Protection Agency and purity.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
„Starost s úklidem nechte na nás…“
Advertisements

POJIŠTĚNÍ ODPOVĚDNOSTI ZA ŠKODU
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE Integrovaný plán rozvoje města Český Těšín „Revitalizace významně postižené městské části SVIBICE“ DOBRÝ DEN!
Zákon č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád)
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Co je důležité znát pro realizaci projektu?
Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Pracovní a trestní právo Datum vytvoření11.
Projekt Svazu na podporu meziobecní spolupráce v ČR Projektový tým Svaz měst a obcí ČR Ostrava, 04. listopadu 2013.
Prezentace firmy Srpen 2006
specialista na firemní květinový servis
Dokumentace k zajištění BOZP
Postupy pro zadávání zakázek při pořizování zboží, služeb či stavebních prací z prostředků finanční podpory OP VK.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Přeshraniční poskytování služeb Festival exportu, RNDr
Flexibilita a Inovace Outsourcing mezd Outsourcing účetnictví Účtárny na klíč Daňové a ekonomické poradenství E-Consulting Czech, s.r.o Václavské nám.
Obchodní společnosti.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola Autor: Ing. Soňa Šestáková Název materiálu: Základní účtování mezd Označení materiálu:
Příloha č. 6: Údaje o podporovaných sociálních službách v Plzeňském kraji.
PRACOVNĚ PRÁVNÍ VZTAHY
Systém kontrol realizovaných u příjemců Ing. Lukáš Brabenec 25. září 2013.
MÉĎA – MINI ŠKOLKA NEMOCNICE TGM HODONÍN,p.o.
Individuální projekt Pardubického kraje na sociální služby.
SOCIÁLNÍ POLITIKA – 3. nástroj hospodářské politiky – 2. ČÁST Autor: Autor: Ing. Vladimír Havlík Autor je výhradním tvůrcem materiálu. Datum vytvoření:
Elektronické učebnice Ing. Zdeněk Pavlík. Hlavním cílem tvorby elektronických učebnic je zlepšení podmínek pro výuku technických oborů, včetně zvyšování.
tříletý učební obor – Číšník, servírka
Opatření III.2.1 Obnova a rozvoj vesnic, občanské vybavení a služby Podopatření III Obnova a rozvoj vesnic Přerov, Hotel Fit Program rozvoje.
Vymezení Fiche Podpora podnikání v oblasti cestovního ruchu.
Prezentace společnosti ZAJDO Transport Logistics s.r.o.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
MUDr.Dana Kuklová, CSc. Státní zdravotní ústav Praha
Smluvní vztahy a registrace Jaroslav Žákovčík Praha
Žáci si interaktivně, ústně i písemně opakují dané učivo.
„ Finanční zprávou pro Akci 3 krok za krokem “. Základní finanční pravidla programu  Pravidla dána Příručkou pro Akci 3 a Rozhodnutím o poskytnutí dotace.
Centrum primární prevence Semiramis o.s. Ptácká 162, Mladá Boleslav Náplň práce lektorů Programů DPP.
Povodně a finanční pomoc Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Tisková konference
Právo sociálního zabezpečení J.Kožiak. Předmět úpravy  Pojem Právní odvětví, které upravuje pomoc občanům v tíživé společenské situaci z veřejných zdrojů.
Automobil a daň z mezd Poskytne-li zaměstnavatel zaměstnanci bezplatně firemní motorové vozidlo k používání pro služební i soukromé účely, považuje se.
Právo na informace Tereza Danielisová,
Osvobození od DPH U plnění, která jsou předmětem DPH, přichází v úvahu pouze 3 možnosti: Uplatnění DPH podle příslušné sazby DPH a to u plnění, která nejsou.
Novela zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím Mgr. David Kotris ISSS 2005 Hradec Králové
IPRM Náchoda – problémová zóna u nemocnice Seminář k 1. výzvě Města Náchoda pro podporovanou aktivitu 5.2b Regenerace bytových domů
Dokumentace k zajištění BOZP
Pracovní smlouva - co musí a nemusí obsahovat
Naklady a jejich členění
Právní podmínky podnikání Obchodní firma Obchodní rejstřík.
Cestovní náhrady kapitola rozpočtu 2 Jiří Haken 1.
PROVÁDĚNÉ KONTROLY PLNĚNÍ PODMÍNEK ROZHODNUTÍ Úřad vlády České republiky Odbor právní a kontrolní.
VY_32_INOVACE_LID_18 VY_32_INOVACE_LID_18 Pracovně-právní vztahy.
Vybrané otázky nového ZÁKONÍKU PRÁCE Zákon č. 262/2006 Sb.
PROVÁDĚCÍ PŘEDPISY transparentní novela zákona Vlastimil Fidler 1.
Mzda. právní předpisy zákoník práce zákoník práce nařízení vlády o minimální mzdě nařízení vlády o minimální mzdě nařízení vlády o nejnižších úrovních.
Pravidla pro zadávání veřejných zakázek pro přímo řízené organizace na MZ ČR Ing. Mgr. Zdeňka Zatloukalová.
Financování sociálních služeb 2015 Olomouc
Firemní data mimo firmu: z pohledu zákoníku práce JUDr. Josef Donát, LLM, ROWAN LEGAL ISSS 2014, Hradec Králové.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ zvláštní část Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek (Příloha.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Veřejné zakázky.
ZÁKON O OCHRANĚ OVZDUŠÍ A LOKÁLNÍ TOPENIŠTĚ Kurt Dědič – odbor ochrany ovzduší MŽP Enviro Ostrravice,
Nemocenské a další sociální dávky v ČR
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část
Poznatky z kontrol agentur práce
Kontroly na místě a nesrovnalosti projektů realizovaných v OP LZZ
Pracovně právní vztahy
Tel , Problematika zaměstnávání zahraničních pracovníků z pohledu inspektorátu práce Mgr. Dagmar Lahresová.
TRŽNÍ EKONOMIKA A PODNIKÁNÍ
Informace k povinnému předškolnímu vzdělávání Mgr. et Mgr
Téma VÝVOJ NÁZORŮ NA PODSTATU MZDY
Problematické aspekty patient summary optikou právníka
Název vzdělávacího materiálu
Seminář pro žadatele SOCIÁLNÍ BYDLENÍ
Transkript prezentace:

