HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Princeznička na bále tvoření s těstovinami.
Advertisements

Jaro na statku FARMÁŘ A JEHO PRÁCE. Čtyři roční období.
Poznej, který geometrický tvar chybí na obrázku POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI - VNÍMÁNÍ.
Zatoulaná klubíčka prostorové vztahy NA, POD, ZA, PŘED, VPRAVO, VLEVO.
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
Práce s pohádkou Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 1 Jak pejsek s kočičkou.
Hmyzí hotel Kde kdo bydlí?.
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
DOBROTY… …NEJEN SLADKÉ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Bylinková zahrádka I. – Jak připravit bylinkový čaj
Eva Císlerová, Dis. Pohyb na ledu.
KOMÍNY, KOMINÍK A DALŠÍ PROFESE
Proměny vody Alena Maurová.
Hrátky s čerty čert, anděl a Mikuláš.
VYBARVI SI NOVÉ KAMARÁDY…
SLABIKUJEME S TICHÁČKEM.
Ticháček s nimi hledá cestičky…
Poznávání zvuků kolem nás
Grafomotorika - geometrické tvary
KASTELÁN Svazky klíčů.
Talíř a příbory Pravo-levo.
VELIKONOCE KRASLICE.
ZVÍŘATA Kde které potkám?.
NÁŘADÍ.
JEDNO SLOVO PRO VÍC VĚCÍ
Jsem děvče - čím budu? Povolání.
Logopedie P - L JAZYK A ŘEČ.
ZDOBENÍ VÁNOČNÍHO STROMKU
Jak nám roste krokus vnímání.
Včela medonosná.
Život v rybníce Jana Kučerová.
POVOLÁNÍ.
Zvířata domácí, volně žijící a exotická
ŽÁBY, ŽABKY A ŽABIČKY.
Má země Česká republika.
CIRKUS orientace.
OVOCE A BARVY …procvič postřeh.
Obrázková básnička Jazyk a řeč.
HODINY - poznej stejný čas, velikost
Od semínka k pastelkám Řešení problémů, učení   .
Jak správně zacházet s knihou
PRSTOVÉ POČÍTÁNÍ.
Stíny ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
Sklizeň cukrové řepy Podzimní práce na poli.
PYRAMIDA ČASU Od narození do stáří.
KDO SE NA TEBE DÍVÁ? HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
JAZYK A ŘEČ Poznávací schopnosti – ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ, UČENÍ
Malujeme vodovkami vnímání.
Orientujeme se v prostoru
Exotická zvířata se stejnou hláskou na začátku
Jak parkovat auta Radka Knotková.
Co si vezmu na….
Poznatky ze života zvířat
Rozlišování obrazných znaků a symbolů, grafické vyjadřování
GEOMETRICKÉ TVARY PoZNÁVEJ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNoST
BROUČCI A POČÍTADLO Pro skřítka Ticháčka.
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Barevné korálky vnímání.
NAŠE DOVEDNOSTI CO UŽ UMÍM.
RIZIKA PŘI ZIMNÍCH SPORTECH
Když jsem já sloužil… Jazyk a řeč.
Řady puntíků a čísel.
Řemeslo má zlaté dno Autorky: J…,A….
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
VÁNOCE Jak pomáháme mamince?.
Na poli a v lese stroje.
Transkript prezentace:

HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA

Kdo žije na statku

Mláďata

Kdo nežije na statku?

BÁSNIČKA Hospodářská zvířátka, krávy, ovce, prasátka, taky kozy, koně, slípky, všichni mají mláďátka, Všichni mají užitky, každý ji má jinou. Kdo kam patří, to už znáš, nemusíš se přece ptát.

Použité zdroje obrázků a textů www.pixabay.com vlastní tvorba (báseň)

Materiály, pomůcky a technické vybavení Dotyková obrazovka, připojená k PC Prezentace „Hospodářská zvířata „ v PowerPointu Obrázky zvířat a jejich mláďat Pexeso – zvířata. Děti hledají stejné dvojice, vytleskávají slova (sle-pi-ce), určují první hlásku, dítě předvádí dané zvíře, popř. vydá zvuk a ostatní děti hádají nebo kreslí dané zvíře, třídí zvířata do skupin (domácí, hospodářská, exotická, z lesa, vody.....)  Pracovní list, pastelky Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Metodický postup Prezentace v PowerPointu obsahující 6 listů s jednoduchým interaktivním úkolem ( z toho 3 bez animace) Očekávání a cíle Poznat hospodářská zvířata, jejich mláďata a užitek Naučit se básničku Kooperativní činnosti ve skupinách Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Na prvním snímku se po dotyku každé zvíře zahýbe a ozve se typický zvuk. Na druhém snímku se po dotyku/ kliknutí na mládě ukážou jeho rodiče. Na třetím snímku farmářská zvířata po dotyku zesvětlají, ostatní se zatočí. Snímek s básničkou je bez animací. Stejně tak pracovní listy (č. 6 a č. 7), které jsou určeny k tisku a při prezentaci se nezobrazují. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Vzdělávací oblast: Dítě a jeho psychika (psychologická) Podoblast:  - Pozornost, soustředěnost, paměť - jemná motorika, koordinace ruky a oka Dosažené konkretizované výstupy: Být citlivý k přírodě Získat povědomí o tom, že se příroda a člověk navzájem ovlivňují Rozvoj kooperativních dovedností (pexeso) Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.