Autor: Mgr. Yvetta Kałužová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Technika cestovního ruchu Péče o hosta v ubytovacím zařízení
Advertisements

Milan Babický Štěpán Barák
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Komenského Slavkov u Brna Číslo a název operačního programu:
Beskydy pro všechny Výroční konference CIP EQUAL 19. listopadu, Praha Jarmila Šagátová KAZUIST, spol. s r.o., Třinec.
Zámek Lukavec … … a jeho využití
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
PEOPLE Kristýna Mulíčková Marina Sadovská Zuzana Kubová Eva Lukášová
Hotelový provoz VY_INOVACE_Kaluzova_ Organizace hájící zájmy hotelů. Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám.
TRŽNÍ EKONOMIKA A PODNIKÁNÍ Podnik Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám - OP VK 1.5. CZ.1.07/1.5.00/
TRŽNÍ EKONOMIKA A PODNIKÁNÍ Společnost s ručením omezeným Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám - OP.
Hotelový provoz VY_INOVACE_Kaluzova_ Síť podniků stravovacích zařízení. Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních služeb Název vyučovací oblasti: Služby v hotelnictví.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
 Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/  Číslo a název šablony  klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Číslo.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_20.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_08.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu.
Právní úprava cestovního ruchu v ČR
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Klasifikace hotelů a ubytovacích zařízení
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Právní úprava cestovního ruchu v ČR
ZÁKLADY ZBOŽÍZNALSTVÍ
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Check- in.
VY_32_INOVACE_Sikorová_ VO operace – skladování, expedice
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Právní úprava cestovného ruchu v ČR
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Ostatní nástroje marketingového mixu služeb
Klasifikace hotelů a ubytovacích zařízení
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Klasifikace hotelů a ubytovacích zařízení
Klasifikace hotelů a ubytovacích zařízení
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Bankovnictví Mgr. Yvetta Kałužová
TRŽNÍ EKONOMIKA A PODNIKÁNÍ
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Product (výrobek) a jeho marketingové pojetí
Domovní elektrická instalace
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Odbytová střediska Hana Stejskalová Ns /2017.
Transkript prezentace:

Autor: Mgr. Yvetta Kałužová Hotelové služby VY_INOVACE_Kaluzova_13-2-06 Přijetí hosta-Check-in Autor: Mgr. Yvetta Kałužová . Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám - OP VK 1.5CZ.1.07/1.5.00/34.0195 – Individualizace a inovace výuky

Anotace výuková prezentace – podpora vyučujícího určeno pro nástavbové studium obor Společné stravování

Přijetí hosta - Check-In Hotelové služby Přijetí hosta - Check-In

Přijetí hosta - Check-In přijetí hosta patří k jedné z nejdůležitějších činností hotelového personálu směrem ke klientovi přijetí hosta - první kontakt s personálem host si vytvoří první dojem o hotelu, kultuře místa a země

Přijetí hosta - Check-In dobře vyškolení recepční pracovníci dokáží skvěle nastartovat pobyt hostů, nabídnout dostupné služby a kvalitnější ubytovací kapacity informovat o novinkách, různých možnostech trávení volného času a poskytovat informace nejen z oblasti cestovního ruchu

Přijetí hosta - Check-In dobře odvedený check-in zanechá v klientech dobrý pocit, že skutečně v hotelu jsou zaměstnanci, kteří dokáží ukázat hostům, že jsou v hotelech pro ně, připraveni splnit požadovaná přání

Přijetí hosta - Check-In Check in je nejen přijetí hosta, ale je to i "vstupní brána" k možnému otevřenému jednání s hostem dává neopakovatelnou možnost využít doby, kdy klient musí strávit nějaký čas v recepci při vyřizování ubytovacích formalit tyto chvíle je nutné pečlivě využít ke kontaktu s klientem, otevřené komunikaci a zjištění očekávání a potřeb klientů. dobře odvedená recepční práce je víc než polovičním úspěchem spokojenosti hostů a cestou ke zvyšování tržeb

Up-selling navyšovací prodej cílem je zvýšit výslednou objednávku zákazníka označuje spíše snahu prodat dražší řešení zákazníkova problému, např. vyšší model výrobku či pokročilejší verzi služby Up-selling lze využít i v případě, že klienti mají objednané standardní pokoje a jsou jim nabídnuty pokoje vyšší kvality ve vybavenosti, rozměrech

Cross-selling křížový prodej účelem je navýšit celkovou objednávku zákazníka doporučením souvisejících služeb je doplňkový prodej, kdy je k dané objednávce nebo požadavku nabídnuto další čerpání souvisejících nebo rozšiřujících služeb

Požadavky na práci recepčního kvalitně provedený Check-in je náročný na recepční pracovníky, jejich odborné, jazykové a psychologické znalosti, kvalitní a aktualizované informace a potřebuje i dobré technické a materiální zázemí recepční pracovníci musí mít profesionální vystupování, společenské reprezentativní oblečení musí být přívětiví a upravení

Použité zdroje AUTOR NEUVEDEN. Sdružení pro podporu turistiky [online]. [cit. 1.5.2014]. Dostupný na WWW: http://www.sdruzeni-spot.cz/neprehlednete/program- vsichni-hoste-jsou-vip/ AUTOR NEUVEDEN. Hotel-marketing [online]. [cit. 1.5.2014]. Dostupný na WWW: http://www.mip- s.cz/hotelovy-marketing-2012/check-out-odhlaseni-hosta/ SMETANA, František; KRÁTKÁ, Eva. Podnikání v hotelnictví a gastronomii -- Pro střední a vyšší hotelové školy. Praha: Fortuna, 2009, ISBN 978-80-7373-054-3. METZ, Reinhold. Restaurace a host. Praha: Europa Sobotáles, 2008, ISBN 978-80-86706-18-4.