Protection Agency and purity.

Vítáme Vás. Naše společnost Vám nabízí jen ty nejkvalitnější služby v daném oboru. Neváhejte a využijte našich kvalitních služeb, které realizujeme s využitím moderních metod. Náš profesionální personál je Vám vždy plně k dispozici. Naší předností je neustálé zkvalitňování a vylepšování námi nabízených služeb s důrazem na co nejnižší finanční zátěž pro našeho zákazníka.

Naší prioritou je Vaše spokojenost. Předností naší společnosti je profesionalita a mnohaletá zkušenost našich zaměstnanců v daném oboru díky čemuž se "naši lidé" nejlépe postarají o co nejrychlejší a nejefektivnější řešení vaší zakázky. Samozřejmostí je kromě profesionálního přístupu k plnění výkonu služby také vysoká pečlivost a zodpovědnost.

Vyberte si ze široké nabídky našich služeb Vyberte si ze široké nabídky našich služeb. Neváhejte a obraťte se na nás s jakýmkoliv dotazem, či připomínkou. Fyzická ostraha  Úklidové služby

Fyzická ostraha Fyzická ostraha objektů Fyzická ostraha obchodů Fyzická ostraha osob Fyzická ostraha staveb, zaparkované techniky a materiálu Fyzická ostraha majetku soukromých osob, chaty, rodinné domy, stavební materiál Fyzická ostraha parkovišť Recepční činnost

Úklidové služby Úklid obchodních center Úklid kanceláří a společenských prostor Úklid veřejných prostor Úklid bytů a rekreačních budov (chaty, chalupy) Úklid rekreačních zařízení, kempy, tábořiště, open air koncerty, výstavy Údržba zeleně

KONTAKTY Ladislav Virág- ředitel divize Západ   Ladislav Virág- ředitel divize Západ (okresy Most, Louny, Chomutov, Karlovy Vary, Sokolov, Cheb) ČS Mládeže 2699 434 01 Most Tel.: 731 490 032        724 621 888 E-mail: gariv.adal@seznam.cz Skype: p.a.p.1968/

Naše společnost P.A.P. vám nabízí: služby na nejvyšší úrovni v oblasti fyzické ostrahy a úklidových služeb. Naše společnost přistupuje k zakázce vždy profesionálně a proto také pravidelně proškolujeme a trénujeme své zaměstnance abychom neustále zdokonalovali a zkvalitňovali naše služby. Fyzická ostraha: ostraha objektů ostraha obchodů ostraha osob ostraha staveb, zaparkované techniky a materiálu ostraha majetku soukromých osob ostraha parkovišť recepční činnost Úklidové služby úklid obchodních center úklid kanceláří a společenských prostor úklid veřejných prostor úklid bytů a rekreačních budov úklid rekreačních zařízení (kempy, tábořiště, open air koncerty) údržba zeleně

Neváhejte a využijte naše služby i VY! Zařaďte se i Vy mezi naše nejvýznamnější a dlouhodobě spokojené klienty jako jsou: Kostelecké uzeniny, a.s. SPAR Česká obchodní společnost, s.r.o. České dráhy, a.s. LINDEX s.r.o., a mnoho dalších. Náš profesionální personál je Vám vždy plně k dispozici.

