Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Program 9:00 – 9:15Úvod (J. Bachoříková) 9:15 – 10:15Veřejné zakázky – nejčastější chyby (J. Zapletal) 10:15 – 10:30Veřejné zakázky – přehled jednotlivých.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Program 9:00 – 9:15Úvod (J. Bachoříková) 9:15 – 10:15Veřejné zakázky – nejčastější chyby (J. Zapletal) 10:15 – 10:30Veřejné zakázky – přehled jednotlivých."— Transkript prezentace:

1 Program 9:00 – 9:15Úvod (J. Bachoříková) 9:15 – 10:15Veřejné zakázky – nejčastější chyby (J. Zapletal) 10:15 – 10:30Veřejné zakázky – přehled jednotlivých partnerů (J. Bachoříková) 10:30 – 11:00Monitorovací zpráva – věcná část (M. Borovská, R. Kubiena) 11:00 – 11:15Přestávka 11:15 – 12:50Finanční část (P. Langrová, M. Himlarová) 12:50 – 13:00Informace o webu (M. Ševčíková)

2 Kontaktní osoby projektu Projektový manažer Mgr. Martin Puškáč Mgr. Julie Bachoříková Vedoucí odborný garantMgr. Andrea Nytrová Finanční manažerIng. Zuzana Vašinová, Ing. Markéta Himlarová, Bc. Michaela Palová Ekonom projektu Ing. Pavlína Langrová Monitoring a kontrolaMarkéta Volná Aneta Besedová Věcný manažer Ing. Libor Ondra Ing. Lenka Kempová Nově na projektu na OŠMS Mgr. Mária Borovská

3 Monitorovací období Termín předložení MZ (odevzdávají partneři na KÚ) Odevzdání řádné MZ (odevzdává KÚ na MŠMT) 2. 4. 20. 11. 2013 - 19. 12. 2013 6. 1. 2014 18. 4.2014 5. 20. 12. 2013 - 19. 1. 2014 30. 1. 2014 6.20. 1. 2014 - 19. 2. 201428. 2. 2014 7.20. 2. 2014 - 19. 3. 201428. 3. 2014 3. 8.20. 3. 2014 - 19. 4. 201430. 4. 2014 18. 8. 2014 9.20. 4. 2014 - 19. 5. 201428. 5. 2014 10.20. 5. 2014 - 19. 6. 201430. 6. 2014 11.20. 6. 2014 – 19. 7. 201429. 7. 2014 4. 12.20. 7. 2014 – 19. 8. 201428. 8. 2014

4 Vypořádání připomínek Vypořádání připomínek zasílat vždy: I.Fázevěcná částDita Šuléřová, kopie Nytrová, Bachoříková finanční částfin. manažer II. Fáze doplnění konkrétní skutečnosti v MZ vypořádání konkrétní osobě, která vyzvala Podklady k MZ MZ nezasílat mailem!!! Vždy na CD! PAPÍROVÁ PODOBA Kopie účetních dokladů, kopie výpisu z účtu (provozní/projektový), pracovní výkaz, pracovní smlouva

5 Stav VŘ (ke dni 19. 12.) VŘ plánovaná do konce února je NUTNO předložit ke kontrole nejpozději do 14.2.2014

6 VŘ dle jednotlivých partnerů


Stáhnout ppt "Program 9:00 – 9:15Úvod (J. Bachoříková) 9:15 – 10:15Veřejné zakázky – nejčastější chyby (J. Zapletal) 10:15 – 10:30Veřejné zakázky – přehled jednotlivých."

Podobné prezentace


Reklamy Google