DOBROTY… …NEJEN SLADKÉ
Dortíky s ovocem, které to jsou?
Co je sladké ?
Kde je sladce modrá?
Co je zdravě modré ?
Co sem nepatří ? Proč? Dobré, ale nezdravé
Materiály, pomůcky a technické vybavení Použitý zdroj obrázků http://pixabay.com Materiály, pomůcky a technické vybavení Dotyková obrazovka, připojená k PC
Metodický postup Materiál na téma „POTRAVINY“ je zaměřený na třídění prvků (jídel) podle různých kritérií – příslušná otázky je vždy napsaná na snímku. Kromě barev se děti seznamují i se zdravými/ nezdravými potravinami. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Práce s interaktivním výukovým materiálem Snímek č. 2,3,4 – správná odpověď se po dotyku zatočí, špatná se zavrtí a zesvětlá. Snímek č. 5 – nezdravá jídla po dotyku zmizí; zdravá „nemodrá“ zesvětlají a zdravá modrá se otočí. Snímek č. 6 - zdravá jídla se po dotyku zvětší, nezdravá zmenší; Po dotyku na text otázky „proč?“ se objeví odpověď. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Prvky polytechnické výchovy VZDĚLÁVACÍ OBLAST- Dítě a jeho tělo (biologická) VZDĚLÁVACÍ PODOBLAST – Zdraví, bezpečí Dosažené konkretizované výstupy – znát základní zásady zdravého životního stylu Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.