Naši skřítkové písnička.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Advertisements

Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
NAKRESLI ŠŇŮRU K ELEKTRICKÉMU SPOTŘEBIČI Elektřina pomáhá, ale pozor.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jak vytvořit jednoduchou vránu. Pomůcky:  Tvrdý černý papír A4  Zbytek červeného papíru  Bílou pastelku, obyčejnou tužku  Nůžky  Lepidlo  Šablona.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
VÝROBA VELIKONOČNÍHO PŘÁNÍ JE TU JARO. Jarní velikonoční kuřátko 2.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
Poznej a zahraj písničku
O slepičce a kohoutkovi POLYTECHNIKA V DĚTSKÉ LITERATUŘE.
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
CIRKUS od nejmenšího.
ÚKOLY SKŘÍTKA TicháČKA – barvy na značkách II.
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Zvířata ze ZOO GRAFOMOTORIKA.
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Rozhledna Marta Strnadová.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Ticháček zpívá a hraje Hudební nástroje.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
POSLOUPNOST OBLÉKÁNÍ od spodků ke svrškům….
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
BALONKY pracovní listy.
BALONKY OSLAVY A HRY.
Pantomima – povolání I. Poznej co kdo dělá?.
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
RYTMUS SLUCHOVÉ VNÍMÁNÍ.
MY DAY Jazyk a řeč.
Svět hudby Hudební nástroje.
Maminka vaří.
Dopravní prostředky.
Stavitelé českých hradů
Nářadí – velikost, počet
Na stavbě stroje.
NÁŠ TÁTA ŠEL NA HOUBY Houby, houby, houbičky…..
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Logo pro veverky a kamarády
Kolik jich berušky mají?
DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY Co tam nepatří, co pluje po vodě, co létá ve vzduchu, co jezdí po silnici, co jezdí po cestě.
Jak se upravit do divadla
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
ŘADY ZVÍŘAT KDO TAM (NE)PATŘÍ?.
seřaď jednotlivé členy
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Poznávací schopnosti - nářadí
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Barevné kytičky Pro malé dětičky – 3 roky.
Umíš je pojmenovat a umístit?
Orientace v řadě.
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni.
POVOLÁNÍ Složky integrovaného záchranného systému
JITEX – Jak vznikne tričko?
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Roční období – znaky, svátky a tradice
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
Postavičky z přírodnin
Transkript prezentace:

Naši skřítkové písnička

NAŠI KAMARÁDI SKŘÍTKOVÉ PRŮVODCI VZDĚLÁVACÍMI OBLASTMI Dítě a jeho psychika Dítě a svět Dítě a společnost Dítě a ten druhý Dítě a jeho tělo Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použité zdroje obrázků, textů a hudby Kresby skřítků jsou použity se svolením autorek Yvety Šteruské a Marie Kádnerové. Hudba a text písničky jsou použité se svolením autorky Marie Kádnerové. (zdigitalizováno pomocí programu MuseScore 2.0.1 – zdarma ke stažení na https://musescore.org/ )

Materiály, pomůcky a technické vybavení Dotyková obrazovka, připojená k PC Didaktický kufřík - KUMUČ (Orffovy nástroje) Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Metodický postup Písnička o skřítcích tematicky navazuje na materiál „Skřítci z Nového Strašecí“, kde se s našimi skřítky seznámíte. Každý skřítek provází děti jednou z polytechnických oblastí a je mu věnována jedna sloka písničky. Děti mohou zpěv doprovázet tleskáním nebo hrou na orffovy nebo jiné nástroje. Notový zápis je součástí materiálu. Práce s interaktivním výukovým materiálem Při dotyku na jednotlivé skřítky se spustí melodie (pro každého skřítka jedna sloka) a ke skřítkovi připutuje jeho atribut. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Vzdělávací oblast – dítě a jeho tělo (biologická) Vzdělávací podoblast – fyzický rozvoj a pohybová koordinace Dosažené konkretizované výstupy – ovládat dechové svalstvo, sladit pohyb se zpěvem Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.