CIRKUS od nejmenšího.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

PEČEME KOLÁČE Z jakých surovin se peče koláč? 2.
HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VESELÉ SPORTOVNÍ POČÍTÁNÍ PŘEDMATEMATICKÁ GRAMOTNOST.
Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
Poznej a zahraj písničku
O slepičce a kohoutkovi POLYTECHNIKA V DĚTSKÉ LITERATUŘE.
poznej, co je pod čtverečky
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Poznávací schopnosti, vnímání
ÚKOLY SKŘÍTKA TicháČKA – barvy na značkách II.
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Rozhledna Marta Strnadová.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Ticháček zpívá a hraje Hudební nástroje.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
POSLOUPNOST OBLÉKÁNÍ od spodků ke svrškům….
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
Naši skřítkové písnička.
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
BALONKY pracovní listy.
BALONKY OSLAVY A HRY.
Pantomima – povolání I. Poznej co kdo dělá?.
Prostorová orientace,vnímání, počet
MY DAY Jazyk a řeč.
Maminka vaří.
Dopravní prostředky.
Brzy budu školákem Nad – pod - vedle.
Stavitelé českých hradů
Nářadí – velikost, počet
Na stavbě stroje.
SOUHVĚZDÍ POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
Prostorová orientace, počítání
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
Logo pro veverky a kamarády
Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace
Kolik jich berušky mají?
Vytleskej podle slabik
DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY Co tam nepatří, co pluje po vodě, co létá ve vzduchu, co jezdí po silnici, co jezdí po cestě.
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
TRADICE A SVÁTKY.
ŘADY ZVÍŘAT KDO TAM (NE)PATŘÍ?.
seřaď jednotlivé členy
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Poznávací schopnosti - nářadí
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Umíš je pojmenovat a umístit?
Orientace v řadě.
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni.
POVOLÁNÍ Složky integrovaného záchranného systému
JITEX – Jak vznikne tričko?
Sázíme brambory do řádku
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Roční období – znaky, svátky a tradice
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
Postavičky z přírodnin
Transkript prezentace:

CIRKUS od nejmenšího

Seřaď medvědy od nejmenšího, který to je?

Který méďa bude hned vedle?

A co teď, který vyskočí na dvě poslední stoličky?

… ještě popožeň největšího. A jsou seřazení. Výborně!

Materiály, pomůcky a technické vybavení Použitý zdroj obrázků http://pixabay.com Materiály, pomůcky a technické vybavení Dotyková obrazovka, připojená k PC

Práce s interaktivním výukovým materiálem Metodický postup Materiál vznikl v sérii „CIRKUS“. Tato část je zaměřená na pojmy označující velikost (nejmenší, velký, malý,…). Děti postupně řadí medvědy od nejmenšího k největšímu. Práce s interaktivním výukovým materiálem Po dotyku na medvěda, který představuje správnou odpověď se prezentace automaticky přesune na další snímek. Medvědi, kteří nejsou odpovědí na otázku se po dotyku zahýbou. Na posledním snímku se stojící medvěd na svoje místo posune, když se ho dotkneme. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy vzdělávací oblast – Dítě a jeho psychika (psychologická) vzdělávací podoblast – poznávací schopnosti – Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace dosažené konkretizované výstupy – rozumět a používat základní pojmy označující velikost (nejmenší, větší, menší, největší) Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.