CIRKUS od nejmenšího
Seřaď medvědy od nejmenšího, který to je?
Který méďa bude hned vedle?
A co teď, který vyskočí na dvě poslední stoličky?
… ještě popožeň největšího. A jsou seřazení. Výborně!
Materiály, pomůcky a technické vybavení Použitý zdroj obrázků http://pixabay.com Materiály, pomůcky a technické vybavení Dotyková obrazovka, připojená k PC
Práce s interaktivním výukovým materiálem Metodický postup Materiál vznikl v sérii „CIRKUS“. Tato část je zaměřená na pojmy označující velikost (nejmenší, velký, malý,…). Děti postupně řadí medvědy od nejmenšího k největšímu. Práce s interaktivním výukovým materiálem Po dotyku na medvěda, který představuje správnou odpověď se prezentace automaticky přesune na další snímek. Medvědi, kteří nejsou odpovědí na otázku se po dotyku zahýbou. Na posledním snímku se stojící medvěd na svoje místo posune, když se ho dotkneme. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Prvky polytechnické výchovy vzdělávací oblast – Dítě a jeho psychika (psychologická) vzdělávací podoblast – poznávací schopnosti – Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace dosažené konkretizované výstupy – rozumět a používat základní pojmy označující velikost (nejmenší, větší, menší, největší) Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.