PRAVIDLA PROVÁDĚNÍ ÚDRŽBY, PNEUSERVISU A NÁKUPU PNEU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Z podkladů ČRDM upraveno pro potřeby SH ČMS
Advertisements

HLÁŠENÍ ÚRAZU POSTUP.
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Realizace dodávek, financování, vykazování činnosti Jana Moravcová
Spisová služba pro organizace zřízené Olomouckým krajem
SYSTÉM KONTROLY PŘI TĚŽBĚ DŘEVA Tisková konference
Ostrava!!! Statutární město Ostrava – Městský obvod Třebovice Chcete snížit náklady na domácnost? Město pro Vás zajistilo příležitost snížit náklady domácností.
Informační systém Patricie specializované řešení pro Advokátní kanceláře.
1 HK ČR, workshop a 2. exkurze Integrovaná střední škola Cheb Projekt AKONA (Výstavba kooperační sítě v oblasti automatizace za.
PRAVIDLA PROVÁDĚNÍ ÚDRŽBY, OPRAVY VOZIDEL A PNEUSERVISU
Výzkumné projekty MPO řešené v r na ZČU náležitosti účetních dokladů na ZČU u projektů se samostatným bankovním účtem.
Fakulta stavební Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava 17. listopadu 15, Ostrava – Poruba.
Metodická pomůcka pro JSDH obcí Jihomoravského kraje.
Benefitní program Moje energie pro členy Odborového svazu zdravotnictví a sociální péče ČR.
Hlášení změn v rámci projektů PRV Eva Šípová, MAS Labské skály – březen 2010 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských.
Ing. Jaroslav Holý Služba sledování změn.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
PREZENČNÍ STUDIUM Volba praxe – prezen. studium I. ročníky –praxi jsou povinni studenti absolvovat na recepci KÚ Jihočeského kraje, na inform. centru.
Informační systém základních registrů. Obsah Úvod Komunikace se základními registry Autentizace a autorizace Práce s údaji Funkcionalita v rámci Portálu.
Daň z přidané hodnoty a její účtování
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Realizace dodávek, vykazování činnosti, financování Ing. Jana Moravcová
Město Roztoky, Nám. 5 května 2, Roztoky, Snižme společně náklady na energie pro Vaše domácnosti. 1. krokV malé zasedací místnosti.
Město Náchod, Masarykovo náměstí 40, Náchod, Snižme společně náklady na energie pro Vaše domácnosti. 1. krokNa.
PRAVIDLA PROVÁDĚNÍ ÚDRŽBY, OPRAVY VOZIDEL A PNEUSERVISU
Servis 24, spol. s r.o. – partner akce: Truck Business Day , Brno Ing. Marian Nekula Výkonný ředitel.
1. Poskytování informací komunikace mezi uchazečem a zadavatelem Dobrá praxe = Otevřenost 2 kvalita & množství forma a způsob uveřejňování a poskytování.
Nejčastější chyby při vyúčtování dotací EVVO z rozpočtu kraje Kontakt: Ing. Hana Jadviščoková
 Projekt CZ.1.07/1.1.38/  Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku  uměleckých řemesel a oborů gastro  TENTO PROJEKT JE.
Realizace Vnitřních grantů Obecné informace k realizaci projektu/harmonogram Realizace začíná podáním návrhu na přiznání stipendia na GO, podávat.
Struktura obchodní faktury Jiří Jakubík Marta Rubešová Jana Tymkivová Nikol Volfová.
Markéta Štíbrová Ondřej Vaníček Veronika Kamenická
- DODACÍ LIST – seznam zaslaného zboží a jeho množství (resp. seznam provedených prací). Odběratel si podle dodacího listu může zkontrolovat úplnost dodávky.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice,příspěvková organizace Autor: Ing. Vlasta Švachová Datum: Název: VY_32_INOVACE_9.2.1.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
DOKUMENTÁRNÍ AKREDITIV
Přijímání a vyřizování reklamací
CRR ČR pobočka Olomouc 1 pobočka CRR ČR pro NUTS II Střední Morava se sídlem v Olomouci Centrum pro regionální.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Grantové schéma Phare 2003 Rozvoj lidských zdrojů Seminář pro auditory Část finanční Praha, 15. března 2006 Ing. Kateřina Auerveková
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Realizace dodávek, vykazování činnosti, financování Ing. Jana Moravcová
Obecní úřad Pstruží Pstruží 93 Obec Pstruží pro občany Chcete snížit náklady na domácnost? Obec pro Vás zajistila příležitost snížit náklady domácností.
EduCom Projekt Educom Tento projekt je financován evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR Tento materiál vznikl jako součást.
INDIVIDUÁLNÍ PROJEKT Služby sociální prevence v Královéhradeckém kraji III.
Praha 28. dubna 2015 Kontrolní činnost České obchodní inspekce v oblasti výkupu odpadů Mgr. Michael Maxa Česká obchodní inspekce.
Samostatné bydlení Co vše by měla obsahovat nájemní smlouva bytu Anna Křivánková.
Cestovní náhrady kapitola rozpočtu 2 Jiří Haken 1.
1 Centralizovaný rozvojový program 2017 a Institucionální program Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 529/5, Praha.
Předběžná finanční kontrola Příkazce operace. Úvod S účinností od byl na fakultě upřesněn vnitřní kontrolní systém předběžné finanční kontroly.
Komplexní služby v oblasti řešení škod Ladislav Burián, Pavlína Živělová / Brno / /Jihomoravský kraj Jihomoravský kraj.
PROVÁDĚCÍ PŘEDPISY transparentní novela zákona Vlastimil Fidler 1.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Zdena Rojíková Název materiálu: VY_32_INOVACE_9_PISEMNA_A_ELEKTRONICKA_KOMUNIKACE_04.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ a IOP Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek ( Příloha OM OP LZZ D9) Závazné postupy pro.
TISKOVÉ SETKÁNÍ ContiTrade Services s.r.o.
Charakteristika daňové evidence Příjmy a výdaje v příkladech.
Základní síť sociálních služeb ve Středočeském kraji Registrační číslo projektu: CZ.1.04/3.1.00/ Oblast podpory: Podpora sociální integrace.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Jana Kadlecová Název materiálu: VY_32_INOVACE_9_CLOVEK_A_PRAVO_16.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Veřejné zakázky.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
kcnlacjkAaklvnmxdlkvm vlkmcl mk,.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ZÁPIS do STUDIA NA FF UP – 1. ročník
Kontroly na místě a nesrovnalosti projektů realizovaných v OP LZZ
Zadávání zakázek žadatelem/příjemcem dotace
„Služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ Projekt registrační číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ je hrazen v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
Nový přístup ŘSD ČR k činnostem pro zajištění údržby
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
Ověření a udržitelnost malého projektu
Klíčové aktivity projektu
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Povolení pro práce se zvýšeným rizikem
Transkript prezentace:

