ŽÁKOVSKÝ PROJEKT. KALENDÁŘ AKTIVIT I. PROJEKTOVÉ DNY (1. týden) PO / 18.5. 2009: SEMINÁRNÍ DEN = informace o požadavcích na výstupy = domluva schůzek.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Advertisements

NOVÁ MATURITA Stručná informace o průběhu a přípravě.
Gymnázium, Hranice, Zborovská 293 Maturitní zkouška 2010.
Termíny pro školní rok 2013/2014: Předání zadání MP žákůmod do Určení oponentů MP ředitelem školy Odevzdání MP koordinátorkám.
PROGRAM  Struktura studia  Přednášky, semináře  Zápočty a zkoušky  Zapisování cizích jazyků a sport. aktivit  Vnitřní předpisy  Studijní oddělení.
Základy informatiky Ing. Roman Danel, Ph.D.
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Veřejné projednání P olitiky územního rozvoje ČR 2008 a Vyhodnocení vlivů PÚR ČR 2008 na udržitelný rozvoj území (včetně Zprávy o uplatňování PÚR ČR 2006)
Bibliografická a rešeršní činnost
Závěrečná fáze výzkumu
jako součást maturitní zkoušky z českého jazyka ve společné části
Citace, citování Plagiátorství
Formální stránka práce
Individuální projekt „Podpora a rozvoj služeb sociální prevence v Moravskoslezském kraji“ (číslo projektu: CZ.1.04/3.1.00/ ), dále jen „Projekt“
Maturita 2015.
Žákovské práce ZŠ ŠVERMOVA.
Seminární prací žák prokazuje schopnost:  vyhledávat a třídit informace,  pracovat s odbornou literaturou a internetem,  porozumět danému tématu, 
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI 7. února 2013.
Maturita 2011? Společná část Společná část 2 zkoušky 2 zkoušky Profilová část Profilová část 3 zkoušky 3 zkoušky.
POSTUP PSANÍ ZPRÁVY. CÍL (Proč zprávu píšete ?) -1 POSKYTNUTÍ INFORMACÍ : spojeno s prezentací nějakých faktů nebo vysvětlením příkladů či konkrétních.
Úvod do managementu 1. seminář
PŘÍPRAVA METODICKÉHO POKYNU REKTORA VŠSS KE ZPRACOVÁNÍ DIPLOMOVÝCH PRACÍ Zpracování diplomové bakalářské práce.
Jak napsat odbornou práci?
Pokyny pro vypracování maturitní práce
Management a rozvoj obcí
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2014/2015
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Ročníková práce Závěrečná práce e-learningového kurzu ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí.
Ing. Lenka Janíčková, Ph.D.
CZECH SALES ACADEMY Trutnov – střední odborná škola s.r.o.
Metodický kurz k Bakalářskému projektu 1 Diplomovému projektu 1
Seminář pro příjemce Ing. Jana Šůchová NVF. Phare 2003 RLZ Zprávy projektu: -Měsíční přehledy aktivit -Čtvrtletní technická zpráva -Čtvrtletní finanční.
Seminární práce N_TiM/pMPH.
Zpracování záměru projektu a jeho příloh Ing. Hana Kuželková, NVF, o.p.s.
Koordinátoři ICT Organizační informace
Příprava zapisovatelů na SZZ
Jak psát projekt a bakalářskou práci. Termíny Dnes : Zadání projektu : odevzdání projektu : zveřejněn rozpis prezentací Týden
Seminární práce Postupy pro školní rok 2014/2015.
Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, ph.d.
Úvod do managementu 1. seminář
Úvod do studia.
Maturita 2010 Společná část –2 zkoušky Profilová část –3 zkoušky.
PLÁNOVÁNÍ CELOROČNÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY UČITELE EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Absolventská práce.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Veřejné zdravotnictví 2. ročník
Mooting – jak argumentovat JUDr. Maxim Tomoszek. Smysl simulace Příprava na reálné situace Příprava na reálné situace Kontrolované prostředí Kontrolované.
Případová studie Seminář 2014.
Maturita ► Společná část  2 zkoušky ► Profilová část  3 zkoušky.
PREZENTACE PRO STUDENTY TŘETÍCH ROČNÍKŮ STŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA EMILA KOLBENA V RAKOVNÍKU Ročníkové práce.
Portfolio podkladů z odborné praxe Pokyny pro žáky Ing. Jana Macháčková, Ing. Mgr. Šárka Čepelková.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE A DŮLEŽITÉ INFORMACE. Bakalářská práce odborný text zpracovaný na téma dokladem toho, že student porozuměl teoretickým poznatkům Každá.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
ŽÁKOVSKÉ PROJEKTY ENERSOL VYMEZENÍ TÉMAT PRO ZPRACOVÁNÍ PROJEKTŮ Úspory energií v bydlení - nízkoenergetické, pasívní a inteligentní domy s využitím.
ROČNÍKOVÁ PRÁCE je určena pro žáky 9. tříd Hlavním cílem je naučit se využívat získané poznatky v praxi, vhodně doplnit učivo základní školy a ověřit získané.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony Klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_.
Žákovské projekty Enersol 2017
VOLITELNÉ VYUČOVACÍ PŘEDMĚTY ve 4. ročníku šk. roku 2017/18
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2016/2017
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
Obsah, rozsah a kritéria hodnocení prezentace
NÁZEV PŘÍSPĚVKU Jméno a příjmení autora včetně titulů
Maturity 2018/2019 listopad 2018 L. Jíša.
Kurz 1FU191 Metodologický seminář
Obhajoba maturitní práce
NÁZEV POSTERU Jméno a příjmení autora včetně titulů
Realizace projektů Šablony II
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2018/2019
Transkript prezentace:

