SILUETY POD HLADINOU Kdo je kdo?.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jak vytvořit jednoduchou vránu. Pomůcky:  Tvrdý černý papír A4  Zbytek červeného papíru  Bílou pastelku, obyčejnou tužku  Nůžky  Lepidlo  Šablona.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
Poznej a zahraj písničku
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Korálky pro nejmenší Spočítej korálky podle barev.
poznej, co je pod čtverečky
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
CIRKUS od nejmenšího.
ÚKOLY SKŘÍTKA TicháČKA – barvy na značkách II.
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Zvířata ze ZOO GRAFOMOTORIKA.
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Rozhledna Marta Strnadová.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Ticháček zpívá a hraje Hudební nástroje.
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
POSLOUPNOST OBLÉKÁNÍ od spodků ke svrškům….
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
Naši skřítkové písnička.
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
BALONKY pracovní listy.
RODOKMEN …vyrob si svůj.
Pantomima – povolání I. Poznej co kdo dělá?.
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
ZVÍŘECÍ KABÁTKY KDO KTERÝ OBLÉKÁ?.
Dopravní prostředky.
Nářadí – velikost, počet
Na stavbě stroje.
NÁŠ TÁTA ŠEL NA HOUBY Houby, houby, houbičky…..
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
Logo pro veverky a kamarády
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
Domaluj druhou polovinu
Kolik jich berušky mají?
DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY Co tam nepatří, co pluje po vodě, co létá ve vzduchu, co jezdí po silnici, co jezdí po cestě.
Jak se upravit do divadla
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
Posíláme dopis Věra Vernerová.
ŘADY ZVÍŘAT KDO TAM (NE)PATŘÍ?.
seřaď jednotlivé členy
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Poznávací schopnosti - nářadí
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Barevné kytičky Pro malé dětičky – 3 roky.
Umíš je pojmenovat a umístit?
Orientace v řadě.
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni.
Tradice - Velikonoce Stojánek na pastelky.
POVOLÁNÍ Složky integrovaného záchranného systému
JITEX – Jak vznikne tričko?
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
STOLOVÁNÍ sebeobsluha.
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
Postavičky z přírodnin
Transkript prezentace:

SILUETY POD HLADINOU Kdo je kdo?

Použitý zdroj obrázků http://pixabay.com

Materiály, pomůcky a technické vybavení Dotyková obrazovka, připojená k PC Didaktický kufřík - KUMUČ (tvrdý papír, nůžky, tužka, špejle, izolepa, zdroj světla - baterka) Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Metodický postup Na prvním snímku jsou bílé stíny živočichů, kteří žijí nebo se objevují v mořích a oceánech. Během diskuze nad jednotlivými stíny se děti dozvědí nové informace/ podělí se o vlastní zážitky u moře. Cílem diskuze je určení jednotlivých živočichů. Následně si děti mohou vytvořit vlastní stíny (k tomu mohou využít pracovní listy nebo si vymyslí jiné) z papíru. Vystřižený stín z papíru přilepí na špejli a mohou ho „promítat“ na zeď. Kamarádi hádají, komu patří. Očekávání a cíle Děti si prohloubí znalosti o podmořském světě. Mohou vyprávět vlastní zážitky. Procvičí si princip „zdroj světla – stín“ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Na prvním snímku je celkem 14 bílých stínů živočichů. Ve chvíli, kdy chcete ověřit, komu patří, stačí se stínu dotknout (případně na počítači kliknout myší) a objeví se obrázek živočicha – kosatka, potápěč, delfín, medúza, kareta, manta, mořský koník, žralok, rejnok, chobotnice, mlž, krab, mušle a hvězdice. Pracovní listy jsou určeny k tisku, při prezentaci se nezobrazují. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Vzdělávací oblast DÍTĚ A JEHO PSYCHIKA (PSYCHOLOGICKÁ)/ DÍTĚ A JEHO TĚLO (BIOLOGICKÁ) Podoblasti Poznávací schopnosti – Tvořivost, vynalézavost, fantazie/ Jemná motorika – koordinace ruky a oka Dosažené konkretizované výstupy – Spontánně vyprávět zážitky ze svého okolí, co dítě prožilo (ne)příjemného; experimentovat s výtvarně netradičními materiály (světlo – stín); provádět jednoduché úkony s technickými pomůckami (stříhání, lepení izolepou,…) Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.