PRAVIDLA PROVÁDĚNÍ ÚDRŽBY, PNEUSERVISU A NÁKUPU PNEU ARVAL CZ 2011 Presented by Radka Vodrážková

KONTAKTY – technické oddělení: Servisní linka – autorizace oprav či nákupu: + 420 261 109 025 fax: + 420 261 109 012 email: servis@arval.cz Kontaktní osoby: Aleš Polák Ředitel technického oddělení  +420 261 109 013 +420 602 169 914 Tomáš Černý Vedoucí technik +420 261 109 079 +420 724 319 397 Václav Brož Technik – specialista na pojištění vozidel +420 261 109 070 +420 602 231 185 Vilém Mandlík   Vedoucí prodeje ojetých vozidel  +420 261 109 077  +420 602 567 582  Radka Vodrážková Koordinátorka dealerské sítě +420 261 109 092 +420 602 159 493 Email: jmeno.prijmeni@arval.cz Kontaktní adresa: ARVAL CZ s.r.o., Na Pankráci 1683/127, 140 00 Praha 4 – admin. centrum GEMINI Fakturační adresa: ARVAL CZ s.r.o., Na Pankráci 322/26, 140 00 Praha 4 IČ: 267 26 998 DIČ: CZ 267 26 998 Bankovní spojení: CALYON BANK CZECH REPUBLIC, a.s., č.ú.: 100290834/5000