ŽÁKOVSKÝ PROJEKT

KALENDÁŘ AKTIVIT I. PROJEKTOVÉ DNY (1. týden) PO / : SEMINÁRNÍ DEN = informace o požadavcích na výstupy = domluva schůzek (garant, konzultant) ÚT-PÁ / 19.– : „EXTERIÉR“ = sběr materiálu, realizace anket = spolupráce se strategickým partnerem = schůzky, konzultace

KALENDÁŘ AKTIVIT I. PROJEKTOVÉ DNY (1. týden) 1.Převzetí odpovědnosti (podpis: zletilí, zák.zástupci) 2.Plán aktivit mimo budovu školy (vedení evidence = součást textu) 3. Minimálně jedna schůzka s garantem !!! (+ podpora konzultantů !!!) 4. Ukončit sběr materiálů = koncepce textu

KALENDÁŘ AKTIVIT II. PROJEKTOVÉ DNY (2. týden) PO-ČT / 25.– : „ATELIÉR“ = od 9:00 h volba PC ( P1, PM ) = třídění materiálu, vyhodnocování anket = tvorba výstupu (text, prezentace) PO / : „ODEVZDÁVKY“ = odevzdávka textu (formalizace, obal) = odevzdávka CD s prezentací (označení)

KALENDÁŘ AKTIVIT II. PROJEKTOVÉ DNY (2. týden) 1. Rozvrh práce (text : prezentace) (tisk = zakoupit kredity ve vrátnici) 2. Případné konzultace plánovat (učitelé jsou u maturit / nutná domluva) 3. Přítomnost v budově zapisovat (kniha docházky / dozor / přích., odch.) 4. Plánovat !!! (termín odevzdávek !!!)

