Malí umělci a jejich pracovní nástroje
Malíř Vezmi žlutou tužku, namaluj mi hrušku. A pod hrušku talíř, sláva, ty jsi malíř! Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
pastelky Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
fixy Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
barvy Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
křídy Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
razítka Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Čím? Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Čím? Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Čím? Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Čím? Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Prvky polytechnické výchovy Vzdělávací oblast: Dítě a společnost Podoblast: Kultura a umění Integrovaný blok: Já, ty, my a dovednosti Téma: Malí umělci a jejich pracovní nástroje Konkretizované výstupy: Dítě zobrazuje objekty různými výtvarnými prostředky. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Metodický postup Snímek č. 2: Nejdříve se s dětmi naučíme básničku – na snímku využijeme animaci. Snímky č. 3–7: Prohlížíme prezentaci a seznamujeme děti s různými výtvarnými potřebami, záleží na stáří dětí. Snímky č. 8–11: Procvičujeme znalosti. Na tuto činnost může navazovat samostatná práce dětí: - Děti malují na papír jednu věc, například sluníčko, a využívají různé pomůcky. Využijí magnety z KUMUČe a vystaví své výtvory na magnetickou tabuli. - Děti malují jeden obrázek, využívají různé pomůcky. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Materiály, pomůcky Dotyková obrazovka, připojená k PC Didaktický kufřík - KUMUČ Barvy, pastelky, razítka, tužky, fixy Bílé papíry pro děti Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Použité zdroje Volné zdroje: http://pixabay.com/cs/sun-d%C4%9Bti-kresba-obr%C3%A1zek-kreslen%C3%AD-451441/ http://pixabay.com/p-573584/?no_redirect http://pixabay.com/static/uploads/photo/2013/01/17/17/31/drawing-75243_640.jpg http://pixabay.com/cs/kreslen%C3%AD-obr%C3%A1zek-pony-k%C5%AF%C5%88-arabov%C3%A9-75243/ http://pixabay.com/cs/%C5%A1koly-tu%C5%BEka-pero-ps%C3%A1t-skica-153561/ http://pixabay.com/p-25333/?no_redirect http://pixabay.com/cs/keramick%C3%BD-porcel%C3%A1n-n%C3%A1dob%C3%AD-m%C3%ADsa-156155/ http://pixabay.com/cs/d%C4%9Bti-kresba-princezna-pouli%C4%8Dn%C3%AD-k%C5%99%C3%ADda-65069/ Fotografie – školní album – vlastní fotografie
Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.