Ceník úklidových služeb Pravidelný úklid Pravidelný úklid kanceláří od 0,40Kč / m2 / Pravidelný úklid obchodních prostor od 0,35Kč / m2 / Pravidelný úklid výrobních provozů od 0,40Kč / m2 / Pravidelný úklid skladových hal od 0,30Kč / m2 / Všechny uvedené ceny jsou orientační. Reálná cena za pravidelný úklid záleží na typu provozu, rozsahu zakázky, na náplni úklidu a četnosti provádění. Rádi Vám zpracujeme nezávaznou nabídku úklidových služeb po osobní prohlídce Vašich prostor. Uvedené ceny jsou bez DPH.

Podlahy Jednorázový úklid čištění podlah kotoučovým strojem a odsávání průmyslovým vysavačem 15-20 Kč / m2 čištění podlah kotoučovým strojem a odsávání průmyslovým vysavačem – stavba 20-25 Kč / m2 ruční mytí podlah - mopem a ručním padem 6 Kč / m2 vysávání podlah na sucho průmyslovým vysavačem 6 Kč / m2 zametání podlah ruční,zametání podlah strojové 4 Kč / m2 Uvedené ceny jsou bez DPH.

Okna (jednostranně) mytí oken – servis od 15 Kč / m2 mytí oken – stavba od 20 Kč / m2 mytí výloh – servis od 10 Kč / m2 mytí výloh – stavba od 12 Kč / m2 Koberce vysávání koberců od 6 Kč / m2 Jednotkové ceny jsou závislé na stupni znečištění, členitosti a rozsahu zakázky. Na zakázky většího rozsahu stanovujeme cenu po osobní prohlídce prostoru. Uvedené ceny jsou bez DPH.

Standardní cena při výšce trávy do 50 cm je 400,- Kč / hodina práce Standardní cena při výšce trávy do 50 cm je 400,- Kč / hodina práce. V ceně je zaúčtováno použití techniky + pohonné hmoty ( sekačka ) + odvoz posekané trávy. Sekání trávníku - výška trávy: do 5 cm 1,- Kč / m2 5 – 10 cm 2,- Kč / m2 10 – 20 cm 3,- Kč / m2 nad 20 cm 4,- Kč / m2 Sekání ve svahu a nerovném terénu: + 3,- Kč / m2 Shrabání a ekologická likvidace trávy: 200,- Kč / m3 Sekání trávy křovinořezem: 4,- Kč / m2 Sekání křovinořezem ve svahu: 7,- Kč / m2 Shrabání a ekologická likvidace listí: 200,- Kč / m3

Za standardní fyzickou ostrahu objektu účtujeme od 90,- Kč výše za jednoho pracovníka a započatou hodinu střežení. Za ochranu osob účtujeme od 250,- Kč výše za hodinu střežení a to dle rozsahu a náročnosti vykonávané služby, časové náročnosti zajištění ochrany či počtu ochránců. Nabízíme rovněž službu recepční v sídle firmy za stejných finančních podmínek jako ostraha objektu. Cena je jednotná ve všední dny, soboty, neděle, včetně noční doby. Konkrétní cena je určena specifikací prostředí (stupněm rizika narušení, výše hlídané hodnoty atd.), dále požadovaným vybavením členů ostrahy pro daný objekt (radiostanice, služební pes, zbraň, neprůstřelná vesta apod.) a speciálními požadavky klientů.

Kontrola dočasně práce neschopných zaměstnanců Podle zákona č. 187/2006 Sb., o nemocenském pojištění, došlo ke změně v kontrolách dočasně práce neschopných zaměstnanců Novela zákona nově stanoví povinnost proplácení čtvrtého až čtrnáctého dne nemoci zaměstnavateli. Základním smyslem kontroly dočasně práce neschopných zaměstnanců je preventivně působit na zaměstnance prováděním pravidelných kontrol dodržování léčebného režimu. Základní povinnost nemocného - zdržovat se v době dočasné pracovní neschopnosti v místě pobytu a dodržování rozsahu povolených vycházek. Kontrolami lze tak omezit nárůst účelových krátkodobých pracovních neschopností. Služba kontroly dodržování nemocenské kázně, prováděná pracovníky nezávislé společnosti, působí na zaměstnance preventivně a motivuje je dodržovat léčebný řád. V důsledku toho je eliminovaná bezdůvodná nemocnost. Snížíte Vaše náklady na proplácení náhrad mezd za dočasně nemocné zaměstnance a odpadají Vám náklady na přesčasové hodiny za náhradu nemocných, včetně potřeby dalších pracovníků.

