Kontrolní test znalostí

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru MIEZ, předmětu ELEKTROTECHNIKA, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s.
Advertisements

Anotace Materiál je určen pro výuku předmětu Motorová vozidla u studijního oboru Autotronik a příbuzných učebních a studijních autooborů. Inovuje výuku.
Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru MIEZ, předmětu ELEKTRICKÉ STROJE A PŘÍSTROJE, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru MIEZ, předmětu ELEKTRICKÉ STROJE A PŘÍSTROJE, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Matematika pro automobilní obory 19. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha.
Finanční matematika 5. (finanční gramotnost) Složené úrokování zkráceně.
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Manipulace s materiálem, inovuje výuku použitím multimediálních.
Malé početní hrátky 1. Matematika pro učební stavební obory 1. Autor : RNDr. Zdeněk Bláha.
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Dopravní zeměpis, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Rachotová Markéta Název: VY_32_INOVACE_11C_15_Slovní úlohy o pohybu-příklady.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Anotace Materiál je určen pro žáky středních odborných škol a středních odborných učilišť v rámci výuky finanční gramotnosti v bloku ekonomických a příbuzných.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaMatematika 6 NázevDesetinná čísla_8.
Anotace Materiál je určen pro výuku předmětu Motorová vozidla u studijního oboru Autotronik a příbuzných učebních a studijních autooborů. Inovuje výuku.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Sada číslo 13 STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_15_M6_Hanak TÉMA: Úhel
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Ampérovo pravidlo, Magnetické pole solenoidu
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Obvody a obsahy rovinných obrazců 3.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_18_M9_Hanak TÉMA: Finanční matematika
NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_09_M7_Hanak
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_32_INOVACE_23_Požár Téma: Požár
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
Finanční matematika 4. (finanční gramotnost) Složené úrokování
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Matematika pro stavební obory 19. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha
Parametrická rovnice přímky
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_12_INOVACE_14_Teplota a čas
Opakování 3 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Procenta v „autařské“ praxi
Přímá tělesa v úlohách z praxe
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Informační a komunikační technologie
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_07_M7_Hanak
Transkript prezentace:

Kontrolní test znalostí Matematika pro automobilní obory 14. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha

P R O C E N T A

Anotace Metodický pokyn Materiál je určen pro druhý (popřípadě třetí) ročník učebních automobilních oborů předmětu MATEMATIKA k celkovému prověření znalostí žáků. V rámci procvičení učiva jej lze využít i v maturitních oborech. Inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace příklady. Jednoduchou formou se snaží povzbudit zájem učňů o matematiku. Metodický pokyn Materiál používá učitel při prověření znalostí žáků – pro větší atraktivnost formou prezentace „s obrázkem“. Úlohy mohou žáci řešit nejlépe samostatně ve svých sešitech nebo na interaktivní tabuli s možností následné kontroly. Zároveň jej mohou využívat žáci pro pozdější domácí přípravu na výuku.

Kontrolní test znalostí Naladíme se do klidu a pěkně se soustředíme …

Snad to nebude těžké….…….. Kontrolní test znalostí Snad to nebude těžké….……..

Kontrolní test znalostí Držím vám palce, ať to zvládnete co nejlépe… Výsledky uvádějte maximálně na dvě desetinná místa.

Na štítku akumulátoru jsou uvedeny následující údaje : AKUMA, 12 V, 55 Ah. Z plně nabitého akumulátoru odebíráme proud 0,5 A po dobu 3,5 hodiny. Kolik procent kapacity akumulátoru zbývá? Letadlo letí nad rovníkem 360 km/h. Severní vítr ho snáší jižním směrem rychlostí 5 m/s. O jaký úhel se odchýlí od původního směru? Povolena hmotnost nákladu vozidla je 5t. Za každé procento nákladu přes povolenou hmotnost se platí pokuta 11 250 Kč. O kolik procent překročil normu řidič vezoucí náklad o hmotnosti 6 350 kg. A jakou pokutu zaplatí? Výslednice dvou stejně velkých a na sebe kolmých sil působících v jednom bodě je 100 N. Jak velká je každá z obou sil?

Kontrolní test znalostí Správné výsledky:

Kontrolní test znalostí Zbývá 96,82 % kapacity 2°51´ 27 % , 303 750 Kč 70, 7 N Podrobnější řešení :

Kontrolní test znalostí 1. Na štítku akumulátoru jsou uvedeny následující údaje : AKUMA, 12 V, 55 Ah. Z plně nabitého akumulátoru odebíráme proud 0,5 A po dobu 3,5 hodiny. Kolik procent kapacity akumulátoru zbývá? Odebraná kapacita: 0,5 . 3,5 = 1,75 Ah Zbývající kapacita: 55 – 1,75 = 53,25 Ah 100 % ………. 55 Ah x % …………………53,25 Ah x = (53,25 / 55) . 100 = 96,82 %

Kontrolní test znalostí 2. Letadlo letí nad rovníkem 360 km/h. Severní vítr ho snáší jižním směrem rychlostí 5 m/s. O jaký úhel se odchýlí od původního směru? 360 km/h = 100 m/s tg 𝛼 = 5 / 100 tg 𝛼 = 0,05 𝛼 = 2°51´ Letadlo se odchýlí o 2°51´.

Kontrolní test znalostí 3. Povolena hmotnost nákladu vozidla je 5t. Za každé procento nákladu přes povolenou hmotnost se platí pokuta 11 250 Kč. O kolik procent překročil normu řidič vezoucí náklad o hmotnosti 6 350 kg. A jakou pokutu zaplatí? Překročení hmotnosti nákladu: 6 350 – 5 000 = 1 350 kg 100 % …….. 5 000 kg x % …….…….1 350 kg x = (1 350 / 5000) . 100 = 27 % Pokuta: 11 250 . 27 = 303 750 Kč Norma byla překročena o 27 % a pokuta činí 303 750 Kč.

Kontrolní test znalostí 4. Výslednice dvou stejně velkých a na sebe kolmých sil působících v jednom bodě je 100 N. Jak velká je každá z obou sil? F2 + F2 = 1002 2 . F2 = 10 000 F2 = 5 000 F = 70,7 N Každá z obou sil má velikost 70,7 N.

Kontrolní test znalostí Tak doufám, že se alespoň něco zadařilo….

Kontrolní test znalostí Děkuji za pozornost !

Kontrolní test znalostí I. Použitá literatura: 0 Úlohy: autor (některé podle podkladů mistra odborného výcviku Lukáše Boučka) Použité obrázky a znázornění: Kliparty MS Office, autor