Rozlišování obrazných znaků a symbolů, grafické vyjadřování Co tam nepatří Rozlišování obrazných znaků a symbolů, grafické vyjadřování
Použité odkazy Obrazce programu PowerPoint
Metodický pokyn Integrovaný blok: vnímání Popis Děti z nabízených řádků vybírají, který obrazec nepatří do skupiny Očekávání a cíle Podpora a rozvoj obrazové dovednosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Práce s interaktivním výukovým materiálem Dětem se na snímku nabízí 4 řady obrazců. Jejich úkolem je rozpoznat, který objekt do řady nepatří (případně čím se liší) Děti k zakreslení používají digitální pero, které je součástí programu PowerPoint Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Prvky polytechnické výchovy Zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité Napodobit základní geometrické znaky a tvary Záměrně se soustředit a udržet pozornost Vyvinout volní úsilí, soustředit se na činnost a její dokončení Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.