KOMPAS TUŽKA MEDVĚD SVETR VĚTRNÍK BATERKA KOŠÍK TISKÁRNA KTERÉ OBRÁZKY BYLY NA OBOU PŘEDCHOZÍCH SNÍMCÍCH?

R KARTÁČEK MEDVĚD SLUNCE ZMRZLINA TULIPÁN MISKA DRAK ZÁMEK METR STROM, SMRK KLOBOUK R

N BOTA,STŘEVÍC PAMPELIŠKA MOTÝL KALHOTY ŽÁBA, ŽABKA TELEFON VĚTRNÍK VČELA VAJÍČKO TULIPÁN N

O BATOH GUMA LUPA ŽÁROVKA VÁZA LANOVKA PES,PEJSEK DALEKOHLED ZLODĚJ MAJÁK O

Použitý zdroj obrázků http://pixabay.com

Materiály, pomůcky a technické vybavení Dotyková obrazovka, připojená k PC Didaktický kufřík - KUMUČ (tabulka + fixy; papír + tužka) Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Metodický postup Na několika interaktivních snímcích děti procvičí znalosti vybraných písmenek a hlásek (M,A,L,K,S,T,R,N,O). Uprostřed snímku je písmenko, které procvičujeme. Na prvních 6 snímcích děti hledají iniciály slov (znázorněných obrázky), na dalších snímcích děti hledají slova, která písmenko obsahují. Výjimkou je snímek s béžovým pozadím – tam děti hledají obrázky, které jsou společné pro dva předchozí snímky (lopata, tiskárna a baterka). Písmenko, o kterém si povídáme, děti zkoušejí nakreslit fixem na tabulku nebo tužkou na papír. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Každý obrázek na všech snímcích reaguje na dotyk. Pokud je obrázek správnou odpovědí, po dotyku se zvětší. Obrázky představující špatnou odpověď po dotyku zmizí. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Vzdělávací oblast DÍTĚ A JEHO PSYCHIKA (PSYCHOLOGICKÁ) Podoblast Jemná motorika, koordinace ruky a oka Dosažené konkretizované výstupy – napodobit písmenka Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.