Typy kontrol nemocných zaměstnanců Nabízíme provádění jednorázových nebo opakovaných kontrol nemocných. Jednorázová kontrola zaměstnance Na základě objednávky a sdělení nezbytných údajů o Vašem zaměstnanci (jméno, příjmení, bydliště, datum zahájení pracovní neschopnosti, termíny vycházek apod.) bude provedena kontrola, o které vystavíme protokol. Náš protokol obsahuje mimo jiné: čas návštěvy a zdokumentované zjištění, zda byl Váš dotyčný zaměstnanec doma skutečně zastižen. O výsledku naší kontroly Vás budeme bezodkladně informovat. Opakovaná kontrola zaměstnance V případě zájmu o opakovanou kontrolu Vašeho zaměstnance, garantujeme provedení opakovaných kontrol během pracovní neschopnosti. Další postup včetně protokolu je stejný jako u jednorázové kontroly.

Ceník Druh kontroly Cena Jednorázová kontrola (do 48 hodin v době od 08:00 do 19:00 hod) 220,- Kč Urgentní kontrola (do 24 hodin v době od 08:00 do 19:00 hod) 320,- Kč Opakovaná kontrola (následující den po první kontrole v době od 08:00 do 19:00 hod) 200,- Kč NÁSLEDNÁ kontrola (do 4 hodin po první kontrole) 120,- Kč Příplatek za SO, NE a svátek 100% Příplatek za kontrolu po 19:00 hod 25% Doprava po Mostě zdarma. Mimo Most 8,- Kč / km.

Popis jednotlivých typů kontrol Jednorázová kontrola Jedná se o kontrolu, uskutečněnou do 2 dnů od obdržení objednávky, v čase dle uvážení kontrolujícího v rozmezí 8,00 hodin do 19,00 hodin. V případě nezastižení kontrolovaného zaměstnance pořídíme dokumentaci a její kopii ponecháme ve schránce na dopisy zaměstnance (nebude-li tato dostupná, tak na jiném vhodném místě). Poté provedeme do cca 30 minut opětovnou kontrolu. Bude-li kontrolovaný opakovaně nezastižen, pořídíme následnou dokumentace, stejně jako u předcházející kontroly. Protokol o této kontrole bude neprodleně odeslán objednateli. Urgentní kontrola Jedná se o stejný typ kontroly jako u jednorázové s tím rozdílem, že kontrola bude provedena do 4 hodin od přijetí objednávky. Nabízíme Vám smlouvu o Poskytnutí služby kontroly dočasně nemocných pracovníků, kterou provádíme v souladu s ust. § 56 zákona č. 187/2006 Sb., o nemocenském pojištění, ve znění pozdějších předpisů (zák. č. 347/2010 Sb.). Základem naší činnosti je provádět dle požadavků smluvních partnerů osobní návštěvy nemocných v místě nahlášeného pobytu a ve Vámi určené době. Výsledkem kontroly je protokol a v případě Vaší žádosti i zvukový záznam z provedené kontroly.

Pracovně – právní podmínky Práce neschopný musí umožnit kontrolu dodržování režimu. Svůj byt je povinen opatřit zvonkem a jmenovkou a uvést platnou adresu pobytu ošetřujícímu lékaři Zaměstnavatel může kontrolovat, zda zaměstnanec dodržuje v období prvních 14 kalendářních dní stanovený režim dočasně práce neschopného pojištěnce Zaměstnavatel může zmocnit k provedení kontroly i jinou právnickou nebo fyzickou osobu. Porušil-li zaměstnanec svoje povinnosti zdržovat se v místě pobytu a dodržovat dobu a rozsah povolených vycházek, může zaměstnavatel se zřetelem na závažnost porušení těchto povinností náhradu mzdy snížit nebo neposkytnout Práce neschopní občané jsou povinni prokázat svou totožnost a předložit doklad o pracovní neschopnosti, do kterého pověřený pracovník zaznamená datum a čas kontroly a svůj podpis. V případě nezastižení kontrolovaného je zaměstnavatel o této skutečnosti neprodleně informován.

V případě zastižení zaměstnance se prokážeme zplnomocněním ke kontrole a necháme si potvrdit protokol o kontrole podpisem zaměstnance. V případě, že nebude zaměstnanec zastižen, provedeme fotodokumentaci a vyplníme protokol o kontrole, jehož kopii vhodíme do poštovní schránky zaměstnance. Do 30 minut provedeme opakovanou kontrolu. Bude-li zaměstnanec opět nepřítomen, vyplníme další protokol a zadokumentujeme daný stav. V tomto případě Vás budeme o situaci neprodleně informovat. Zpracování dokumentace Po ukončení požadovaných kontrol Vám v předem dohodnuté lhůtě, společně s fakturou za uskutečněné kontroly zašleme spolu s dokumentací i originály dokumentů.

Děkujeme za Váš čas strávený nad naší prezentací A těšíme se na naši spolupráci Váš P.A.P. tým