Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Zadávání zakázek žadatelem/příjemcem dotace

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Zadávání zakázek žadatelem/příjemcem dotace"— Transkript prezentace:

1 Zadávání zakázek žadatelem/příjemcem dotace

2 Kontakty Ing. Jan Kodytek – koordinátor kontrol RO SZIF Hradec Králové Ing. Petr Novotný – zástupce vedoucí oddělení kontrol RO SZIF HK SZIF infolinka

3 Kde naleznu informace k zadávání zakázek?
-> SZIF Poskytuje -> Program rozvoje venkova

4 Kde naleznu informace k zadávání zakázek?

5 Rozdíly proti předchozímu programovému období
Žadatel musí vybrat dodavatele před podpisem Dohody o poskytnutí dotace. Dokumentace bude předložena v termínu 28. – 29. týdne od ukončení příjmu ŽOD (výjimka – operace ). Předkládání povinných příloh – v elektronické podobě přes Portál Farmáře. Vybrané přílohy je možno předložit i v listinné podobě (projektová/technická dokumentace, nabídky).

6 Rozdíly proti předchozímu programovému období
Členění zakázek podle výše předpokládané hodnoty Zakázka do ,- Kč (bez DPH) – je možné zadat napřímo (součet zakázek max ,- Kč na projekt) Zakázka do ,- Kč (dotovaný či veřejný zadavatel) nebo ,- Kč – cenový marketing, elektronické tržiště Zakázka malé hodnoty - do ,- Kč (dodávky, služby) nebo ,- Kč (stavební práce) – uzavřená výzva Zakázka vyšší hodnoty - nad ,- Kč (dodávky, služby) nebo ,- Kč (stavební práce) – otevřená výzva Žadatel je povinen na vyžádání prokázat způsob stanovení předpokládané hodnoty zakázky.

7 Rozdíly proti předchozímu programovému období
Příručka neupravuje povinnost zadavatele požadovat v zadávacích podmínkách kvalifikaci uchazeče. Stanoveny lhůty pro podání nabídek: u zakázek malé hodnoty minimálně 10 kalendářních dnů u zakázek vyšší hodnoty minimálně 15 kalendářních dnů Jednání o nabídkách – zadavatel si může v zadávacích podmínkách vyhradit, že o podaných nabídkách bude s uchazeči jednat.

8 Rozdíly proti předchozímu programovému období
Pokud je nabídka nejasná – výzva k doplnění nebo objasnění nabídky (nesmí se měnit nabídková cena a předmět hodnocení). Pokud uchazeč ve stanovené lhůtě nabídku nedoplní, bude vyřazena. Oznámení o zrušení výběrového řízení – do uzavření smlouvy. Zadávání dodatečných stavebních prací nebo služeb stávajícímu dodavateli – do 50 % ceny původní zakázky (pouze nepředvídatelné okolnosti). Výzva k podání nabídek a Oznámení o výsledku výběrového řízení – odeslání je nutné prokázat. Uzavření smlouvy s dodavatelem – s uchazečem, který podal vítěznou nabídku. Pokud odmítne nebo neposkytne součinnost, lze uzavřít i s druhým či třetím v pořadí.

9 Rozdíly proti předchozímu programovému období
Čestné prohlášení o nepodjatosti předkládá každý, kdo hodnotí nabídky – zadavatel, hodnotící komise nebo pověřená osoba. Trvá povinnost uchazeče uchovávat dokumentaci o zakázce a záznamy o elektronických úkonech související se zadáním zakázky. Finanční opravy % (Příloha č. 2 specifické části Pravidel). Sazby se nesčítají.

10 Nejčastější otázky/nejasnosti

11 Nejčastější otázky/nejasnosti
Pokud spolu jednotlivé části projektu místně, časově a věcně souvisí, bude se z pohledu Příručky jednat o jednu zakázku. Dále je nutné zvolit (dle principu těžiště), zda se bude jednat o zakázku na stavební práce či dodávku. Poté lze provádět jedno nebo i více výběrových řízení. Druh výběrových řízení musí být zvolen podle sumy celé zakázky.

12 Nejčastější otázky/nejasnosti
Pokud dělíme jednu zakázku na více výběrových řízení – na straně B3 Žádosti o dotaci vyplňujeme jako více zakázek – výsledek každého jednotlivého výběrového řízení je nutné zanést do aktualizované Žádosti. V případě více cenových marketingů (CM) naopak slučujeme pod jednu zakázku veškeré CM na stavební práce, pod další zakázku CM na dodávky a pod další zakázku případné CM na služby. Pozor na povinnou publicitu (loga ke stažení na

13

14 Výjimky Zadávání zakázek se nevztahuje na nákup nemovitostí ZAHÁJENÍ ČINNOSTI MLADÝCH ZEMĚDĚLCŮ Pořizování hospodářských zvířat, sadby, osiva, krmiv a hnojiv lze realizovat přímým nákupem/objednávkou, v těchto případech není potřeba realizovat cenový marketing.

15 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Zadávání zakázek žadatelem/příjemcem dotace"

Podobné prezentace


Reklamy Google