Homonyma Jazyk a řeč.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Potraviny pro léto a zimu ZDRAVÍ, BEZPEČÍ. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Advertisements

Poznej, který geometrický tvar chybí na obrázku POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI - VNÍMÁNÍ.
Výroba adventního věnce SEBEOBSLUHA. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
DOBROTY… …NEJEN SLADKÉ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Cirkusová zvířátka - hláska na začátku slova
Bylinková zahrádka I. – Jak připravit bylinkový čaj
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Eva Císlerová, Dis. Pohyb na ledu.
Proměny vody Alena Maurová.
Snídaně – oběd - večeře ZdravÍ, bezpečí.
KTERÝCH HRAČEK NA PÍSKOVIŠTI JE STEJNÝ POČET JAKO PUNTÍKŮ VE ČTVERCI?
Letní olympijské hry – grafomotorické listy
Najdi jarní květinu, která se nachází jen jednou
Poznávání zvuků kolem nás
Zvuky hudebních nástrojů
Grafomotorika - geometrické tvary
Školkáčci jedou na výlet
Co se ztratilo a co to způsobí ?
VELIKONOCE KRASLICE.
ZVÍŘATA Kde které potkám?.
Vánoční pečení Bc. Barbora Haslová.
JEDNO SLOVO PRO VÍC VĚCÍ
Jsem děvče - čím budu? Povolání.
Logopedie P - L JAZYK A ŘEČ.
ZDOBENÍ VÁNOČNÍHO STROMKU
Jak nám roste krokus vnímání.
Bc. Miloslava Vavříková
Život v rybníce Jana Kučerová.
Hra na barevná auta IV. Jaroslava Růžičková.
MAŠINKY - bludiště Prostorová orientace.
Vnímání, poznávací schopnosti
vnímání, pozornost, soustředěnost
Obrázková básnička Jazyk a řeč.
HODINY - poznej stejný čas, velikost
Od semínka k pastelkám Řešení problémů, učení   .
Jak správně zacházet s knihou
Stíny ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
PYRAMIDA ČASU Od narození do stáří.
LET MOUCHY vnímání, pozornost.
JAZYK A ŘEČ Poznávací schopnosti – ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ, UČENÍ
Malujeme vodovkami vnímání.
Exotická zvířata se stejnou hláskou na začátku
Jak se oblekáme? Iveta Havlová.
Jak parkovat auta Radka Knotková.
Co si vezmu na….
Svátek svatého Martina
NAJDI CESTU Orientace v prostoru.
Vůle, vytrvalost, city a jejich projevy
Pohyb ve vesmíru Grafomotorika.
Poznatky ze života zvířat
Cesta vánočního stromečku
ADAPTACE NA ŽIVOT VE ŠKOLE
Množství, symbol Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace Řešení problémů, učení Jemná motorika, koordinace ruky a oka.
Rozlišování obrazných znaků a symbolů, grafické vyjadřování
GEOMETRICKÉ TVARY PoZNÁVEJ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNoST
JAZYK, ŘEČ, ZPĚV A VNÍMÁNÍ
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Barevné korálky vnímání.
NAŠE DOVEDNOSTI CO UŽ UMÍM.
RIZIKA PŘI ZIMNÍCH SPORTECH
Když jsem já sloužil… Jazyk a řeč.
Vztah k životnímu prostředí
Řady puntíků a čísel.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
Hudební nástroje vnímání.
SYNONYMA Jazyk a řeč.
Transkript prezentace:

