NÁŠ TÁTA ŠEL NA HOUBY Houby, houby, houbičky…..

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Advertisements

Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
Korálky pro nejmenší Spočítej korálky podle barev.
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
CIRKUS od nejmenšího.
ÚKOLY SKŘÍTKA TicháČKA – barvy na značkách II.
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Ticháček zpívá a hraje Hudební nástroje.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
POSLOUPNOST OBLÉKÁNÍ od spodků ke svrškům….
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
Naši skřítkové písnička.
Logopedie R - Ř JAZYK A ŘEČ.
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
BALONKY pracovní listy.
BALONKY OSLAVY A HRY.
RODOKMEN …vyrob si svůj.
Pantomima – povolání I. Poznej co kdo dělá?.
Prostorová orientace,vnímání, počet
ZVÍŘECÍ KABÁTKY KDO KTERÝ OBLÉKÁ?.
MY DAY Jazyk a řeč.
Svět hudby Hudební nástroje.
Maminka vaří.
Ovocný salát pro maminku
Dopravní prostředky.
Brzy budu školákem Nad – pod - vedle.
Stavitelé českých hradů
Nářadí – velikost, počet
Na stavbě stroje.
SOUHVĚZDÍ POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
SILUETY POD HLADINOU Kdo je kdo?.
Skupenství Fyzika.
Logo pro veverky a kamarády
Kolik jich berušky mají?
DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY Co tam nepatří, co pluje po vodě, co létá ve vzduchu, co jezdí po silnici, co jezdí po cestě.
Jak se upravit do divadla
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
ŘADY ZVÍŘAT KDO TAM (NE)PATŘÍ?.
seřaď jednotlivé členy
poznatky, orientace ve známém prostředí
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Barevné kytičky Pro malé dětičky – 3 roky.
Orientace v řadě.
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni.
POVOLÁNÍ Složky integrovaného záchranného systému
JITEX – Jak vznikne tričko?
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Roční období – znaky, svátky a tradice
STOLOVÁNÍ sebeobsluha.
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
Postavičky z přírodnin
Transkript prezentace:

NÁŠ TÁTA ŠEL NA HOUBY Houby, houby, houbičky….

NÁŠ TÁTA ŠEL NA HOUBY, JESTLI ON TAM ZABLOUDÍ… …co taky tam našel?

…NEZABLOUDÍ, TĚŠTE SE, ON NÁM HOUBY PŘINESE. …no jo, ale které?

Zdroje obrázků a zvuků Klipart z office.microsoft.com http://www.clipartsalbum.com vlastní tvorba (zvuky)

Materiály, pomůcky a technické vybavení Dotyková obrazovka připojená k PC Didaktický kufřík KUMUČ (modelína, podložka) Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Metodický postup Děti společně odříkají básničku. Při povídání u prvního snímku řeší, které věci mohl tatínek v lese najít. U druhého snímku si povídají o houbách a třídí je podle toho, zda se dají jíst jednou nebo i vícekrát. Na povídání navazuje výtvarná činnost – děti tvoří houby z modelíny. Očekávání a cíle Děti si zopakují známou básničku, vědomosti o (ne)jedlých houbách a na závěr si děti procvičí jemnou motoriku při práci s modelínou. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Na prvním snímku děti vybírají předměty, které může tatínek z básničky, kterou dobře znají, v lese najít. Po kliknutí na jednotlivé prvky ověří správnost odpovědi. To, co tatínek nenajde, zesvětlá a je doprovázeno zvukem. Správné odpovědi se po dotyku/kliknutí na ně otočí. Na druhém snímku děti určují, které houby tatínek odnese domů v košíku. Správnost odpovědi opět ověří dotykem/kliknutím na houbu. Jedlé houby odputují do košíku (do košíku putuje i houba Václavka – zcela vlevo, která vypadá jedovatě, ale jedlá je). Po označení jedovaté houby se na ní objeví lebka. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Vzdělávací oblast DÍTĚ A JEHO TĚLO (BIOLOGICKÁ) Podoblast JEMNÁ MOTORIKA, KOORDINACE RUKY A OKA Téma: Houby Dosažené konkretizované výstupy Provádět jednoduché úkony s modelovací hmotou, modelovat Seznámit se s pojmy jedlý a jedovatý, co je pro život nebezpečné a co je prospěšné. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.