Švadlena HRAJEME SI NA Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
NAKRESLI ŠŇŮRU K ELEKTRICKÉMU SPOTŘEBIČI Elektřina pomáhá, ale pozor.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jak vytvořit jednoduchou vránu. Pomůcky:  Tvrdý černý papír A4  Zbytek červeného papíru  Bílou pastelku, obyčejnou tužku  Nůžky  Lepidlo  Šablona.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
O slepičce a kohoutkovi POLYTECHNIKA V DĚTSKÉ LITERATUŘE.
JAK KŘEMÍLEK A VOCHOMŮRKA ZASADILI SEMÍNKO Polytechnika v dětské pohádce.
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
Dnes nebo dříve? Kdy se co vyrobilo.
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Poznávací schopnosti, vnímání
CIRKUS od nejmenšího.
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
POSLOUPNOST OBLÉKÁNÍ od spodků ke svrškům….
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
BALONKY pracovní listy.
Pantomima – povolání I. Poznej co kdo dělá?.
Prostorová orientace,vnímání, počet
MY DAY Jazyk a řeč.
Maminka vaří.
Přiřaď vitamíny Zdraví.
Dopravní prostředky.
Stavitelé českých hradů
Nářadí – velikost, počet
Na stavbě stroje.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
paměť, Rozvoj slovní zásoby
Vzduch a jeho využití.
ŽIVLY VODA, OHEŇ, ZEMĚ, VZDUCH.
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Skupenství Fyzika.
Logo pro veverky a kamarády
Kolik jich berušky mají?
Jak se upravit do divadla
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
TRADICE A SVÁTKY.
Co nepatří do stáje VnímánÍ.
seřaď jednotlivé členy
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Vycházka do lesa – hrajeme si na vědce
Poznávací schopnosti - nářadí
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Orientace v řadě.
I živočichové pracují.
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni.
POVOLÁNÍ Složky integrovaného záchranného systému
JITEX – Jak vznikne tričko?
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Roční období – znaky, svátky a tradice
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Postavičky z přírodnin
Malí umělci a jejich pracovní nástroje
Transkript prezentace:

Švadlena HRAJEME SI NA Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

S čím pracuje švadlena

S čím nepracuje švadlena?

S čím nepracuje švadlena?

Poznej!

Co ušila švadlena?

Části oblečení

Co je na obrázku?

Pracovní aktivita č. 1

Pracovní aktivita č. 2 Webové stránky www.detskestranky.cz nabízí papírové oblékací panenky k tisku. Na stránky s panenkami se dostaneme přímo po kliknutí na obrázek stránky vlevo.

Téma pro polytechnickou výchovu •    Oblast: Dítě a jeho svět •      Podoblast: Poznatky, sociální informovanost • Integrovaný blok: Ten dělá to a ten zas tohle •      Téma: Hrajeme si na - švadlena •      Dosažené konkretizované výstupy: Dítě projevuje zájem o nové věci, seznamuje se s povoláními, pochopí důležitost všech povolání Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použitý materiál Prezentace určená k interaktivnímu řešení Počítač s dotykovou obrazovkou Připojení k internetu Pracovní listy k tisku – papíry KUMUČ Papírové oblékací panenky Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Metodický postup Snímky č. 2 až 5 slouží k seznámení s profesí švadleny (s čím pracuje, s čím nepracuje), využíváme animační efekty. Snímek č. 6 – seznámení s tím, co švadlena šije Snímek č. 7 – seznámení s částmi oblečení Snímek č. 8 – děti hádají, co je na obrázku Na činnosti s prezentací navazují dvě aktivity – hrajeme si na švadlenu - pracovní aktivita č. 1 – vytiskneme PL a děti vymalovávají knoflíky - pracovní aktivita č. 2 – využijeme papírové oblékací panenky, odkaz přímo na snímku č. 10 Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použité zdroje Kliparty - office.microsoft.com – vytvořeno v roce 2014 RYJ. Commons.wikimedia.org [online]. [cit. 19.2.2015]. Dostupný na WWW: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Hemd.jpg?uselang=cs Volné zdroje: http://pixabay.com/cs/tla%C4%8D%C3%ADtka-rychlo%C5%A1n%C4%9Brov%C3%A1n%C3%AD-312190/ http://pixabay.com/p-21256/?no_redirect http://pixabay.com/cs/zip-uzav%C5%99en%C3%AD-fabric-kalhoty-zav%C5%99%C3%ADt-333997/ http://pixabay.com/cs/d%C5%BE%C3%ADny-modr%C3%A1-kapsa-m%C3%B3da-oble%C4%8Den%C3%AD-89042/ http://pixabay.com/cs/barvy-svatba-smoking-%C5%BEenich-samec-584437/ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.