PŘEDMĚTY ZE SKLA TŘÍDÍME ODPADY. Co je na obrázku? 2.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Potraviny pro léto a zimu ZDRAVÍ, BEZPEČÍ. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Advertisements

Poznej, který geometrický tvar chybí na obrázku POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI - VNÍMÁNÍ.
Výroba adventního věnce SEBEOBSLUHA. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Hmyzí hotel Kde kdo bydlí?.
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Cirkusová zvířátka - hláska na začátku slova
Bylinková zahrádka I. – Jak připravit bylinkový čaj
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Proměny vody Alena Maurová.
Snídaně – oběd - večeře ZdravÍ, bezpečí.
KTERÝCH HRAČEK NA PÍSKOVIŠTI JE STEJNÝ POČET JAKO PUNTÍKŮ VE ČTVERCI?
Letní olympijské hry – grafomotorické listy
Najdi jarní květinu, která se nachází jen jednou
Poznávání zvuků kolem nás
Zvuky hudebních nástrojů
Grafomotorika - geometrické tvary
Školkáčci jedou na výlet
Co se ztratilo a co to způsobí ?
KASTELÁN Svazky klíčů.
VELIKONOCE KRASLICE.
ZVÍŘATA Kde které potkám?.
Vánoční pečení Bc. Barbora Haslová.
Jsem děvče - čím budu? Povolání.
Logopedie P - L JAZYK A ŘEČ.
Informační gramotnost
Jak nám roste krokus vnímání.
Bc. Miloslava Vavříková
Život v rybníce Jana Kučerová.
Hra na barevná auta IV. Jaroslava Růžičková.
MAŠINKY - bludiště Prostorová orientace.
OSOBNÍ AUTOMOBILY OCHRANNÉ PROSTŘEDKY.
Vnímání, poznávací schopnosti
vnímání, pozornost, soustředěnost
Obrázková básnička Jazyk a řeč.
HODINY - poznej stejný čas, velikost
Od semínka k pastelkám Řešení problémů, učení   .
PRSTOVÉ POČÍTÁNÍ.
Stíny ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
Sklizeň cukrové řepy Podzimní práce na poli.
PYRAMIDA ČASU Od narození do stáří.
LET MOUCHY vnímání, pozornost.
Malujeme vodovkami vnímání.
Exotická zvířata se stejnou hláskou na začátku
Jak se oblekáme? Iveta Havlová.
Jak parkovat auta Radka Knotková.
VYPRÁVĚNÍ PODLE OBRÁZKŮ
Co si vezmu na….
Svátek svatého Martina
Vůle, vytrvalost, city a jejich projevy
Pohyb ve vesmíru Grafomotorika.
Cesta vánočního stromečku
ADAPTACE NA ŽIVOT VE ŠKOLE
Množství, symbol Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace Řešení problémů, učení Jemná motorika, koordinace ruky a oka.
Rozlišování obrazných znaků a symbolů, grafické vyjadřování
GEOMETRICKÉ TVARY PoZNÁVEJ.
JAZYK, ŘEČ, ZPĚV A VNÍMÁNÍ
Odkrývání obrázků – poznej místa
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Barevné korálky vnímání.
NAŠE DOVEDNOSTI CO UŽ UMÍM.
RIZIKA PŘI ZIMNÍCH SPORTECH
Když jsem já sloužil… Jazyk a řeč.
Vztah k životnímu prostředí
Řady puntíků a čísel.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
Hudební nástroje vnímání.
Na poli a v lese stroje.
SYNONYMA Jazyk a řeč.
Transkript prezentace:

PŘEDMĚTY ZE SKLA TŘÍDÍME ODPADY

Co je na obrázku? 2

Další předměty ze skla 3

Co patří do kontejneru na sklo? 4

5

Použité zdroje Kliparty z office.microsoft.com EDOKTER. Wikipedie [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: BAŤHA, Matěj. Wikipedie [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: LASS, Liesbeth. Wikipedie [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: PACOSTEIN. Wikipedie [online]. [cit ]. Dostupný na WWW:

Metodický pokyn Integrovaný blok: Já, ty, my a svět, ve kterém žiji Popis Prezentace v PowerPointu, která obsahuje tři pracovní listy s jednoduchým interaktivním úkolem. Součástí je i pracovní list s kartičkami pro děti k tématu. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.7

Studijní materiály Materiály, pomůcky a technické vybavení Prezentace v PowerPointu s názvem Výrobky ze skla: Dotyková obrazovka připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Kartičky na téma sklo – viz prezentace PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.8

Práce s interaktivním výukovým materiálem Prezentace Sklo Snímek č. 2 je motivačním snímkem k tématu. Děti postupně odkrývají obrázek a snaží se uhodnout, co je na obrázku. Zaměříme se na brýle – z čeho jsou vyrobeny. Směřujeme děti na materiál – sklo. Snímek č. 3 seznamuje děti s dalšími výrobky ze skla. Snímek č. 4 umožňuje seznámit s tříděním odpadu. Děti kliknou na správnou položku, a ta se přesune do kontejneru na sklo. Pro práci se snímky lze využít nástrojové lišty daného snímku (vlevo dole), která nabízí možnost psaní - viz obr. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.9

Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ Cílem práce je: seznámit s výrobky ze skla a znázornit proces třídění odpadů. Děti mají obrázky ze sady a na magnetickou tabulku připevní obrázky, které jsou ze skla. (Případně jejich části.) Děti mohou připravit pro své kamarády úkol stejný, jako je na snímku č. 4 – třídění odpadů. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.10