vnímání, pozornost, soustředěnost Dopravní prostředky vnímání, pozornost, soustředěnost
Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Použité odkazy Vlastní ilustrace
Metodický pokyn Integrovaný blok: (doprava, povolání) Popis Učíme se pojmenovat dopravní prostředky, jejich zaměstnance Úvahou zvažujeme, který obrázek je vhodný k danému dopravnímu prostředku Očekávání a cíle Přiřazujeme dopravní prostředky k zaměstnanci Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Práce s interaktivním výukovým materiálem Na obrázku číslo 2 jsou postupně seřazeny obrázky dopravních prostředků a jejich zaměstnanců, co k čemu patří. Vedeme s dětmi rozhovory o různých povoláních. Na obrázku číslo 3, 4, 5 přiřazujeme řidiče k dopravnímu prostředku podle jeho charakteristického znaku (loď – vlajka, poštovní auto – trubka, taxi – označení taxi na střeše auta). Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ Na magnetické tabulce můžeme skládat rozstříhané a zatavené obrázky. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Prvky polytechnické výchovy Charakteristické znaky dopravních prostředků. Záměrně se soustředit a udržet pozornost. Pamatovat si postup řešení . Záměrně si zapamatovat a vybavit. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.