Princeznička na bále tvoření s těstovinami.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Poznej, který geometrický tvar chybí na obrázku POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI - VNÍMÁNÍ.
Advertisements

Zatoulaná klubíčka prostorové vztahy NA, POD, ZA, PŘED, VPRAVO, VLEVO.
Výroba adventního věnce SEBEOBSLUHA. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
Hmyzí hotel Kde kdo bydlí?.
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
DOBROTY… …NEJEN SLADKÉ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Bylinková zahrádka I. – Jak připravit bylinkový čaj
Eva Císlerová, Dis. Pohyb na ledu.
KOMÍNY, KOMINÍK A DALŠÍ PROFESE
Proměny vody Alena Maurová.
KTERÝCH HRAČEK NA PÍSKOVIŠTI JE STEJNÝ POČET JAKO PUNTÍKŮ VE ČTVERCI?
Hrátky s čerty čert, anděl a Mikuláš.
VYBARVI SI NOVÉ KAMARÁDY…
Velikost nářadí.
Najdi jarní květinu, která se nachází jen jednou
Ticháček s nimi hledá cestičky…
Grafomotorika - geometrické tvary
KASTELÁN Svazky klíčů.
Talíř a příbory Pravo-levo.
VELIKONOCE KRASLICE.
ZVÍŘATA Kde které potkám?.
JEDNO SLOVO PRO VÍC VĚCÍ
Jsem děvče - čím budu? Povolání.
ZDOBENÍ VÁNOČNÍHO STROMKU
Jak nám roste krokus vnímání.
Včela medonosná.
Život v rybníce Jana Kučerová.
POVOLÁNÍ.
MAŠINKY - bludiště Prostorová orientace.
Vnímání, poznávací schopnosti
Zvířata domácí, volně žijící a exotická
ŽÁBY, ŽABKY A ŽABIČKY.
Má země Česká republika.
CIRKUS orientace.
OVOCE A BARVY …procvič postřeh.
Obrázková básnička Jazyk a řeč.
HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
Od semínka k pastelkám Řešení problémů, učení   .
Jak správně zacházet s knihou
PRSTOVÉ POČÍTÁNÍ.
Stíny ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
Sklizeň cukrové řepy Podzimní práce na poli.
PYRAMIDA ČASU Od narození do stáří.
KDO SE NA TEBE DÍVÁ? HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
Malujeme vodovkami vnímání.
Orientujeme se v prostoru
Exotická zvířata se stejnou hláskou na začátku
Jak parkovat auta Radka Knotková.
Co si vezmu na….
NAJDI CESTU Orientace v prostoru.
Poznatky ze života zvířat
Rozlišování obrazných znaků a symbolů, grafické vyjadřování
GEOMETRICKÉ TVARY PoZNÁVEJ.
BROUČCI A POČÍTADLO Pro skřítka Ticháčka.
JAZYK, ŘEČ, ZPĚV A VNÍMÁNÍ
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Barevné korálky vnímání.
NAŠE DOVEDNOSTI CO UŽ UMÍM.
RIZIKA PŘI ZIMNÍCH SPORTECH
Když jsem já sloužil… Jazyk a řeč.
Řady puntíků a čísel.
Řemeslo má zlaté dno Autorky: J…,A….
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
VÁNOCE Jak pomáháme mamince?.
Hudební nástroje vnímání.
Výroba velikonočního košíčku
Na poli a v lese stroje.
Transkript prezentace:

Princeznička na bále tvoření s těstovinami

NA BÁLE POZTRÁCELA . JEJÍ TÁTA, MOCNÝ , SI ZAVOLAL. „HONZÍKU, MÁŠ NAMÁLE, PŘINES NÁM TY !“

BĚŽEL ZA , NAKOPAL TAM . VYSYPAL JE PŘED . „NESU VÁM TY .“ VĚTŠÍ UŽ TAM NEMĚLI, SNĚDLI JE UŽ V NEDĚLI.

Inspirace na tvoření s těstovinami 1. Vánoční ozdoby 2. korálky 3. drak 4. zápichy http://scribbler.cz/jidlo-vareni-recepty/vanocni-ozdoby-z-testovin/ http://rafa.cz/img/cms/t%C4%9Bstoviny%20a%20temperov%C3%A9%20barvy2.jpg http://svc-lipnik.rajce.idnes.cz/Tvoreni_z_testovin/#IMG_5164.jpg http://preborovskaduha.rajce.idnes.cz/Knihovna-_Tvoreni_z_testovin_21.2.2011/#100_4116.jpg

Dokresli princeznu a krále – nosy, koruny, šperky (korále)…

Použité zdroje obrázků a textů http://pixabay.com Text „První pohádka“ (snímek č.2 a č.3) – HRUBÍN, František. Dvakrát sedm pohádek. Praha: Albatros nakladatelství, a.s., 2007, ISBN 978-80-00-01879- 9.

Materiály, pomůcky a technické vybavení Dotyková obrazovka, připojená k PC Počítač připojený k internetu Didaktický kufřík - KUMUČ (těstoviny, provázek, nůžky, barvy, lepidlo, tavná pistole,…) Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Metodický postup Materiál je vyroben jako úvod pro tvoření s těstovinami. Na prvních dvou snímcích si děti zopakují známou rýmovanou pohádku od Františka Hrubína pomocí obrázkového čtení. Na dalším snímku jsou 4 odkazy na inspirativní obrázky na internetu. Ty mohou děti využít při vlastním tvoření. Pracovní list je určený k tisku – děti dokreslí obličeje princezny a krále, vybarví je. Dokreslovat mohou i při prezentaci „perem“ – nástroj prezentace. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Snímky s básničkou a pracovní list jsou bez animací Na snímku s inspiracemi jsou aktivní 4 dlaždice. Po dotyku se otevře okno s příslušným obrázkem na internetu. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Vzdělávací oblast – DÍTĚ A JEHO PSYCHIKA (PSYCHOLOGICKÁ) Vzdělávací podoblast – Poznávací schopnosti - tvořivost, vynalézavost, fantazie Dosažené konkretizované výstupy – experimentovat s výtvarně netradičními materiály Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.