Moderní personalistika

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Advertisements

Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Pracovní právo. Pohovor
P RAKTICKÉ ČINNOSTI Pracovní smlouva Vypracoval: Lukáš Karlík.
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Sekce státní služby tisková konference RNDr. Josef Postránecký náměstek MV pro státní službu.
Standardy kvality sociálních služeb. soubory měřitelných a ověřitelných kritérií, které popisují, jak má vypadat kvalitní sociální služba. Jsou použitelné.
Příloha č. 1 – specifikace předmětu plnění Řízení lidských zdrojů Procesy a nástroje VZ 2015.
Novelizace předpisu D7/2 k organizování výlukových činností k Lenka Komínová GŘ SŽDC Odbor plánování a koordinace výluk Setkání s dopravci,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Mámo, táto neseďte doma ! reg. č. CZ /0.0/0.0/15_010/ Bc. Radka Kaštovská.
Systém správy dokumentace akreditované zkušební laboratoře Bc. Jan Randl, 4912.
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
PRACOVNÍ PRÁVO III. Pracovní doba. Mzda.. Definice pracovní doby. Je to stanovená doba, v níž je zaměstnanec povinen vykonávat práci pro zaměstnavatele.
Hodnocení pedagogických pracovníků manažerská dovednost = účinný nástroj manažerská dovednost = účinný nástroj řízení a kontroly pracovníků řízení a kontroly.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Plánovací část projektu Cíl projektu - vychází z řešení z prognostické části, - odpovídá na otázku, čeho má být dosaženo? - představuje slovní popis účelu.
Krizové štáby. Zákon č. 240/2000 Sb., § 14 (1) Hejtman zajišťuje připravenost kraje na řešení krizových situací; ostatní orgány kraje se na této připravenosti.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Vnitřní předpisy účetní jednotky Porada odboru veřejné správy, dozoru a kontroly Ing. Tomáš Sluka Ministerstvo financí odbor Regulace a metodika účetnictví.
ORGANIZACE PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ 2016/2017 část I. - Přihláška na SŠ
Personální politika a pracovní právo ve zdravotnictví
Akreditační standardy SAK ČR pro nemocnice - I
Situace na trhu práce v JmK a veřejná služba
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Úřad práce České republiky
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Plánování ve školní tělesné výchově
Strategické plánování
Průběžná informační povinnost emitenta kotovaných cenných papírů
Střední vzdělávání Maturitní zkoušky Změny právních předpisů
Vznik pracovního poměru
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Pracovnělékařské služby
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Gymnasium Jižní Město Praha
Benefit7.
Digitální učební materiál
Národní konference GDPR 2017, Praha, 23. listopadu 2017
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Aktualizace organizační struktury ÚMČ
NV č. 201/2010 Sb. ze dne 31. května 2010  o způsobu evidence úrazů, hlášení a zasílání záznamu o úrazu ve znění NV č. 170/2014 Sb. ze dne 6. srpna 2014.
Digitální učební materiál
Základy sociální politiky - vymezení - přístup - nástroje - cíle
Zvláštní odborná způsobilost
Role sociální práce ve vztahu k výkonu veřejného opatrovnictví Hradec Králové Workshop je pořádán v rámci projektu Systémová podpora sociální.
Centralizované rozvojové projekty 2017
Podnikové dětské skupiny Kristina Zapletalová
Malotřídní škola a některé specifické momenty personální agendy
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Projektové řízení výstavby podle PMBOK 2. Řízení rozsahu
Zapisovatelé do informačního systému evidence obyvatel
A co dál - aneb jak spolupracovat a komunikovat spolu i bez projektů
Organizace práce na prodejně
Řízení a rozvoj lidských zdrojů na Ministerstvu vnitra
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Seminář AMG, Písek 2018 GDPR.
Uskutečněné a očekávané změny právních předpisů důležité pro zástupce ředitele Praha
Zákon o sociálním podniku Mgr. Martina Štěpánková, MPA Úřad vlády ČR
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Život bez střeva , Praha.
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa
Pěstounská péče na přechodnou dobu (PPPD)
Transkript prezentace:

Moderní personalistika DS 2009/2010 11. 11. 2009

Organizace a řízení Organizační struktura Systemizace Řídicí dokumentace Řízení kvality

Organizační struktura a systemizace Útvar Poslání (v rámci podnikové dělby práce) Odpovědnost Struktura Pracovní místo Popis

