Havarijní postupy SMSK – HelpDesk ECS HAVARIJNI POSTUP DATA NEJSOU V SYSTÉMU ZAHAJEN DNE __________ ( Datum/hodina NCTS HAVARIJNI POSTUP DATA NEJSOU V SYSTÉMU ZAHAJEN DNE __________ ( Datum/hodina ICS HAVARIJNI POSTUP DATA NEJSOU V SYSTÉMU ZAHAJEN DNE __________ ( Datum/hodina
Průběh výpadku informačního centra CS Jak na Havarijní postupy ? Poučení z chyb Navrhovaná opatření Dotazy, připomínky SMSK Havarijní postupy
SMSK ICS ECS Intrastat EMCS NCTS E-DAP Záruky Průběh výpadku
Průběh výpadku
SMSK ICS ECS Intrastat EMCS NCTS E-DAP Záruky Průběh výpadku
SMSK Porucha UPS farmy -Informační centrumzáří Výpadek napájení budovy GŘC Budova GŘC minut Porucha UPS farmy 400Informační centrum hodin Výpadek napájení serverovny Informační centrum hodin Průběh výpadku
SMSK Průběh výpadku
SMSK Jak na havarijní postupy?
Zjednodušený postup Pokyny pro použití Havarijních postupů naleznete ve svých povoleních Úplný přechod na papírovou formu podání Zvážit požadavek na počet přidělených havarijních čísel Požádat HelpDesk o přidělení havarijních čísel Vytisknout doklady, doplnit havarijní číslo, razítko ….. Po „zotavení“ systémů, nejpozději však následující pracovní den, dodat CÚ podklady pro zápis havarijně vydaných dokladů SMSK Jak na havarijní postupy?
Nezjednodušený postup CÚ požádá HelpDesk o přidělení havarijních čísel Deklarant vyplní JSD Dostaví se s dokladem a zbožím na CÚ, který podání projedná a havarijní doklad opatří přiděleným havarijním číslem a razítkem pro havarijní postup Po „zotavení“ systémů CÚ neprodleně takto vydané doklady zapíše do příslušných aplikací (CZ-CZ nelze ukončovat papírově) SMSK Jak na havarijní postupy?
bylo vydáno 1966 havarijních čísel a z toho bylo 681 použito Struktura havarijního čísla: 13CZ F Problémy s koncem měsíce a změnou kurzu Dodatečné celní prohlášení Letiště Ruzyně – problematické použití Havarijních postupů Neznalost deklarantské veřejnosti s aplikováním Havarijních postupů Neznalost některých CÚ s postupy v Havarijním systému Chyby v použití číselné řady (vznik duplicit) Problémy při výstupu v DE (spediční společnosti a přepravci) SMSK Jak na havarijní postupy?
Havarijní doklady přidělují všichni přítomní pracovníci HelpDesku Přidělená havarijní čísla zasílat prostřednictvím u (omezit vznik duplicit) Informace CÚ o použití havarijních číslech odesílat v kumulovaném tvaru Připravit informační kampaň k použití Havarijních postupů (CÚ) SMSK Poučení z chyb
Webovou stránku s informací o nedostupnosti systému umístit na stránkách MF, aby byla v případě nedostupnosti webu CS dostupná pro obchodní veřejnost Dořešit nákup a výměnu UPS (proběhlo ) Provést revizi elektrorozvodů napájejících informační centrum CS Vybudování Záložního informačního centra CS (Státní tiskárna cenin) O vzniku a průběhu výpadku automatizovaně informovat vedení CS Plánované odstávky systému směrovat mimo business time SMSK Navrhovaná opatření
SMSK Vaše dotazy a připomínky