Vánoční pečení Bc. Barbora Haslová
Jaké náčiní potřebujeme? Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Z jakých přísad připravíme těsto? Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
V jakém pořadí budeme postupovat? Ve dvojicích – nápodoba výroby těsta a pečení. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Použité odkazy Vlastní zdroje OPENCLIPS. pixabay.com [online]. [cit. 8.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/z%C3%A1sobn%C3%ADk-pek%C3%A1%C4%8De-plech-dom%C3%A1cnost-147483/ OPENCLIPS. pixabay.com [online]. [cit. 8.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/v%C3%A1le%C4%8Dek-t%C4%9Bsto-pe%C4%8Den%C3%AD-n%C3%A1stroj-157071/ CPINOB. pixabay.com [online]. [cit. 8.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/soubory-cookie-up%C3%A9ct-cookie-v%C3%A1noce-551820/ LESLIEANNELIESE. pixabay.com [online]. [cit. 8.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/t%C4%9Bsto-pe%C4%8Den%C3%AD-m%C3%ADsa-chl%C3%A9b- va%C5%99en%C3%AD-448320 OPENCLIPS. pixabay.com [online]. [cit. 8.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/m%C3%ADsa-va%C5%99en%C3%AD-kameninov%C3%A9-kuchyn%C4%9B-148593/ NEMO. pixabay.com [online]. [cit. 8.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/sekera-vyjmut%C3%AD-n%C3%A1stroj-lesnictv%C3%AD-29551/ PUBLICDOMAINPICTURES. pixabay.com [online]. [cit. 8.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/v%C3%A1noce-dekorace-pern%C3%ADk-dom%C3%A1c%C3%AD- 2040/ KIMLANGOS. pixabay.com [online]. [cit. 8.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/vejce-b%C3%ADl%C3%A1-ko%C5%A1%C3%ADk-sn%C3%ADdan%C4%9B- ov%C3%A1ln%C3%BD-570540/ BYKST. pixabay.com [online]. [cit. 8.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/cukr-kostky-cukru-kostka-cukru-ks-258113/ MARKUSSPISKE. pixabay.com [online]. [cit. 8.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/up%C3%A9ct-m%C3%A1slo-mouka-hora-hromada-599521// KAZ. pixabay.com [online]. [cit. 8.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/ml%C3%A9ko-sklo-sklenice-ml%C3%A9ka-vysok%C3%BD-220496/ STEVEPB. pixabay.com [online]. [cit. 8.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/sko%C5%99ice-ko%C5%99en%C3%AD-p%C5%99%C3%ADchuti-va%C5%99en%C3%AD- 514243/ AJOHEYHO. pixabay.com [online]. [cit. 8.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/muchom%C5%AFrka-toxick%C3%A9-p%C5%99%C3%ADrody-les-216048/
Metodický pokyn Integrovaný blok: Dítě a jeho tělo Popis Prezentace v PowerPointu, která obsahuje tři pracovní listy s jednoduchým interaktivním úkolem. Očekávání a cíle Dítě se orientuje v použití správných pomůcek, chápe výrobní postup pečení perníčků. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Práce s interaktivním výukovým materiálem 2. a 3. snímek – děti vybírají pomocí lišty pera správný obrázek 4. snímek – děti určují správný postup – řazení obrázků, děti ve dvojicích napodobují výrobu těsta a pečení Využití KUMUČE – děti si na magnetickou tabulku namalují perníček a ozdobí ho magnety. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Prvky polytechnické výchovy Přicházet s vlastními nápady Řešení jednoduchých problémů a samostatné rozhodování Spontánně vyprávět zážitky Rozpoznání odlišností v detailech Rozlišení podstatných a nepodstatných předmětů Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.