POPIS PRACOVNÍHO MÍSTA Pracovní místo: Název: dle platné systemizace Číslo: 908001200.06 Charakteristická činnost: Objekt: dle platného sborníku Mzdový (tarifní) stupeň: plánovaný, dle platného sborníku skutečný, dle rozsahu vykonávané činnosti Kvalifikační požadavky: Požadované vzdělání: Požadovaná praxe: Další požadavky kvalifikační, zdravotní a psychické způsobilosti stanovuje pro toto pracovní místo Kvalifikační katalog Hmotná odpovědnost dle §176 ZP: Ano Ne Definování hmotné odpovědnosti: -------------- Kategorie práce: 1. kategorie      Práce s utajovanými informacemi: s kterými*: vyhrazené důvěrné tajné *hodící se zaškrtněte Výkon citlivých činností:

Popis charakteristické činnosti Dle platného sborníku. Zapíše se charakteristická činnost uvedená v systemizaci. Mohou se připojit další pravidelně vykonávané charakteristické činnosti, na jejichž základě bylo pracovní místo zřízeno. Ve fázi přípravy organizační změny - zřizování PM, se do tété kolonky uvede poslání zřizovaného PM. Vykonávané činnosti: S uvedeným popisem pracovního místa jsou kromě všeobecných práv a povinností zaměstnance, popř. vedoucího zaměstnance, uvedených v pracovním řádu, spojeny zejména tyto úkoly, povinnosti a vykonávané činnosti: Řídí činnsoti související s Odpovídá za koordinaci činností při Provádí Každá činnost by měla začínat slovesem. Doporučuje se používat tato slovesa: sleduje, organizuje, koordinuje, vyžaduje, navrhuje, zpracovává, projednává, vyjadřuje se, doporučuje, uzavírá, reguluje, provádí, vykonává, vyřizuje, zajišťuje, řídí se, přejímá, eviduje, kontroluje, archivuje,hodnotí, nárokuje, ověřuje, analyzuje, plánuje, rozepisuje, obstarává, skladuje, udržuje, expeduje, předává, informuje, zveřejňuje, spolupracuje, vykonává gesci. Doporučuje se členit text do následujících odstavců: Řídicí činnosti Odpovědnost Výkonné činnosti. Činnosti se uvádí v pořadí od klíčových až po ostatní a méně významné. Pravomoci a odpovědnosti pro řízení činností a jejich provádění jsou stanoveny řídicími dokumenty a pracovními dokumenty. Odpovědnost je uváděna pokud možno v měřitelných jednotkách (finanční objem, počet zaměstnanců apod.), současně se uvádí míra ovlivnění těchto veličin (např. rozhoduje, odpovídá, spolurozhoduje, přispívá, sleduje) a dále se uvede, jaký je vliv na vývoj těchto veličin (přímý, nepřímý, sdílený, přispívající, vzdálený).

Staffing Recruitment Povyšování a přemisťování Outplacement

Recruitment Zdroje pracovních sil Vnitřní Vnější Školy Volný trh práce Personální agentury Executive search (headhunting) Osobní kontakty a doporučení

Recruitment Etapy Iniciace požadavku na obsazení PM Tvorba/kontrola PPM Formulace požadavků na zaměstnace Výběr metod a forem Vlastní výběr Rozhodnutí

Recruitment Metody a formy Zkoumání dokumentů Pohovor Testování (především psychologické) Assesment center Řešení modelových situací Sledování výkonu

Recruitment Rozhodnutí Nabídka, negociace Předložení a ověření dokumentů Lékařská prohlídka Uzavření pracovní smlouvy … začíná adaptační proces

Adaptace Podniková – „orientační balíček“, Na pracovišti – vztahy, praktické věci Na pracovním místě – řídicí dokumentace, vlastní výkon práce pod vedením „patrona“ Adaptace a zkušební doba…

Povyšování, přemisťování, změna sjednaných podmínek Politika povyšování v organizaci Iniciativa zaměstnance x iniciativa zaměstnance Příprava na změnu Realizace změny

Outplacement Způsoby ukončení pracovního poměru Ukončení pracovního poměru v důsledku „organizačních změn“ Povinnosti organizace Povinnosti zaměstnance

Informační podpora Podporované činnosti evidence uchazečů o zaměstnání podpora výběru administrativní podpora procesu – korespondence, reporting