SLABIKUJEME S TICHÁČKEM.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Doprava ROZMĚRY Který obrázek je největší? Který obrázek je nejmenší?
Advertisements

Poznej, který geometrický tvar chybí na obrázku POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI - VNÍMÁNÍ.
Zatoulaná klubíčka prostorové vztahy NA, POD, ZA, PŘED, VPRAVO, VLEVO.
Výroba adventního věnce SEBEOBSLUHA. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
Hmyzí hotel Kde kdo bydlí?.
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
DOBROTY… …NEJEN SLADKÉ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Cirkusová zvířátka - hláska na začátku slova
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
KOMÍNY, KOMINÍK A DALŠÍ PROFESE
Proměny vody Alena Maurová.
KTERÝCH HRAČEK NA PÍSKOVIŠTI JE STEJNÝ POČET JAKO PUNTÍKŮ VE ČTVERCI?
Hrátky s čerty čert, anděl a Mikuláš.
VYBARVI SI NOVÉ KAMARÁDY…
Velikost nářadí.
Ticháček s nimi hledá cestičky…
KASTELÁN Svazky klíčů.
Talíř a příbory Pravo-levo.
VELIKONOCE KRASLICE.
ZVÍŘATA Kde které potkám?.
NÁŘADÍ.
JEDNO SLOVO PRO VÍC VĚCÍ
Jsem děvče - čím budu? Povolání.
Logopedie P - L JAZYK A ŘEČ.
ZDOBENÍ VÁNOČNÍHO STROMKU
Včela medonosná.
Život v rybníce Jana Kučerová.
POVOLÁNÍ.
MAŠINKY - bludiště Prostorová orientace.
Vnímání, poznávací schopnosti
Zvířata domácí, volně žijící a exotická
ŽÁBY, ŽABKY A ŽABIČKY.
Má země Česká republika.
CIRKUS orientace.
OVOCE A BARVY …procvič postřeh.
Obrázková básnička Jazyk a řeč.
HODINY - poznej stejný čas, velikost
HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
Od semínka k pastelkám Řešení problémů, učení   .
Jak správně zacházet s knihou
PRSTOVÉ POČÍTÁNÍ.
Hrajeme si na fotografa
Stíny ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
Sklizeň cukrové řepy Podzimní práce na poli.
PYRAMIDA ČASU Od narození do stáří.
KDO SE NA TEBE DÍVÁ? HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
JAZYK A ŘEČ Poznávací schopnosti – ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ, UČENÍ
Orientujeme se v prostoru
Exotická zvířata se stejnou hláskou na začátku
Co si vezmu na….
NAJDI CESTU Orientace v prostoru.
Poznatky ze života zvířat
Rozlišování obrazných znaků a symbolů, grafické vyjadřování
GEOMETRICKÉ TVARY PoZNÁVEJ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNoST
BROUČCI A POČÍTADLO Pro skřítka Ticháčka.
HLÁSKY A PÍSMENKA ÚKOLY PRO TICHÁČKA.
NAŠE DOVEDNOSTI CO UŽ UMÍM.
RIZIKA PŘI ZIMNÍCH SPORTECH
Řady puntíků a čísel.
Řemeslo má zlaté dno Autorky: J…,A….
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
VÁNOCE Jak pomáháme mamince?.
Hudební nástroje vnímání.
Výroba velikonočního košíčku
Na poli a v lese stroje.
SYNONYMA Jazyk a řeč.
Transkript prezentace:

SLABIKUJEME S TICHÁČKEM

NAŠI KAMARÁDI SKŘÍTKOVÉ PRŮVODCI VZDĚLÁVACÍMI OBLASTMI Dítě a jeho psychika Dítě a svět Dítě a společnost Dítě a ten druhý Dítě a jeho tělo Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

• ••• •▬ •• •▬• •▬ STROM MRAK BUMERANG KOŠÍK HRNEK MYŠ STAN KOLÍBKA DORTÍK PRAK

ÚL DŮL HŮL LAMPIONY •••• ▬ •••• PETROLEJKA NŮŽ STŮL ČÁP •• MAMUT DŮM

▬ • • ••• •▬• ••▬ ▬ STROM BRÁNA VÁZA SLEPICE MÁMA TRÁVA KRÁVA SLUNÍČKO TULIPÁN DŮM ▬

• ▬ ••▬ ••• •• ▬• VĚTRNÍK KOMÍN KYBLÍK ŽEHLIČKA KOŠÍK MOTÝL HRNEK DEŠTNÍK SPACÁK AUTO ▬•

SLEPICE SLON PAMPELIŠKA BANÁN SEDMIKRÁSKA POČÍTADLO •••• KARABINA LOKOMOTIVA DŮM TULIPÁN DORTÍK RUKAVICE

Použité zdroje obrázků Kresby skřítků jsou použity se svolením autorek Yvety Šteruské a Marie Kádnerové. http://pixabay.com

Materiály, pomůcky a technické vybavení Dotyková obrazovka, připojená k PC Didaktický kufřík - KUMUČ (ozvučná dřívka) Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Metodický postup Na několika interaktivních snímcích děti procvičí krátké a dlouhé slabiky. Uprostřed každého snímku je graficky znázorněné, jaká slova děti hledají (pomlčka představuje dlouhou slabiku, puntík představuje krátkou slabiku). Kolem jsou obrázky i s popisy. Děti určují, který obrázek/popis odpovídá zadání. Slova si děti vyťukávají na ozvučná dřívka, pomůže jim to určit, zda odpovídají zadanému kódu. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Animace jsou vázány na kliknutí/dotyk na texty. Správná odpověď barevně problikne. Při dotyku na slovo, které zadanému kódu neodpovídá, se objeví správná grafika slabik (na snímku č. 3 – 6). Na posledním snímku (č. 7) špatné odpovědi jen zesvětlají. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Vzdělávací oblast DÍTĚ A JEHO PSYCHIKA (PSYCHOLOGICKÁ) Podoblast Jazyk a řeč – výslovnost, gramatická správnost řeči, porozumění, vyjadřování, dorozumívání Dosažené konkretizované výstupy – mít přiměřenou slovní zásobu Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.