ŽÁKOVSKÝ PROJEKT

TEXTOVÁ ČÁST FORMÁLNÍ NÁLEŽITOSTI I. 1. TITULNÍ STRANA (forma, povin.údaje) = pomůcka (vzor / školní web) 2. VOLBA PÍSMA (dle vzoru) = Times New Roman = 12 b.(běžný text) = levá zarážka = tučné písmo bez podtržení

TEXTOVÁ ČÁST FORMÁLNÍ NÁLEŽITOSTI II. 3. ČÍSLOVÁNÍ (dle vzoru) = ano: úvod – závěr = ano: přílohy po číslovaných stránkách = ne: titul, obsah = ne: poděkování = ne: prohlášení * poslední číslice v řadě bez tečky (1.1.2)

TEXTOVÁ ČÁST FORMÁLNÍ NÁLEŽITOSTI III. 4. ADJUSTACE SVAZKU = desky / listy v „mapách“ (oboustr.) = přílohy součástí svazku (úprava!) 5. PODPISY ČLENŮ TÝMU = a) titulní strana / b) prohlášení = podpisy vždy modrou barvou 6. PARE (stejnopisy, identické txt) = celkem 3 (ved.praxe, garant, tým)

ŽÁKOVSKÝ PROJEKT

TEXTOVÁ ČÁST OBSAHOVÉ NÁLEŽITOSTI I. 1. TITULNÍ STRANA (dle vzoru) = pomůcka (vzor / školní web) = správné údaje (tituly, jména, názvy) = název práce ! (viz fiše / obsah ŽP) = nevymýšlet jiný design = věnovat pozornost údajům v tabulkách

TEXTOVÁ ČÁST OBSAHOVÉ NÁLEŽITOSTI II. 2. PROHLÁŠENÍ (povinná součást) = znění viz vzor = podpisy členů týmu (odpovědnost) 3. PODĚKOVÁNÍ (nepovinná součást) = příklad znění viz vzor (neopisovat!) = poděkovat za skutečné zásluhy (slušnost !)

TEXTOVÁ ČÁST OBSAHOVÉ NÁLEŽITOSTI III. 4. OBSAH (dle vzoru) = první číslovaná strana * = členění: úvod (téma, směr, otázka) stať (prostředí, argument., řešení) závěr (shrnutí, poučení, odpověď) anotace seznam literatury bibliografické odkazy přílohy

TEXTOVÁ ČÁST OBSAHOVÉ NÁLEŽITOSTI IV. 5. JÁDROVÝ TEXT = uvádět podstatné (racionalita) = jednozn. otázka - jednozn. odpověď = uvádějte seriózní informace = poučte se o cizích slovech = pište spisovnou obecnou češtinou (bez chyb / stylistika)

TEXTOVÁ ČÁST OBSAHOVÉ NÁLEŽITOSTI IV. = minimální rozsah 10 stran textu úvod (téma, směr, problém - otázka) stať (východiska, argumenty, řešení) závěr (shrnutí, odpověď, poučení)

TEXTOVÁ ČÁST OBSAHOVÉ NÁLEŽITOSTI V. 6. ANOTACE (stručná charakteristika) = 1/3 strany v jazyce českém = 1/3 strany v jazyce anglickém (volba) = 1/3 strany v jazyce německém (volba) neopisovat pasáže z jádrového textu!!! stručně vystihnout hlavní myšlenku překlad nemusí být doslovný

TEXTOVÁ ČÁST OBSAHOVÉ NÁLEŽITOSTI VI. 7. SEZNAM LITERATURY A WEBOVÝCH ODKAZŮ = zápis dle zásad (závazná forma !) = pouze skutečně využité tituly = rozdělit (literatura, webové adresy)

TEXTOVÁ ČÁST OBSAHOVÉ NÁLEŽITOSTI VII. 8. BIBLIOGRAFICKÉ ODKAZY = kdo již stejný problém zpracoval = cizí myšlenku, kterou jsem použil = citace textu, kterou jsem použil = své tvrzení opírám o autora, dílo … specifické poučení (!!!)

TEXTOVÁ ČÁST OBSAHOVÉ NÁLEŽITOSTI VIII. 9. PŘÍLOHY přílohy povinné: a) projektová fiše (původní + upravená), b) popis sestavy týmu (podíl práce), popis činnosti týmu (schůzky, konzultace, návštěvy strat. partnera), c) informace o strategickém partnerovi.

