Akademik 06 ekonomická část. Oddělená účetní evidence Zákon č. 130/2002 § 8 Použití podpory odstavec 1 Příjemce vede pro každý projekt a výzkumný záměr.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Finanční řízení projektu Seminář pro žadatele k oblasti podpory 1.5 OP VK.
Advertisements

Současný systém podpory
Realizace projektů v praxi program OMEGA Praha.
1 Struktura dotačních titulů Středočeského kraje pro rok 2014.
Rozpočty územně samosprávných celků v roce 2011 Leden 2011.
Oběžný majetek Znaky spotřebovává se jednorázově mění svou podobu
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Dlouhodobý hmotný majetek – odpisy (2. část) Vypracoval : Ing. Jana Šustrová Projekt Anglicky v odborných.
Výzkumné projekty MPO řešené v r na ZČU náležitosti účetních dokladů na ZČU u projektů se samostatným bankovním účtem.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Finanční aspekty projektů šablon.
1 Informativní schůzka k předkládání návrhů výzkumných záměrů s termínem zahájení od 1. ledna 2007 Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Praha,
1 Informativní schůzka k předkládání návrhů výzkumných záměrů s termínem zahájení od 1. ledna 2005 Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Praha,
1 I. informativní schůzka k předkládání návrhů projektů do programu Výzkumná centra Praha, 1. března 2004.
Aktuální úkoly MŠMT Odbor programů výzkumu a vývoje 2009.
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
FINANCOVÁNÍ ŠKOLSTVÍ.
Uznatelné výdaje v projektech podpořených ze strukturálních fondů EU v administraci NROS Vyúčtování globálních grantů.
PRACOVNÍ REHABILITACE Osob se zdravotním postižením (§69 násl. Zák.č.435/2004 Sb.)
1 Dotace MPSV jako zdroj financování zaměstnanců v sociálních službách Praha, květen 2014 Mgr. Antonín Shejbal Odbor sociálních služeb.
Studijní obor: Sociální činnost
Nejčastější chyby při vyúčtování dotací EVVO z rozpočtu kraje Kontakt: Ing. Hana Jadviščoková
Ekonomická část. Informace:  účetní závěrky sestavené k – termín odevzdání do (pozdější termín – po domluvě s příslušnou účetní)
Účtování dlouhodobého majetku „14“
„ Finanční zprávou pro Akci 3 krok za krokem “. Základní finanční pravidla programu  Pravidla dána Příručkou pro Akci 3 a Rozhodnutím o poskytnutí dotace.
Ing. Milena Smržová vedoucí oddělení kontroly realizace Účetnictví projektu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je ing. Zuzana Mikulová. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava,
Odbor dopravy a silničního hospodářství Krajského úřadu kraje Vysočina Pro rok 2008 vypsal ODSH dva dotační tituly: Zásady Zastupitelstva kraje Vysočina.
12. února 2009, ČVUT Pravidla dofinancování projektů ze zdrojů MŠMT Kateřina Slavíková Technologické centrum AV ČR
ČASOVÉ ROZLIŠENÍ NÁKLADŮ A VÝNOSŮ
Praktický postup přípravy projektů Internetizace knihoven na krajích Michal Šperling Euredis, a. s. Dne:
– soutěž PODNIKOVÉ ČINNOSTI Autory materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, jsou Ing. Dana Gebauerová a Ing. Romana Venclíková. Střední škola.
Seminář pro žadatele o finanční podporu z OP VK 2007 – 2013 FINANČNÍ ČÁST.
Metodika dělení příspěvku dle ukazatelů A+B1 na základě rozhodnutí Akademického senátu zůstává metodika dělení příspěvku stanoveného podle ukazatelů A+B1.
Financování regionálního školství
Terciární vzdělávání. Struktura Vysokoškolské (5A, 6) Vyšší odborné (5B) – 1992/93, 1995/96 Třístupňová struktura vysokoškolského vzdělávání: bakalářský.
Úvod k účetnictví ÚSC.
PROVÁDĚNÉ KONTROLY PLNĚNÍ PODMÍNEK ROZHODNUTÍ Úřad vlády České republiky Odbor právní a kontrolní.
 Smlouva o poskytnutí účelové dotace čl. V., odst. 14 (Pověření poskytováním SOHZ čl. IV., odst. 13) a dále Metodika PK část XIII., odst. 13  mezní.
Zařízení kapitola rozpočtu 3 Jiří Haken 1.
Kontrolní poznatky z výkonu veřejnosprávních kontrol OKP KrÚ JMK Pracovní schůzka s ekonomy neškolských PO –
SEMINÁŘ PRO PŘÍJEMCE – DOTAČNÍ PROGRAM „PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V RÁMCI INDIVIDUÁLNÍHO PROJEKTU PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V PLZEŇSKÉM KRAJI “
Magistrát města Mostu Radniční 1/ Most IČ: DIČ: CZ Seminář pro žadatele Dotační program 2016 úvod
Postupy při proplacení dotace, závěrečná žádost o platbu u projektů nezakládajících veřejnou podporu.
Seminář k „Výzvě na technologická centra a elektronické spisové služby“ Oblast podpory: 2.1 Zavádění ICT v územní.
Financování sociálních služeb 2015 Olomouc
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Kroměříž
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
Postup pro aktualizaci sítě sociálních služeb v Olomouckém kraji Pracovní setkání Olomouc
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) 6. dubna 2016 Ing. Michaela Stříbrná vedoucí odd.finan.nepř.nákladů
Pracovní setkání středních škol k připravovanému individuálnímu projektu z OP VK Finanční příprava projektu 1.
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) 10. dubna 2013 Ing. Michaela Stříbrná vedoucí odd.finan.nepř.nákladů
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Nové podmínky administrace projektů Ing. Zdeněk Bogoč.
Analýza hospodářského výsledku
PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V ÚSTECKÉM KRAJI 2 - POSOSUK 2
Finanční část. Seminář pro žadatele, výzvy Předaplikační výzkum a Předaplikační výzkum pro ITI.
Vyúčtování projektů nestátních neziskových organizací za rok 2016
■■ ■■ Zlínský kraj Program RP18-17 na úpravu lyžařských běžeckých tras ve Zlínském kraji Katarína KOŇAŘÍKOVÁ Odbor strategického rozvoje kraje.
Bankovní účetnictví Nehmotný a hmotný majetek, zásoby
Kontroly na místě a nesrovnalosti projektů realizovaných v OP LZZ
NÁVRAT Informativní seminář 7. října
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z přezávazkování/nedočerpání Programu Olomouc Zlín
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z přezávazkování/nedočerpání Programu Olomouc Zlín
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů)
Řízení majetku ve vazbě na zdrojovou náročnost
Implementace KAP v Jihočeském kraji I
Modul „Ekonomika“ Modul „Formuláře“
Místní rozpočtové jednotky
FINANCOVÁNÍ INOVACÍ Odpočet na podporu výzkumu a vývoje
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
PROCES INVESTIC NĚKTERÉ ASPEKTY U VEŘEJNÉ SPRÁVY.
PROVÁDĚNÉ KONTROLY PLNĚNÍ PODMÍNEK ROZHODNUTÍ
Transkript prezentace:

