Grafomotorika - geometrické tvary

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Poznej, který geometrický tvar chybí na obrázku POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI - VNÍMÁNÍ.
Advertisements

Výroba adventního věnce SEBEOBSLUHA. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Cirkusová zvířátka - hláska na začátku slova
Bylinková zahrádka I. – Jak připravit bylinkový čaj
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Eva Císlerová, Dis. Pohyb na ledu.
Proměny vody Alena Maurová.
Snídaně – oběd - večeře ZdravÍ, bezpečí.
KTERÝCH HRAČEK NA PÍSKOVIŠTI JE STEJNÝ POČET JAKO PUNTÍKŮ VE ČTVERCI?
Velikost nářadí.
Letní olympijské hry – grafomotorické listy
Najdi jarní květinu, která se nachází jen jednou
Poznávání zvuků kolem nás
Zvuky hudebních nástrojů
Školkáčci jedou na výlet
Co se ztratilo a co to způsobí ?
VELIKONOCE KRASLICE.
ZVÍŘATA Kde které potkám?.
Jsem děvče - čím budu? Povolání.
VÝROBA ŚÍPKOVÉHO ČAJE sebeobsluha.
Logopedie P - L JAZYK A ŘEČ.
Informační gramotnost
ZDOBENÍ VÁNOČNÍHO STROMKU
Jak nám roste krokus vnímání.
Bc. Miloslava Vavříková
Život v rybníce Jana Kučerová.
Hra na barevná auta IV. Jaroslava Růžičková.
MAŠINKY - bludiště Prostorová orientace.
Vnímání, poznávací schopnosti
vnímání, pozornost, soustředěnost
Obrázková básnička Jazyk a řeč.
HODINY - poznej stejný čas, velikost
Od semínka k pastelkám Řešení problémů, učení   .
Jak správně zacházet s knihou
Stíny ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
PYRAMIDA ČASU Od narození do stáří.
LET MOUCHY vnímání, pozornost.
JAZYK A ŘEČ Poznávací schopnosti – ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ, UČENÍ
Malujeme vodovkami vnímání.
Orientujeme se v prostoru
Exotická zvířata se stejnou hláskou na začátku
Jak se oblekáme? Iveta Havlová.
Jak parkovat auta Radka Knotková.
VYPRÁVĚNÍ PODLE OBRÁZKŮ
Co si vezmu na….
NAJDI CESTU Orientace v prostoru.
Vůle, vytrvalost, city a jejich projevy
Pohyb ve vesmíru Grafomotorika.
Poznatky ze života zvířat
Cesta vánočního stromečku
Množství, symbol Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace Řešení problémů, učení Jemná motorika, koordinace ruky a oka.
Rozlišování obrazných znaků a symbolů, grafické vyjadřování
GEOMETRICKÉ TVARY PoZNÁVEJ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNoST
JAZYK, ŘEČ, ZPĚV A VNÍMÁNÍ
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Barevné korálky vnímání.
NAŠE DOVEDNOSTI CO UŽ UMÍM.
RIZIKA PŘI ZIMNÍCH SPORTECH
Když jsem já sloužil… Jazyk a řeč.
Vztah k životnímu prostředí
Řady puntíků a čísel.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
VÁNOCE Jak pomáháme mamince?.
Hudební nástroje vnímání.
Na poli a v lese stroje.
SYNONYMA Jazyk a řeč.
Transkript prezentace:

Grafomotorika - geometrické tvary Jemná motorika, koordinace ruky a oka

Použité odkazy Vlastní ilustrace

Metodický pokyn Integrovaný blok: Jemná motorika, koordinace ruky a oka Popis Děti se učí kreslit základní geometrické tvary Očekávání a cíle Rozvoj jemné motoriky, koordinace ruky a oka Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Děti pomoci elektronického pera obkreslují základní geometrické tvary. Na snímku č. 5 vybarvují dle pokynu učitele jednotlivé tvary na drakovi Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Zacházet s předměty digitální technologie, využívat nejzákladnější funkce počítače (zapnout-vypnout, práce s myší, jednoduchou klávesnicí) Orientovat se v prostoru i v rovině Zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité Ovládat koordinaci ruky a oka, zvládnout jemnou motoriku Upřednostňovat užívání pravé či levé ruky při kreslení či v jiných činnostech, kde se preference ruky uplatňuje Tužku držet správně, tj. dvěma prsty, třetí podložený, s uvolněným zápěstím Vést stopu tužky při kresbě, apod. Napodobit základní geometrické obrazce, různé tvary Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.