POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ KIMOVA HRA POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
ZAPAMATUJ SI PŘEDMĚTY NA OBRÁZKU. Pedagog sám určí časový limit.
KTERÉ PŘEDMĚTY Z OBRÁZKU ZMIZELY.
KTERÉ PŘEDMĚTY Z OBRÁZKU ZMIZELY.
KTERÉ PŘEDMĚTY Z OBRÁZKU ZMIZELY.
KTERÉ PŘEDMĚTY Z OBRÁZKU ZMIZELY.
Použité odkazy Vlastní zdroje
Metodický pokyn Integrovaný blok: vnímání Popis Děti hledají předměty, které se ztratily se stolu. Očekávání a cíle Upevňování pozornosti a podpora paměti Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Práce s interaktivním výukovým materiálem Na snímku č. 2 si mají děti zapamatovat všechny předměty, které vidí na obrazovce Na snímcích č. 3 - 6 děti hádají skryté obrázky pod žlutým polem. Po odkrytí pole se správný obrázek objeví. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Prvky polytechnické výchovy Záměrně se soustředit a udržet pozornost Vyvinout volní úsilí, soustředit se na činnost a její dokončení Pamatovat si postup řešení, zapamatovat si umístění obrázků Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.