Akademik 06 ekonomická část

Oddělená účetní evidence Zákon č. 130/2002 § 8 Použití podpory odstavec 1 Příjemce vede pro každý projekt a výzkumný záměr oddělenou evidenci podle zvláštního právního předpisu o uznaných nákladech a v rámci této evidence sleduje výdaje nebo náklady hrazené z podpory. účelová podpora spoluúčast

Oddělená účetní evidence Zakázka pomocí zakázky se oddělují náklady a výnosy celého projektu bez ohledu na typ zdroje pomocí zakázky se oddělují náklady a výnosy celého projektu bez ohledu na typ zdrojeČinnost číslo činnosti přestavuje typ zdroje číslo činnosti přestavuje typ zdroje má-li projekt 2 zdroje financování (účelová podpora, spoluúčast ZČU), má přiřazeno jedno zakázkové číslo a 2 činnosti má-li projekt 2 zdroje financování (účelová podpora, spoluúčast ZČU), má přiřazeno jedno zakázkové číslo a 2 činnosti v MAGIONu pak lze vyjet celou zakázku dohromady, nebo odděleně po jednotlivých činnostech v MAGIONu pak lze vyjet celou zakázku dohromady, nebo odděleně po jednotlivých činnostech činnost účelové podpory činnost spoluúčasti zakázka

