Hrátky s čerty čert, anděl a Mikuláš.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Doprava ROZMĚRY Který obrázek je největší? Který obrázek je nejmenší?
Advertisements

Princeznička na bále tvoření s těstovinami.
Jaro na statku FARMÁŘ A JEHO PRÁCE. Čtyři roční období.
Poznej, který geometrický tvar chybí na obrázku POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI - VNÍMÁNÍ.
Zatoulaná klubíčka prostorové vztahy NA, POD, ZA, PŘED, VPRAVO, VLEVO.
Výroba adventního věnce SEBEOBSLUHA. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
Práce s pohádkou Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 1 Jak pejsek s kočičkou.
Hmyzí hotel Kde kdo bydlí?.
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
DOBROTY… …NEJEN SLADKÉ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Eva Císlerová, Dis. Pohyb na ledu.
KOMÍNY, KOMINÍK A DALŠÍ PROFESE
Proměny vody Alena Maurová.
KTERÝCH HRAČEK NA PÍSKOVIŠTI JE STEJNÝ POČET JAKO PUNTÍKŮ VE ČTVERCI?
VYBARVI SI NOVÉ KAMARÁDY…
SLABIKUJEME S TICHÁČKEM.
Velikost nářadí.
Ticháček s nimi hledá cestičky…
Grafomotorika - geometrické tvary
KASTELÁN Svazky klíčů.
Talíř a příbory Pravo-levo.
VELIKONOCE KRASLICE.
ZVÍŘATA Kde které potkám?.
JEDNO SLOVO PRO VÍC VĚCÍ
Jsem děvče - čím budu? Povolání.
Logopedie P - L JAZYK A ŘEČ.
ZDOBENÍ VÁNOČNÍHO STROMKU
Včela medonosná.
Život v rybníce Jana Kučerová.
POVOLÁNÍ.
Vnímání, poznávací schopnosti
Zvířata domácí, volně žijící a exotická
ŽÁBY, ŽABKY A ŽABIČKY.
Má země Česká republika.
CIRKUS orientace.
OVOCE A BARVY …procvič postřeh.
Obrázková básnička Jazyk a řeč.
HODINY - poznej stejný čas, velikost
HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
Od semínka k pastelkám Řešení problémů, učení   .
Jak správně zacházet s knihou
PRSTOVÉ POČÍTÁNÍ.
Hrajeme si na fotografa
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
Sklizeň cukrové řepy Podzimní práce na poli.
PYRAMIDA ČASU Od narození do stáří.
KDO SE NA TEBE DÍVÁ? HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
Malujeme vodovkami vnímání.
Orientujeme se v prostoru
Exotická zvířata se stejnou hláskou na začátku
Poznatky ze života zvířat
Množství, symbol Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace Řešení problémů, učení Jemná motorika, koordinace ruky a oka.
Rozlišování obrazných znaků a symbolů, grafické vyjadřování
GEOMETRICKÉ TVARY PoZNÁVEJ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNoST
BROUČCI A POČÍTADLO Pro skřítka Ticháčka.
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Barevné korálky vnímání.
NAŠE DOVEDNOSTI CO UŽ UMÍM.
RIZIKA PŘI ZIMNÍCH SPORTECH
Řady puntíků a čísel.
Řemeslo má zlaté dno Autorky: J…,A….
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
VÁNOCE Jak pomáháme mamince?.
Hudební nástroje vnímání.
Výroba velikonočního košíčku
Na poli a v lese stroje.
Transkript prezentace:

Hrátky s čerty čert, anděl a Mikuláš

Pojmenuj a spočítej postavičky. Kterých je nejvíc a kterých nejméně? 1 2 3

Každým rokem v zimní čas, (vytleskávat) přichází k nám Mikuláš Každým rokem v zimní čas, (vytleskávat) přichází k nám Mikuláš. (chůze na místě) Hodným dětem dárky nese, (děti ukazují na sebe) na zlobílky čert se třese. (napodobují zlého čerta) Slibte, že se polepšíte, (ukazují ty, ty, ty) nebo peklo uvidíte! (ruce v bok + dupnutí)

Použité zdroje obrázků a zvuků http://pixabay.com http://www.sunipix.com http://www.clker.com/

Materiály, pomůcky a technické vybavení Dotyková obrazovka, připojená k PC Didaktický kufřík - KUMUČ (pastelky) Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Metodický postup U prvního snímku děti pojmenují pohádkové postavy, spočítají je a určí koho je více - méně. U druhého snímku dětem přečteme básničku a hrou na ozvěnu je text naučíme, spojíme s pohybem. Na dalším snímku děti dokreslují hlavu čerta dle předlohy. . Na dotykové obrazovce použijí nástroj prezentace „pero“. Ostatní si mohou dokreslit čerta na pracovním listu (snímek č.7) Na pracovních listech jsou omalovánky – děti střídají barvy dle své fantazie. Očekávání a cíle Děti se seznamují s tradicemi, se základními číselnými pojmy, naučí se krátký text zpaměti. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Na prvním snímku děti spočítají všechny postavy, dále počítají pouze čerty, Mikuláše, anděly. Určují koho je méně – více. PO dotyku/kliknuté na jednotlivé postavy se objeví číslovka korespondující s počtem daných postav. Na snímku č.4 děti dokreslují dle předlohy hlavu čerta. Kreslí prstem, po aktivaci „pera“ v nabídkové liště prezentace. Pracovní listy (snímky č.5-7) jsou určené k tisku, při prezentaci se nezobrazují. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Vzdělávací oblast: Dítě a jeho psychika (Psychologická) Podoblast: Základní matematické, početní a číselné pojmy Téma: Hrátky s čerty Dosažené KONKRETIZOVANÉ VÝSTUPY: Děti se seznamují s tradicemi, se základními číselnými pojmy, naučí se krátký text zpaměti spojený s pohybem, naučí se přemýšlet, uvažovat. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.