Postup: I. Uživatel vozidla se prokáže přijímacímu technikovi ve spolupracujícím pneuservisu identifikační kartou ARVAL CZ (viz. poslední strana této prezentace) a společně definují požadavky - sepíší zakázkový list. PŘED ZAHÁJENÍM SERVISNÍCH PRACÍ ČI NÁKUPU NOVÝCH PNEU: 1) V případě nákupu nových pneu, přijímací technik vždy kontaktuje technické oddělení společnosti ARVAL CZ na telefonním čísle „Servisní linka“ +420 261 109 025. Nákup pneu a servisní práce s tím spojené autorizuje a sdělí technikovi společnosti ARVAL CZ předpokládaný termín přezutí, předběžnou cenu, typ nových pneu, popřípadě si upřesní rozsah jiných oprav či jiného plnění než vzduchem. V případě „pouhého“ přezutí nebo jen uskladnění pneu bez nákupu nových pneu či jiného zboží (disky, sněžné řetězy …) přijímací technik nemusí volat o schvalovací číslo. 2) V případě schválení zakázky, technik společnosti ARVAL CZ zároveň schválí cenu za servisní služby, přičemž RZ, schvalovací číslo a přesný stav ujetých km bude zaznamenána do faktury. 3) Dodatečný servis či nákup zjištěný během servisního zásahu na vozidle, který bude mít vliv na konečnou cenu, je nutno dodatečně schválit – rozšířit schválení před započetím jeho opravy či nákupu!!! 4) Při uskladnění sezónních pneu pneuservis vždy zkontroluje, zdali neuskladňuje pneu určené k likvidaci (tj. pneu, které mají hloubku dezénu – letní menší jak 2 mm a zimní menší jak 4 mm, či jinak poškozené - nepoužitelné). Tyto pneu se uskladňují pouze v případě, jsou-li na discích (plech, ALU). Za pneu určené k likvidaci bez disků Arval CZ nebude hradit uskladění!!! Toto neplatí v případě, že uživatel vozidla či technik Arvalu CZ určí jinak – tyto a informace o likvidaci budou zapsány v zakázkovém listě, který uživatel vozidla stvrzuje svým podpisem, a který je nedílnou součástí faktury. 5) Každý pneuservis zašle vždy ke konci roku seznam všech uskladněných pneu, u kterých nedošlo za celý rok k žádnému pohybu (k přezutí), tak aby mohlo být zkontrolováno zdali je vozidlo, ke kterému pneu patří stále v majetku Arval CZ. V případě, že k tomuto nedojde, nebude Arval CZ hradit uskladnění za tyto pneu delší než za jeden rok jejich uskladnění. 6) Zjistí-li servis při prohlídce během převzetí vozidel k servisním pracím, že na vozidle byly provedeny „neoprávněné“ zásahy neautorizovanými servisními pracovišti, nebo že došlo k manipulaci s tachometrem, nebo že je vozidlo nadměrně opotřebováno, nebo že je na karosérii vozidla patrné poškození apod., žádáme o poskytnutí těchto informací společnosti ARVAL CZ.

Postup: III. PO PROVEDENÍ SERVISNÍCH PRACÍ: 1) Pneuservis předá vozidlo zpět uživateli vozidla, přičemž originál faktury společně s kopií zakázkového listu a s rozpisem prací, zašle poštou na adresu společnosti ARVAL CZ. Faktury vypracované pneuservisem musí obsahovat m.j. také následující údaje: RZ, datum a čas předání vozidel zpět uživateli, stav tachometru; jméno uživatele (řidiče - viz. zakázkový list), který vozidlo převzal; rozsah servisních prací (kopie zakázkového listu) a materiálu, schvalovací číslo udělené technikem společnosti ARVAL CZ, celkovou cenu za servisní práce – prosíme vše sepnuté sponkou či sešité, aby se zabránilo ztrácení dokumentů 2) V zaslaných fakturách prosím překontrolujte výši uvedené slevy, zdali souhlasí s výší slev za vykonané práce, materiál a pneu uvedených v Rámcové či Servisní smlouvě mezi Arvalem CZ a Vámi či Vaším poskytovatelem franchise. Dále prosím nezapomeňte na čtvrtletní či půlroční vyfakturování případných bonusů (opět viz. příloha Rámcová smlouva) 3) Dále se nesmí měnit podložky pod registrační značky ARVAL CZ. Garantujeme Vaší společnosti, že veškeré schválené úkony technikem společnosti ARVAL CZ s.r.o. v rámci zakázky Vám budou řádně uhrazeny. V případě nedodržení těchto pravidel se však vystavujete nebezpečí, že zaslané faktury nebudou včas nebo vůbec uhrazeny – jednalo by se o porušení smlouvy o obchodní spolupráci viz. Rámcová či Servsiní smlouva, u kterých jsou tato pravidla nedílnou součástí!

Vzory identifikačních karet: Je předána každému uživateli vozidla ARVAL Opravňuje k bezplatnému využívání služeb uvedených na kartě Poskytuje důležité kontakty na ARVAL a asistenční službu Je nezbytná k autorizaci všech servisních úkonů v síti partnerů ARVAL Kartu je nutno předkládat při každé návštěvě servisu. V případě ztráty identifikační karty, prosím kontaktuje zákaznické oddělení +420 261 109 111

www.arval.cz – komunikační nástroj s dodavateli