Zdroje spoluúčasti Neinvestiční spoluúčast dotace vzdělávací činnost (pouze u vzdělávacích projektů) dotace vzdělávací činnost (pouze u vzdělávacích projektů) vlastní příjmy vlastní příjmy Investiční spoluúčast vzdělávací činnost (FRIM) vzdělávací činnost (FRIM) vlastní příjmy vlastní příjmy žádost o převod dotace na spoluúčast projektu musí obsahovat tyto náležitosti: žádost o převod dotace na spoluúčast projektu musí obsahovat tyto náležitosti: zakázku, pracoviště, činnost, odkud se bude přeúčtovávat dotace zakázku, pracoviště, činnost, odkud se bude přeúčtovávat dotace zakázku, pracoviště, činnost projektu, na který se uvolňuje spoluúčast zakázku, pracoviště, činnost projektu, na který se uvolňuje spoluúčast výši spoluúčasti výši spoluúčasti podpis správce prostředků katedry nebo fakulty (tajemník nebo vedoucí) podpis správce prostředků katedry nebo fakulty (tajemník nebo vedoucí) žádost se adresuje na oddělení rozpočtu a financování (paní Matoušové) žádost se adresuje na oddělení rozpočtu a financování (paní Matoušové) Vzorové formuláře na uvolnění spoluúčasti se nachází na www stránkách

žádám o převedení dotace na vzdělávací činnost ve výši Plzeň, Vážená paní Milena Matoušová odd. rozpočtu a financování zakázkačinnostpracoviště 0,00 Kč ze: Vážená paní Matoušová, zakázkapracovištěčinnostvýše spoluúčasti 1112 jako zdroj investiční spoluúčasti následujících projektů: CELKEM0,00 Kč podpis tajemníka katedry (nebo fakulty) Děkuji. S pozdravem

Přeúčtování vlastních příjmů na spoluúčast projektů upraveno směrnicí kvestora č. 22K/2003 upraveno směrnicí kvestora č. 22K/2003 má-li rozpočtová jednotka dostatek vlastních příjmů, využije své vlastní příjmy má-li rozpočtová jednotka dostatek vlastních příjmů, využije své vlastní příjmy žádost musí obsahovat tyto náležitosti: žádost musí obsahovat tyto náležitosti: zakázku, pracoviště, činnost, odkud se budou přeúčtovávat vlastní příjmy zakázku, pracoviště, činnost, odkud se budou přeúčtovávat vlastní příjmy zakázku, pracoviště, činnost projektu, na který se uvolňuje spoluúčast zakázku, pracoviště, činnost projektu, na který se uvolňuje spoluúčast seznam dokladů (vč. uvedení jejich výše), které se mají přeúčtovat seznam dokladů (vč. uvedení jejich výše), které se mají přeúčtovat podpis správce prostředků katedry nebo fakulty (tajemník nebo vedoucí) podpis správce prostředků katedry nebo fakulty (tajemník nebo vedoucí) žádost se odesílá na oddělení rozpočtu nebo fakultní účetní žádost se odesílá na oddělení rozpočtu nebo fakultní účetní je možné použít následující formulář, který je umístěn na www stránkách je možné použít následující formulář, který je umístěn na www stránkách