Homonyma Jazyk a řeč

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použité obrázky: Dopravní značka AUTOR NEZNÁMÝ. Pixabay.com [online]. [cit. 11.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/en/cross-crossing-crosswalk-line-walk-37891/ Houba hřib AUTOR NEZNÁMÝ. Pixabay.com [online]. [cit. 11.2.2015]. Dostupný na WWW:http://pixabay.com/en/mushroom-yellow-boletus-boletus-160043/ Houba mycí AUTOR NEZNÁMÝ. Pixabay.com [online]. [cit. 11.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/en/sponge-cleaning-clean-water-151109/ Hřebíček koření AUTOR NEZNÁMÝ. Pixabay.com [online]. [cit. 11.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/en/cloves-dried-cloves-dried-aroma-160218/ Hřebík - AUTOR NEZNÁMÝ. Pixabay.com [online]. [cit. 28.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/en/nail-tool-metal-pointed-crafts-157432/ Kolo AUTOR NEZNÁMÝ. Pixabay.com [online]. [cit. 11.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/en/bicycle-red-bike-cycle-cycling-311656/ Koruna královská AUTOR NEZNÁMÝ. Pixabay.com [online]. [cit. 11.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/en/crown-king-queen-royal-symbol-576303/ Koruna stromu AUTOR NEZNÁMÝ. Pixabay.com [online]. [cit. 11.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/en/tree-silhouette-crown-huge-nature-307520/ Kůň AUTOR NEZNÁMÝ. Pixabay.com [online]. [cit. 11.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/en/carthorse-horse-heavy-horse-153045/ List papíru AUTOR NEZNÁMÝ. Pixabay.com [online]. [cit. 11.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/en/note-reminder-paper-tack-sticker-42883/ List ze stromu AUTOR NEZNÁMÝ. Pixabay.com [online]. [cit. 28.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/en/leaf-veins-nerves-single-green-305495/

Použité obrázky Mořský koník AUTOR NEZNÁMÝ. Pixabay.com [online]. [cit. 11.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/en/seahorse-fish-ocean-animal-313946/ Myš počítač AUTOR NEZNÁMÝ. Pixabay.com [online]. [cit. 11.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/en/computer-mouse-computer-device-152249/ Myš zvíře AUTOR NEZNÁMÝ. Pixabay.com [online]. [cit. 11.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/en/mouse-white-mouse-field-animal-rat-312012/ Pila AUTOR NEZNÁMÝ. Pixabay.com [online]. [cit. 28.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/en/saw-tool-carpentry-carpenter-312426/ Pírko AUTOR NEZNÁMÝ. Pixabay.com [online]. [cit. 11.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/en/bird-blue-feather-bird-feather-160134/ Psací pero AUTOR NEZNÁMÝ. Pixabay.com [online]. [cit. 11.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/en/pen-compose-indite-writer-33237/ Visací zámek AUTOR NEZNÁMÝ. Pixabay.com [online]. [cit. 11.2.2015]. Dostupný na WWW:http://pixabay.com/en/lock-padlock-green-locked-33495/ Zámek stavba AUTOR NEZNÁMÝ. Pixabay.com [online]. [cit. 11.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/en/neuschwanstein-castle-161761/ Zebra zvíře AUTOR NEZNÁMÝ. Pixabay.com [online]. [cit. 11.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/en/zebra-stripes-hooves-wildlife-30771/ Zub AUTOR NEZNÁMÝ. Pixabay.com [online]. [cit. 11.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/en/dentist-teeth-tooth-happy-smiling-158225/

Metodický pokyn Integrovaný blok: řeč Popis Materiál obsahuje 11 snímků, každý s jedním úkolem zaměřeným na homonyma. Zadání je vždy stejné: k obrázku ve středu kruhu musí děti najít obrázek nacházející se kolem něj, pro který lze použít stejný název. Úkolem dítěte je tento obrázek vyhledat a dotykem jej označit. Označí-li správný obrázek, dvojice homonym se zvýrazní, označí-li obrázek chybný, tento zmizí. Dítě pochopí, že některé věci lze označit stejným slovem Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem K obrázku ve středu kruhu musí děti najít obrázek nacházející se kolem něj, pro který lze použít stejný název. Úkolem dítěte je tento obrázek vyhledat a dotykem jej označit. Označí-li správný obrázek, dvojice homonym se zvýrazní, označí-li obrázek chybný, tento zmizí. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ Děti nakreslí homonyma stíracím fixem na magnetickou tabulku Učitelka může jednotlivé snímky vytisknout. Děti si mohou homonyma vystřihnout a připevnit na magnetickou tabulku Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Děti si osvojují základní práci s dotykovou obrazovkou a některými náležitostmi KUMUČE Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.