GEOMETRICKÉ TVARY PoZNÁVEJ
Jaké tvary vidíš na obrázku ?
Jaké tvary vidíš na obrázku ?
Jaké tvary vidíš na obrázku ?
Jaké tvary vidíš na obrázku ?
Jaké tvary vidíš na obrázku ?
Jaké tvary vidíš na obrázku ?
Jaké tvary vidíš na obrázku ?
Jaké tvary vidíš na obrázku ?
Jaké tvary vidíš na obrázku ?
Jaké tvary vidíš na obrázku ?
Použité odkazy Klipart z office.microsoft.com
Metodický pokyn Integrovaný blok: JÁ,TY,MY - VNÍMÁNÍ Popis Na každém snímku se dětem objeví obrázek, děti mají za úkol rozpoznat geometrický tvar, který obrázek skrývá Očekávání a cíle Dítě rozvíjí znalost a rozpoznání geometrických tvarů u běžných předmětů Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Práce s interaktivním výukovým materiálem Na každém snímku se žákům objeví předmět z běžného života, žáci se snaží najít skrytý geometrický tvar Po rozpoznání máme možnost kontroly tím, že stiskneme červené tlačítko v pravém dolním rohu Poté přecházíme na další snímek Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ Cílem práce je rozpoznání geometrických tvarů kolem nás Při prezentaci žáci odhalují skryté geometrické tvary Stejné tvary hledají i na svých kartičkách, které poté připevňují na magnetickou tabulku Je možné tyto tvary také na tabulku malovat Malovat tvar máme možnost i na dotykovém zařízení Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Prvky polytechnické výchovy VO – DÍTĚ A JEHO PSYCHIKA POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI PODOBLAST – ROZLIŠOVÁNÍ OBRAZNÝCH ZNAKŮ A SYMBOLŮ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Prvky polytechnické výchovy Rozpoznat geometrické tvary – čtverec, kruh, trojúhelník, obdélník Rozumět a používat základní pojmy označující velikost Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.