Přeúčtování vlastních příjmů PS na spoluúčast projektů nemá-li rozpočtová jednotka dostatek vlastních příjmů, je možné na základě směrnice kvestora č. 22K/2003 vyměnit dotaci na vzdělávací činnost za vlastní příjmy s rozpočtovou jednotkou Provoz a služby nemá-li rozpočtová jednotka dostatek vlastních příjmů, je možné na základě směrnice kvestora č. 22K/2003 vyměnit dotaci na vzdělávací činnost za vlastní příjmy s rozpočtovou jednotkou Provoz a služby používá se formulář uvedený na www stránkách používá se formulář uvedený na www stránkách žádost musí obsahovat tyto náležitosti: žádost musí obsahovat tyto náležitosti: zakázku, pracoviště, činnost, odkud se budou přeúčtovávat vlastní příjmy zakázku, pracoviště, činnost, odkud se budou přeúčtovávat vlastní příjmy zakázku, pracoviště, činnost projektu, na který se uvolňuje spoluúčast zakázku, pracoviště, činnost projektu, na který se uvolňuje spoluúčast výši dotace, která se má vyměnit za vlastní příjmy Provozu a služeb výši dotace, která se má vyměnit za vlastní příjmy Provozu a služeb podpis správce prostředků katedry nebo fakulty (tajemník nebo vedoucí) podpis správce prostředků katedry nebo fakulty (tajemník nebo vedoucí) vyplněný formulář se odesílá na odd. rozpočtu (P. Randovi) vyplněný formulář se odesílá na odd. rozpočtu (P. Randovi) zakázka bude rozšířena o činnost 1490 (je možné účtovat náklady na spoluúčast projektu) zakázka bude rozšířena o činnost 1490 (je možné účtovat náklady na spoluúčast projektu) vlastní příjmy budou od PS převedeny ve stejný měsíc, ve kterém bude převedena dotace na vzdělávací činnost ve prospěch PS (aby při zpracování výsledků hospodaření nedocházelo ke zkreslování hospodaření) vlastní příjmy budou od PS převedeny ve stejný měsíc, ve kterém bude převedena dotace na vzdělávací činnost ve prospěch PS (aby při zpracování výsledků hospodaření nedocházelo ke zkreslování hospodaření)

Uznané náklady Nařízení vlády č. 461/2002 § 3 Vymezení položek uznaných nákladů osobní náklady osobní náklady mzdy nebo platy zaměstnanců přijatých podle pracovní smlouvy výhradně na řešení projektu mzdy nebo platy zaměstnanců přijatých podle pracovní smlouvy výhradně na řešení projektu příslušnou část mezd nebo platů zaměstnanců, odpovídající jejich úvazku na řešení projektu příslušnou část mezd nebo platů zaměstnanců, odpovídající jejich úvazku na řešení projektu zvýšení pohyblivé částky mzdy nebo platu zaměstnanců, kteří se na řešení projektu podílejí zvýšení pohyblivé částky mzdy nebo platu zaměstnanců, kteří se na řešení projektu podílejí ostatní osobní náklady na základě dohody o pracovní činnosti nebo dohody o provedení práce ostatní osobní náklady na základě dohody o pracovní činnosti nebo dohody o provedení práce náklady na pořízení dlouhodobého hmotného majetku náklady na pořízení dlouhodobého hmotného majetku (investiční majetek) (investiční majetek) U N = (A/B) x C x D U N uznatelné náklady A doba po kterou bude majetek užíván pro řešení projektu B doba upotřebitelnosti C pořizovací cena majetku D podíl užití majetku pro řešení projektu

Uznané náklady náklady na pořízení dlouhodobého nehmotného majetku náklady na pořízení dlouhodobého nehmotného majetku (investiční majetek) (investiční majetek) UN = C x D UN uznatelné náklady C pořizovací cena majetku D podíl užití majetku pro řešení projektu náklady na provoz a údržbu dlouhodobého hmotného majetku s dobou upotřebitelnosti delší než 1 rok, který nebyl pořízen z veřejných prostředků a současně je pro řešení projektu využíván, a jehož pořizovací cena je vyšší než Kč, ve výši, která je rovna výši odpisů odpovídající délce období a podílu předpokládaného užití tohoto majetku pro řešení projektu náklady na provoz a údržbu dlouhodobého hmotného majetku s dobou upotřebitelnosti delší než 1 rok, který nebyl pořízen z veřejných prostředků a současně je pro řešení projektu využíván, a jehož pořizovací cena je vyšší než Kč, ve výši, která je rovna výši odpisů odpovídající délce období a podílu předpokládaného užití tohoto majetku pro řešení projektu = nedotované odpisy = nedotované odpisy další provozní náklady další provozní náklady například: náklady na materiál, zásoby náklady na materiál, zásoby náklady na drobný hmotný majetek (tj. do Kč) náklady na drobný hmotný majetek (tj. do Kč) náklady na služby náklady na služby náklady na zveřejňování výsledků projektů náklady na zveřejňování výsledků projektů cestovní náhrady cestovní náhrady doplňkové (režijní) náklady doplňkové (režijní) náklady

