Bc. Miloslava Vavříková Míša a semafor Bc. Miloslava Vavříková
Míša jde přes přechod. Přechází správně? Obrázek č.1. Přechází správně ? Obrázek č.2. Co se stalo Míšovi? Kdo přijel Míšovi na pomoc? Obrázek č.3. Kam ho odvezla záchranka? Kdo ho přišel navštívit? Obrázek č.4. Míša s kamarádkou přechází správně na přechodu? Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Co se stalo Míšovi? Kdo přijel Míšovi na pomoc? Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Kam ho odvezla záchranka? Kdo ho přišel navštívit? Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Přechází Míša s kamarádkou správně na přechodu? Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Využití KUMUČe Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Použité odkazy Vlastní zdroje Obrázky z archivu autora
Metodický pokyn Integrovaný blok: Dítě a jeho psychika Popis Prezentace v PowerPointu, která obsahuje čtyři obrázky s jednoduchým interaktivním úkolem. Očekávání a cíle Postupně si osvojovat základní pravidla silničního provozu. Znát světelné signály, správně rozeznat a reagovat na signály pro chodce. Rozvíjet samostatnost a podporovat osobnost dítěte, zejména smysl pro povinnost a odpovědnost. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Práce s interaktivním výukovým materiálem Na čtyřech snímcích se dětem zobrazí konkrétní situace, které by měly děti nejprve správně rozpoznat, poté z nich získat vědomosti a zkušenosti a závěrem by měly získat poučení z těchto situací do budoucna. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ Cílem práce je reagovat přiměřeně na dané situace a propojení interaktivního výukového materiálu s magnetickými tabulkami a obrázky s didaktickým kufříkem KUMUČ viz snímek 6 Úkoly pro děti: 1. odstraň obrázky, které nepatří k tématu 2. dokresli na tabulku obrázky se stejným tématem Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Prvky polytechnické výchovy Přicházet s vlastními nápady Řešení jednoduchých problémů a samostatné rozhodování Spontánně vyprávět zážitky Rozpoznání odlišností v detailech Rozlišení podstatných a nepodstatných předmětů Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.