Co se ztratilo a co to způsobí ? Vnímání
Použité odkazy Vlastní zdroje
Metodický pokyn Integrovaný blok: Vnímání Popis Děti určí ve dvojici obrázků názvy předmětů, najdou předmět, který odebereme, a co to způsobí Očekávání a cíle Děti pochopí vazbu a funkčnost mezi předměty Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Práce s interaktivním výukovým materiálem Na obrázkách jsou dvojice předmětů, které děti pojmenují, určí souvislosti a funkčnost předmětů. Díky animaci se jeden předmět ztratí a děti musí chybějící předmět pojmenovat a pohovořit o tom, co se stane nebo se bude dít. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ Cílem práce je znázornit proces vyjádřený na jednotlivých tabulkách. Děti mají za úkol seřadit tabulky ve správném pořadí. Na magnetickou tabulku č. 1 připevníme nebo namalujeme obrázek stromu Na magnetickou tabulku č. 2 připevníme nebo namalujeme obrázek dřevorubce/lesní techniky - traktor s hydraulickou rukou Na magnetickou tabulku č. 3 připevníme nebo namalujeme obrázek pily Na magnetickou tabulku č. 4 připevníme nebo namalujeme obrázek truhláře Na magnetickou tabulku č. 5 připevníme nebo namalujeme obrázek kladivo, dláto Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Prvky polytechnické výchovy Vést rozhovor, formulovat otázky, odpovídat, slovně reagovat Orientovat se v prostoru podle slovních pokynů Osvojit si elementární poznatky o okolním prostředí, které jsou dítěti blízké, pro ně smysluplné a přínosné, zajímavé a jemu pochopitelné a využitelné pro další učení a životní praxi Vyvinout volní úsilí, soustředit se na činnost a její dokončení Vědomě využívat všech smyslů, záměrně pozorovat, postřehovat, všímat Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.