Rozdělení nákladů běžné (neinvestiční) náklady běžné (neinvestiční) náklady kapitálové (investiční) náklady kapitálové (investiční) náklady

Přeúčtování režie na zakázky projektů řídí se dle Rozhodnutí rektora, které vychází každý rok řídí se dle Rozhodnutí rektora, které vychází každý rok pro rok 2006 je platné Rozhodnutí rektora č. 13R/2006 „Účtování režijních nákladů na zakázky projektů výzkumu a vývoje a projektů vzdělávacích v roce 2006“ pro rok 2006 je platné Rozhodnutí rektora č. 13R/2006 „Účtování režijních nákladů na zakázky projektů výzkumu a vývoje a projektů vzdělávacích v roce 2006“ výše režií je vztažena k přímým nákladům výše režií je vztažena k přímým nákladům pro rok 2006 byla vypočtena výše režijních nákladů ve výši 27,45 % pro rok 2006 byla vypočtena výše režijních nákladů ve výši 27,45 % při výpočtu výše režií máme 2 limity při výpočtu výše režií máme 2 limity maximální výše režijních nákladů dle pravidel poskytovatele maximální výše režijních nákladů dle pravidel poskytovatele vypočtený podíl výše režijních nákladů k celkovým nákladům pro daný rok vypočtený podíl výše režijních nákladů k celkovým nákladům pro daný rok Při plánování projektu je nutné akceptovat oba dva limity.

Přeúčtování režie na zakázky projektů řešitel napíše žádost o přeúčtování, která musí obsahovat tyto náležitosti: zakázka, činnost a pracoviště projektu, na který budou proúčtovány režie prostřednictvím vnitronákladů zakázka, činnost a pracoviště projektu, na který budou proúčtovány režie prostřednictvím vnitronákladů zakázka, činnost a pracoviště, na které budou proúčtovány vnitrovýnosy zakázka, činnost a pracoviště, na které budou proúčtovány vnitrovýnosy výše režijních nákladů výše režijních nákladů pro převedení lze využít formulář, který se nachází na www stránkách pro převedení lze využít formulář, který se nachází na www stránkách žádost se pošle na Ekonomický odbor (adresovat p. Randovi) žádost se pošle na Ekonomický odbor (adresovat p. Randovi)

Nařízení vlády č. 461/2002 § 4 Postup při změně výše uznaných nákladů nebo výše účelové podpory 1. Žádost příjemce o změnu výše uznaných nákladů nebo výše účelové podpory o změnu výše uznaných nákladů nebo výše účelové podpory může příjemce požádat poskytovatele písemně nejpozději do 60 kalendářních dnů před koncem kalendářního roku, který předchází roku požadované změny výše uznaných nákladů nebo výše účelové podpory (pokud poskytovatel nestanoví jiný termín) o změnu výše uznaných nákladů nebo výše účelové podpory může příjemce požádat poskytovatele písemně nejpozději do 60 kalendářních dnů před koncem kalendářního roku, který předchází roku požadované změny výše uznaných nákladů nebo výše účelové podpory (pokud poskytovatel nestanoví jiný termín) poskytovatel žádost posoudí a rozhodne o ní do konce kalendářního roku, který předchází roku požadované změny výše uznaných nákladů nebo výše účelové podpory poskytovatel žádost posoudí a rozhodne o ní do konce kalendářního roku, který předchází roku požadované změny výše uznaných nákladů nebo výše účelové podpory jestliže poskytovatel souhlasí s žádostí příjemce, rozhodne do 60 kalendářních dnů ode dne posouzení této žádosti o změně rozhodnutí o poskytnutí podpory nebo uzavře s příjemcem dodatek ke smlouvě o poskytnutí podpory jestliže poskytovatel souhlasí s žádostí příjemce, rozhodne do 60 kalendářních dnů ode dne posouzení této žádosti o změně rozhodnutí o poskytnutí podpory nebo uzavře s příjemcem dodatek ke smlouvě o poskytnutí podpory jestliže poskytovatel zamítne žádost příjemce, oznámí tuto skutečnost příjemci do 30 kalendářních dnů ode dne posouzení žádosti písemným sdělením jestliže poskytovatel zamítne žádost příjemce, oznámí tuto skutečnost příjemci do 30 kalendářních dnů ode dne posouzení žádosti písemným sdělením