TEXTOVÁ ČÁST OBSAHOVÉ NÁLEŽITOSTI VIII. 9. PŘÍLOHY přílohy nepovinné (grafy, kopie orig. dokumentů, propagační materiál = zápis dle zásad (závazná forma !) = podklady, dokumentace, ilustrace = pouze opodstatněné přílohy = založit do fólií

TEXTOVÁ ČÁST KRITÉRIA HODNOCENÍ I. aktuálnost tématu výstižnost názvu struktura práce stanovení cílů věcná a odborná správnost výběr a zpracování informací

TEXTOVÁ ČÁST KRITÉRIA HODNOCENÍ II. jazyk práce celkové zpracování projektu originalita (postupy, závěry) použitelnost závěrů v praxi spolupráce s garantem další skutečnosti (jiné než výše)

ŽÁKOVSKÝ PROJEKT

PREZENTACE FORMÁLNÍ NÁLEŽITOSTI I. 1. ROZSAH = titulní snímek (škola, obor, šk. rok, název, tým, garant, konzultanté) = obsahové snímky (min. 10 / max.15) = ilustrační snímky dle potřeby 2. LIMIT = 10 minut k prezentaci projektu

ŽÁKOVSKÝ PROJEKT OA a JŠ SPSJZ, Znojmo, Přemyslovců M/002 Ekonomické lyceum / třída III. A Název projektu Strategie budování cyklostezek na Znojemsku Garant: PhDr. Radomír Merta Konzultant: Ing. Magdaléna Pěnčíková Partner: Cykloboom s.r.o. Znojmo (ing. Jan Tuhý) Tým: Jana Poláková, Tomáš Heindel, Karolína Levá

STRATEGIE BUDOVÁNÍ CYKLOSTEZEK NA ZNOJEMSKU OA a JŠ SPSJZ, Znojmo, Přemyslovců M/002 Ekonomické lyceum / třída III. A ŽÁKOVSKÝ PROJEKT ŠK. ROK 2008 – 2009 Garant: PhDr. Radomír Merta Konzultant: Ing. Magdaléna Pěnčíková Partner: Cykloboom s.r.o. Znojmo (ing. Jan Tuhý) Vedoucí týmu: Jana Poláková, Projektový manažer: Tomáš Heindel, Informatik: Karolína Levá.

PREZENTACE FORMÁLNÍ NÁLEŽITOSTI II. 3. OBSAH = představit daný projekt (představení týmu, projektový záměr, uvedení, řešení, závěr, shrnutí) 4. „ODEVZDÁVKA“ - podklad k prezentaci (6 snímků na str.) - kompletní prezentace na CD

PREZENTACE KRITÉRIA HODNOCENÍ I. 1. Organizace prezentace a) všechny části (úvod, stať, závěr), b) logická struktura prezentace. 2. Začátek prezentace a) představení se, b) uvedení obsahu prezentace.

PREZENTACE KRITÉRIA HODNOCENÍ II. 3. Obsah prezentace a) inovativnost provedení prez., b) informační hodnota prez. 4. Závěr prezentace a) uvedení závěrů (zjištění), b) stručnost a jasnost závěru.

PREZENTACE KRITÉRIA HODNOCENÍ III. 5. Užitý jazyk (mluva) a) odbornost, b) užití obecně spisovné mluvy. 6. Řeč těla a) udržování očního kontaktu, b) přiměřenost gestikulace ….

PREZENTACE KRITÉRIA HODNOCENÍ IV. 7. Hlas a) hlasitost, srozumitelnost, b) hlasová modulace. 8. Snímky prezentace a) nápaditost provedení, b) grafická úroveň snímků, c) přiměřenost informačního obsahu.

PREZENTACE KRITÉRIA HODNOCENÍ IV. 9. Odpovědi na otázky a) správnost odpovědí, b) stručnost a věcnost odpovědí.

ŽÁKOVSKÝ PROJEKT

VÝSTUP ŽP Proč je ŽP realizován? - výuka jinými postupy - příprava na maturitní projekt - nácvik systémového přístupu KLASIFIKACE SOUTĚŽ O NEJLEPŠÍ ŽP

ŽÁKOVSKÝ PROJEKT KONEC PREZENTACE