POVOLÁNÍ Složky integrovaného záchranného systému

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jak vytvořit jednoduchou vránu. Pomůcky:  Tvrdý černý papír A4  Zbytek červeného papíru  Bílou pastelku, obyčejnou tužku  Nůžky  Lepidlo  Šablona.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
VÝROBA VELIKONOČNÍHO PŘÁNÍ JE TU JARO. Jarní velikonoční kuřátko 2.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
Poznej a zahraj písničku
O slepičce a kohoutkovi POLYTECHNIKA V DĚTSKÉ LITERATUŘE.
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
Kumuč – kutík - kulík.
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
Poznávací schopnosti, vnímání
Paměť, pozornost, Sociabilita
CIRKUS od nejmenšího.
ÚKOLY SKŘÍTKA TicháČKA – barvy na značkách II.
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Rozhledna Marta Strnadová.
Hrášek – počítání kuliček
Co nepatří do dárku Vnímání.
Ticháček zpívá a hraje Hudební nástroje.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
POSLOUPNOST OBLÉKÁNÍ od spodků ke svrškům….
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
Naši skřítkové písnička.
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
BALONKY pracovní listy.
BALONKY OSLAVY A HRY.
Pantomima – povolání I. Poznej co kdo dělá?.
Prostorová orientace,vnímání, počet
Svět hudby Hudební nástroje.
Maminka vaří.
Dopravní prostředky.
Brzy budu školákem Nad – pod - vedle.
Stavitelé českých hradů
Nářadí – velikost, počet
Na stavbě stroje.
Prostorová orientace, počítání
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
Logo pro veverky a kamarády
Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace
Kolik jich berušky mají?
Vytleskej podle slabik
DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY Co tam nepatří, co pluje po vodě, co létá ve vzduchu, co jezdí po silnici, co jezdí po cestě.
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
TRADICE A SVÁTKY.
ŘADY ZVÍŘAT KDO TAM (NE)PATŘÍ?.
seřaď jednotlivé členy
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Poznávací schopnosti - nářadí
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Orientace v řadě.
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni.
JITEX – Jak vznikne tričko?
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Roční období – znaky, svátky a tradice
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
Postavičky z přírodnin
Transkript prezentace:

POVOLÁNÍ Složky integrovaného záchranného systému (Hasiči, policisté, lékaři rychlé záchranné služby)

Použitý zdroj obrázků http://pixabay.com

Materiály, pomůcky a technické vybavení Dotyková obrazovka, připojená k PC Didaktický kufřík - KUMUČ (pastelky, temperové barvy, vodové barvy, čtvrtky, nůžky). Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Metodický postup Děti se seznámí s povoláním některých záchranných složek: hasiči, policisté, lékaři rychlé záchranné služby. Děti mohou v návaznosti na práci s interakční tabulí malovat nebo kreslit na dané téma. Mohou také obrázky vystřihovat a tvořit koláže dle vlastní fantazie. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Na obrázcích děti třídí předměty, které se v konkrétních povoláních používají a nepoužívají. Vpravo je vždy znázorněna figura daného povolání. Vlevo jsou předměty, které jsou nutné k výkonu povolání. Po kliknutí na tyto obrázky se ozve zvukový signál potlesku a obraz se zvětší. Po kliknutí na předmět, který do skupiny nepatří, po ostrém zvukovém signálu zmizí. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Vzdělávací oblast dítě a jeho psychika /psychologická/ Podoblast poznávací schopnosti - základní matematické, početní a číselné pojmy a operace Dosažené konkretizované výstupy - porovnat a uspořádat předměty dle stanoveného pravidla /poznat, co do skupiny nepatří/ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.