Nařízení vlády č. 461/2002 § 4 Postup při změně výše uznaných nákladů nebo výše účelové podpory 2. Žádost příjemce o změnu výše uznaných nákladů nebo výše účelových prostředků z důvodu významné změny okolností týkajících se řešení projektu pokud nastane významná změna okolností týkajících se řešení projektu, kterou příjemce nemohl předvídat ani ji nezpůsobil, požádá příjemce poskytovatele o změnu výše uznaných nákladů, změnu výše účelové podpory nebo změnu smlouvy o poskytnutí podpory nebo rozhodnutí o poskytnutí podpory nejpozději do 7 kalendářních dnů ode dne, kdy se o takovéto skutečnosti dozvěděl pokud nastane významná změna okolností týkajících se řešení projektu, kterou příjemce nemohl předvídat ani ji nezpůsobil, požádá příjemce poskytovatele o změnu výše uznaných nákladů, změnu výše účelové podpory nebo změnu smlouvy o poskytnutí podpory nebo rozhodnutí o poskytnutí podpory nejpozději do 7 kalendářních dnů ode dne, kdy se o takovéto skutečnosti dozvěděl poskytovatel žádost posoudí a rozhodne o ní do 60 kalendářních dnů ode dne, kdy ji obdržel poskytovatel žádost posoudí a rozhodne o ní do 60 kalendářních dnů ode dne, kdy ji obdržel jestliže poskytovatel souhlasí s žádostí příjemce, rozhodne do 60 kalendářních dnů ode dne posouzení této žádosti o změně rozhodnutí o poskytnutí podpory nebo uzavře s příjemcem dodatek ke smlouvě o poskytnutí podpory jestliže poskytovatel souhlasí s žádostí příjemce, rozhodne do 60 kalendářních dnů ode dne posouzení této žádosti o změně rozhodnutí o poskytnutí podpory nebo uzavře s příjemcem dodatek ke smlouvě o poskytnutí podpory jestliže poskytovatel zamítne žádost příjemce, oznámí tuto skutečnost příjemci do 30 kalendářních dnů ode dne posouzení žádosti písemným sdělením jestliže poskytovatel zamítne žádost příjemce, oznámí tuto skutečnost příjemci do 30 kalendářních dnů ode dne posouzení žádosti písemným sdělením

Nařízení vlády č. 461/2002 § 4 Postup při změně výše uznaných nákladů nebo výše účelové podpory 3. Návrh poskytovatele na změnu výše uznaných nákladů nebo výše účelové podpory z důvodu podstatných změn okolností týkajících se řešení projektu pokud nastane podstatná změna okolností týkajících se řešení projektu, kterou poskytovatel nemohl předvídat ani ji nezpůsobil, navrhne příjemci změnu výše uznaných nákladů, změnu výše účelové podpory nebo změnu smlouvy o poskytnutí podpory nebo rozhodnutí o poskytnutí podpory písemně nejpozději do 7 kalendářních dnů ode dne, kdy se o takové skutečnosti dozvěděl. pokud nastane podstatná změna okolností týkajících se řešení projektu, kterou poskytovatel nemohl předvídat ani ji nezpůsobil, navrhne příjemci změnu výše uznaných nákladů, změnu výše účelové podpory nebo změnu smlouvy o poskytnutí podpory nebo rozhodnutí o poskytnutí podpory písemně nejpozději do 7 kalendářních dnů ode dne, kdy se o takové skutečnosti dozvěděl. příjemce se k návrhu poskytovatele vyjádří do 60 kalendářních dnů ode dne, kdy tento návrh obdržel příjemce se k návrhu poskytovatele vyjádří do 60 kalendářních dnů ode dne, kdy tento návrh obdržel Při změně uznaných nákladů nebo výše účelové podpory, stanovené pro celou dobu řešení projektu, o více než 50 % se přestane účelová podpora poskytovat !!!

Kontaktní informace Pavel Randa ekonomický odbor - odd. rozpočtu a financování Univerzitní 8 – Rektorát kancelář UR 216  :  :