Cirkusová zvířátka - hláska na začátku slova

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Potraviny pro léto a zimu ZDRAVÍ, BEZPEČÍ. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Advertisements

Poznej, který geometrický tvar chybí na obrázku POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI - VNÍMÁNÍ.
Výroba adventního věnce SEBEOBSLUHA. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Bylinková zahrádka I. – Jak připravit bylinkový čaj
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Eva Císlerová, Dis. Pohyb na ledu.
Proměny vody Alena Maurová.
Snídaně – oběd - večeře ZdravÍ, bezpečí.
KTERÝCH HRAČEK NA PÍSKOVIŠTI JE STEJNÝ POČET JAKO PUNTÍKŮ VE ČTVERCI?
Velikost nářadí.
Letní olympijské hry – grafomotorické listy
Najdi jarní květinu, která se nachází jen jednou
Poznávání zvuků kolem nás
Zvuky hudebních nástrojů
Grafomotorika - geometrické tvary
Školkáčci jedou na výlet
Co se ztratilo a co to způsobí ?
VELIKONOCE KRASLICE.
ZVÍŘATA Kde které potkám?.
Jsem děvče - čím budu? Povolání.
VÝROBA ŚÍPKOVÉHO ČAJE sebeobsluha.
Logopedie P - L JAZYK A ŘEČ.
ZDOBENÍ VÁNOČNÍHO STROMKU
Jak nám roste krokus vnímání.
Bc. Miloslava Vavříková
Život v rybníce Jana Kučerová.
POVOLÁNÍ.
Hra na barevná auta IV. Jaroslava Růžičková.
MAŠINKY - bludiště Prostorová orientace.
Vnímání, poznávací schopnosti
Zvířata domácí, volně žijící a exotická
vnímání, pozornost, soustředěnost
Obrázková básnička Jazyk a řeč.
HODINY - poznej stejný čas, velikost
Od semínka k pastelkám Řešení problémů, učení   .
Jak správně zacházet s knihou
Stíny ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
PYRAMIDA ČASU Od narození do stáří.
LET MOUCHY vnímání, pozornost.
JAZYK A ŘEČ Poznávací schopnosti – ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ, UČENÍ
Malujeme vodovkami vnímání.
Exotická zvířata se stejnou hláskou na začátku
Jak se oblekáme? Iveta Havlová.
Jak parkovat auta Radka Knotková.
Co si vezmu na….
Svátek svatého Martina
NAJDI CESTU Orientace v prostoru.
Vůle, vytrvalost, city a jejich projevy
Pohyb ve vesmíru Grafomotorika.
Poznatky ze života zvířat
ADAPTACE NA ŽIVOT VE ŠKOLE
Množství, symbol Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace Řešení problémů, učení Jemná motorika, koordinace ruky a oka.
Rozlišování obrazných znaků a symbolů, grafické vyjadřování
GEOMETRICKÉ TVARY PoZNÁVEJ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNoST
JAZYK, ŘEČ, ZPĚV A VNÍMÁNÍ
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Barevné korálky vnímání.
NAŠE DOVEDNOSTI CO UŽ UMÍM.
RIZIKA PŘI ZIMNÍCH SPORTECH
Když jsem já sloužil… Jazyk a řeč.
Vztah k životnímu prostředí
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
VÁNOCE Jak pomáháme mamince?.
Hudební nástroje vnímání.
Na poli a v lese stroje.
SYNONYMA Jazyk a řeč.
Transkript prezentace:

Cirkusová zvířátka - hláska na začátku slova výslovnost

Které slovo začíná na hlásku... Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použité odkazy Klipart z office.microsoft.com http://pixabay.com/cs/slon-hlava-hloup%C3%A9-kreslen%C3%BD-film-308776/ http://pixabay.com/cs/zebra-hlava-hloup%C3%A9-kreslen%C3%BD-film-308769/ http://pixabay.com/cs/opice-hlava-zv%C3%AD%C5%99e-%C5%A1impanz-%C5%A1%C5%A5astn%C3%BD-41365/ http://pixabay.com/cs/tygr-hlava-%C3%BAsm%C4%9Bv-kreslen%C3%BD-film-308768/ http://pixabay.com/cs/levhart-hlava-%C3%BAsm%C4%9Bv-roztomil%C3%BD-308770/ http://pixabay.com/cs/hroch-hlava-kreslen%C3%BD-film-roztomil%C3%BD-308772/ http://pixabay.com/cs/ko%C4%8Dka-hlava-obli%C4%8Dej-portr%C3%A9t-304318/ http://pixabay.com/cs/lev-hlava-ko%C4%8Dka-h%C5%99%C3%ADva-%C5%A1klebil-se-308774/ http://pixabay.com/cs/koza-hlava-kreslen%C3%BD-film-%C5%A1ed%C3%A1-308775/ http://pixabay.com/cs/solmiza%C4%8Dn%C3%AD-slabika-%C5%A1t%C4%9Bn%C4%9B-%C5%A1%C5%A5astn%C3%BD-153403/ http://pixabay.com/cs/%C5%BEirafa-hlava-mlad%C3%BDch-kreslen%C3%BD-film-308771/

Metodický pokyn Integrovaný blok: předčtenářská gramotnost Popis Dítě vybírá obrázky slov, která začínají na danou hlásku Očekávání a cíle Úkolem je osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení a psaní Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Děti mají za úkol vybrat obrázek podle zadaného úkolu, obrázky, které začínají na danou hlásku Děti kliknutí označí správný obrázek – za pomoci animačních efektů se jim nabízí zpětná vazba Na konci prezentace děti hádají, které zvířátko nebylo označeno využíváme možnost grafického zaznamenání na dotykové obrazovce obrázky vybírat k zadané hlásce Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy rozvoj sluchu, sluchově rozlišovat začáteční hlásku ve slově poznávat obrázky zvířat rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka - písmeno grafické napodobování písmen Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.