Má země Česká republika.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Potraviny pro léto a zimu ZDRAVÍ, BEZPEČÍ. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Advertisements

Doprava ROZMĚRY Který obrázek je největší? Který obrázek je nejmenší?
Jaro na statku FARMÁŘ A JEHO PRÁCE. Čtyři roční období.
Poznej, který geometrický tvar chybí na obrázku POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI - VNÍMÁNÍ.
Zatoulaná klubíčka prostorové vztahy NA, POD, ZA, PŘED, VPRAVO, VLEVO.
Výroba adventního věnce SEBEOBSLUHA. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
Práce s pohádkou Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 1 Jak pejsek s kočičkou.
Hmyzí hotel Kde kdo bydlí?.
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
DOBROTY… …NEJEN SLADKÉ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
KOMÍNY, KOMINÍK A DALŠÍ PROFESE
KTERÝCH HRAČEK NA PÍSKOVIŠTI JE STEJNÝ POČET JAKO PUNTÍKŮ VE ČTVERCI?
Hrátky s čerty čert, anděl a Mikuláš.
VYBARVI SI NOVÉ KAMARÁDY…
SLABIKUJEME S TICHÁČKEM.
Velikost nářadí.
Najdi jarní květinu, která se nachází jen jednou
Ticháček s nimi hledá cestičky…
Poznávání zvuků kolem nás
KASTELÁN Svazky klíčů.
Talíř a příbory Pravo-levo.
VELIKONOCE KRASLICE.
ZVÍŘATA Kde které potkám?.
NÁŘADÍ.
JEDNO SLOVO PRO VÍC VĚCÍ
Jsem děvče - čím budu? Povolání.
Logopedie P - L JAZYK A ŘEČ.
ZDOBENÍ VÁNOČNÍHO STROMKU
Jak nám roste krokus vnímání.
Včela medonosná.
Život v rybníce Jana Kučerová.
POVOLÁNÍ.
MAŠINKY - bludiště Prostorová orientace.
Vnímání, poznávací schopnosti
Zvířata domácí, volně žijící a exotická
ŽÁBY, ŽABKY A ŽABIČKY.
vnímání, pozornost, soustředěnost
CIRKUS orientace.
OVOCE A BARVY …procvič postřeh.
Obrázková básnička Jazyk a řeč.
HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
Od semínka k pastelkám Řešení problémů, učení   .
Jak správně zacházet s knihou
PRSTOVÉ POČÍTÁNÍ.
Stíny ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
Sklizeň cukrové řepy Podzimní práce na poli.
PYRAMIDA ČASU Od narození do stáří.
KDO SE NA TEBE DÍVÁ? HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
JAZYK A ŘEČ Poznávací schopnosti – ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ, UČENÍ
Malujeme vodovkami vnímání.
Orientujeme se v prostoru
Exotická zvířata se stejnou hláskou na začátku
Co si vezmu na….
Poznatky ze života zvířat
GEOMETRICKÉ TVARY PoZNÁVEJ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNoST
BROUČCI A POČÍTADLO Pro skřítka Ticháčka.
Barevné korálky vnímání.
NAŠE DOVEDNOSTI CO UŽ UMÍM.
RIZIKA PŘI ZIMNÍCH SPORTECH
Vztah k životnímu prostředí
Řady puntíků a čísel.
Řemeslo má zlaté dno Autorky: J…,A….
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
VÁNOCE Jak pomáháme mamince?.
Výroba velikonočního košíčku
Na poli a v lese stroje.
Transkript prezentace:

Má země Česká republika

Jaké barvy má česká vlajka?

Vyber – co u nás můžeme vidět

Který z obrázků můžeme vidět v České republice?

Jak se jmenuje naše HLAVNÍ město?

Použité zdroje obrázků http://pixabay.com Materiály, pomůcky a technické vybavení Dotyková obrazovka, připojená k PC

Metodický postup První slide: Objeví se černobílá vlajka a pod ní kolečka s barvami. Ptáme se dětí: „ Co vidíte na obrázku?“, „ Jaké barvy se na ní objevují a na jakém místě na obrázku?“. Poté, co určí barvy, se nám vybarví vlajka a po kliknutí myší se pro kontrolu objeví vlajka správně zabarvená. Druhý a třetí slide: Obrázky se zjeví postupně po kliknutí myši. Otázka: „ Vyberte, co u nás můžeme vidět. Na třetím to jsou stavby - Orloj, Eiffelova věž a Big Ben. Čtvrtý slide: Je na téma „Jak se jmenuje naše hlavní město.“ Po kliknutí na písmena se ve správném pořadí seřadí do červeného rámečku pod nimi. Pátý slide: Je jen pracovní slide s obrázky památek v České republice, pro čerpání do jiných materiálů nebo k výkladu. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Děti budou znát vlajku České republiky, její barvy a postavení barev Očekávání a cíle Děti budou znát vlajku České republiky, její barvy a postavení barev Budou umět určit, jaké je podnebí v ČR, jaká zvířata zde mohou a nemohou vidět Znát hlavní město a umět seřadit písmenka do jeho názvu Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Na 1. snímku se objeví prázdná vlajka a puntíky se základními barvami. Při dotyku na kolečko s barvou, která na naší vlajce je, se příslušná část vlajky vybarví. Puntíky s barvami, které na vlajce nejsou, po dotyku zmizí. Pro kontrolu lze dotykem na nadpis – otázku vyvolat obrázek české vlajky. Na 2. snímku se postupně objevují obrázky. Věci, které v ČR vidět můžeme, se po dotyku zvětší. Ty, které u nás nejsou se po dotyku zavrtí. Na 3. snímku se postupně objeví 3 obrázky staveb. Orloj po dotyku problikne, ostatní zmizí. Na 4. snímku odputují po dotyku jednotlivá písmenka na svoje místo v červeném rámečku. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Vzdělávací oblast DÍTĚ A SVĚT (ENVIRONMENTÁLNÍ) Vzdělávací podoblast Poznatky, sociální informovanost Dosažené konkretizované výstupy – mít poznatky o své zemi (znát název, státní vlajku, hlavní město,…) Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.