Odpad patří do kontejnerů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Muzikantská rodina Polytechnika v písni. Poznáš písničku? Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován.
Advertisements

Jaro na statku FARMÁŘ A JEHO PRÁCE. Čtyři roční období.
Poznej, který geometrický tvar chybí na obrázku POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI - VNÍMÁNÍ.
Výroba adventního věnce SEBEOBSLUHA. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Práce s pohádkou Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 1 Jak pejsek s kočičkou.
Co se přihodí … než se fotka narodí?
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
DOBROTY… …NEJEN SLADKÉ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Cirkusová zvířátka - hláska na začátku slova
Bylinková zahrádka I. – Jak připravit bylinkový čaj
Eva Císlerová, Dis. Pohyb na ledu.
KOMÍNY, KOMINÍK A DALŠÍ PROFESE
Proměny vody Alena Maurová.
Snídaně – oběd - večeře ZdravÍ, bezpečí.
KTERÝCH HRAČEK NA PÍSKOVIŠTI JE STEJNÝ POČET JAKO PUNTÍKŮ VE ČTVERCI?
Velikost nářadí.
Letní olympijské hry – grafomotorické listy
Najdi jarní květinu, která se nachází jen jednou
Poznávání zvuků kolem nás
Zvuky hudebních nástrojů
Grafomotorika - geometrické tvary
Co se ztratilo a co to způsobí ?
KASTELÁN Svazky klíčů.
Talíř a příbory Pravo-levo.
VELIKONOCE KRASLICE.
ZVÍŘATA Kde které potkám?.
NÁŘADÍ.
Jsem děvče - čím budu? Povolání.
VÝROBA ŚÍPKOVÉHO ČAJE sebeobsluha.
ZDOBENÍ VÁNOČNÍHO STROMKU
Jak nám roste krokus vnímání.
Včela medonosná.
Život v rybníce Jana Kučerová.
POVOLÁNÍ.
MAŠINKY - bludiště Prostorová orientace.
Vnímání, poznávací schopnosti
vnímání, pozornost, soustředěnost
Má země Česká republika.
OVOCE A BARVY …procvič postřeh.
Od semínka k pastelkám Řešení problémů, učení   .
Jak správně zacházet s knihou
Hrajeme si na fotografa
Stíny ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
Sklizeň cukrové řepy Podzimní práce na poli.
PYRAMIDA ČASU Od narození do stáří.
Malujeme vodovkami vnímání.
Orientujeme se v prostoru
Exotická zvířata se stejnou hláskou na začátku
Jak parkovat auta Radka Knotková.
NAJDI CESTU Orientace v prostoru.
Vůle, vytrvalost, city a jejich projevy
Poznatky ze života zvířat
ADAPTACE NA ŽIVOT VE ŠKOLE
Rozlišování obrazných znaků a symbolů, grafické vyjadřování
GEOMETRICKÉ TVARY PoZNÁVEJ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNoST
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Barevné korálky vnímání.
NAŠE DOVEDNOSTI CO UŽ UMÍM.
RIZIKA PŘI ZIMNÍCH SPORTECH
Vztah k životnímu prostředí
Řady puntíků a čísel.
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
VÁNOCE Jak pomáháme mamince?.
S M Ě R Y.
Hudební nástroje vnímání.
Výroba velikonočního košíčku
Na poli a v lese stroje.
Transkript prezentace:

Odpad patří do kontejnerů

Co patří do žlutého kontejneru?

Co patří do modrého kontejneru?

Co patří do zeleného kontejneru?

Prvky polytechnické výchovy Vzdělávací oblast: Dítě a svět – environmentální výchova Integrovaný blok: Já, ty, my a vnímání Cíle: Uvědomit si dopady svého chování k životnímu prostředí Seznámit se se základním tříděním odpadu Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Za odměnu můžeš navštívit zajímavé internetové stránky o třídění odpadu http://www.tonda-obal.cz/

Použitý materiál Prezentace určená k interaktivnímu řešení Počítač s dotykovou obrazovkou Připojení k internetu Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Metodický postup Děti z obrázků vybírají, který odpad patří do kterého kontejneru Na činnost ve třídě může navazovat praktická činnost – s dětmi jdeme do vesnice ke kontejnerům a odpad ze školky (papír, lahve, sklenice, aj.) vhodíme do správného kontejneru. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použité zdroje http://pixabay.com/cs/l%C3%A1hev-pet-drink-plast-159119/ http://pixabay.com/cs/kontejner-recyklovat-recyklace-box-149449/ http://pixabay.com/cs/noviny-sloupec-redak%C4%8Dn%C3%AD-598907/ http://pixabay.com/cs/poh%C3%A1r-jednor%C3%A1zov%C3%A9-plast-149036/ http://pixabay.com/cs/pap%C3%ADrov%C3%BD-s%C3%A1%C4%8Dek-pytel-ob%C4%9Bd-bag-hn%C4%9Bd%C3%A1-297223/ http://pixabay.com/cs/st%C5%99ep-rozbit%C3%A9-sklo-sklo-ostr%C3%BD-8292/ http://pixabay.com/cs/l%C3%A1hev-sklo-kompozice-ateli%C3%A9r-623764/ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.