Ročníková práce Závěrečná práce e-learningového kurzu ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
JAK PSÁT ODBORNOU PRÁCI
Advertisements

3MA382 Manažerská informatika projektové řízení
MS WORD II. ZÁKLADNÍ FORMÁTOVÁNÍ TEXTU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu.
Termíny pro školní rok 2013/2014: Předání zadání MP žákůmod do Určení oponentů MP ředitelem školy Odevzdání MP koordinátorkám.
INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Příprava na hodinu dějepisu, organizace výuky dějepisu
Úvod do předmětu Požadavky k zápočtu Požadavky k zápočtu Požadavky ke zkoušce Požadavky ke zkoušce Organizace výuky Organizace výuky.
Typografie formální úprava
Závěrečná fáze výzkumu
Jak psát seminární práci
Tereza Konečná /0 Obálka 2/1 Obálka Titulní list/patitul 2/2.
VYUŽITÍ ICT PŘI TVORBĚ DUM
MINIMATURITY
Formální stránka práce
Hodnocení klíčových kompetencí ZŠ Jablunkov 2009/102010/11.
1 Úvodní snímek slouží pro počáteční orientaci a jako návěští pro hypertextové odkazy. Při použití jako předlohy jej uživatel odstraní.
Formální stránka práce Tereza Konečná Z čeho se skládá SOČ 2/0.
Seminární prací žák prokazuje schopnost:  vyhledávat a třídit informace,  pracovat s odbornou literaturou a internetem,  porozumět danému tématu, 
Úvod do managementu 1. seminář
Jak napsat odbornou práci?
Konference projektu Cesta ke kvalitě
Pokyny pro vypracování maturitní práce
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2014/2015
Textový editor opakování Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
 Microsoft Word  Je textový procesor od firmy Microsoft, který je součástí kancelářského balíku Microsoft Office.
Program švýcarsko-české spolupráce Předkládání záměru projektu Konečný termín k předkládání projektových záměrů: ve 14:00 Místo předkládání.
Ing. Lenka Janíčková, Ph.D.
Úvodní setkání Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.
Příprava VŠB-TU Ostrava na práci v e-learningu Jan Kopečný, Adrian Jankovský.
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ ve šk. roce 2014/2015
Metodický kurz k Bakalářskému projektu 1 Diplomovému projektu 1
ZIHB – MS Word dodatek 1 Petr Kratochvíl, KIV ZČU, © 2008.
Cvičení 1 - Řešení příkladu Zadání viz: cv1_samostatne.doc.
Zásady a doporučení pro tvorbu prezentací
Koordinátoři ICT Organizační informace
MATURITNÍ ODBORNÁ PRÁCE
Seminární práce Postupy pro školní rok 2014/2015.
Tereza Konečná /0 Obálka 2/1 Obálka Titulní list/patitul 2/2.
Písemná práce z CJL.
Absolventská práce.
Office I. Miroslav Lorenc.
Exkurze do evropských institucí. Cesta (pro studenty MU) Odjezd (Po) v 21:00 – Janáčkovo divadlo Příjezd (So) cca v 7:00 tamtéž S sebou:
ZÁSADY PRO TVORBU PŘÍRUČKY DOPORUČENÍ PRO AUTORY PILOTNÍ KURZ PRO PEDAGOGY MUDR. IVETA MATĚJOVSKÁ, CSC.
Veřejné zdravotnictví 2. ročník
Informace pro maturanty ve školním roce 2015/2016
Maturita ► Společná část  2 zkoušky ► Profilová část  3 zkoušky.
PREZENTACE PRO STUDENTY TŘETÍCH ROČNÍKŮ STŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA EMILA KOLBENA V RAKOVNÍKU Ročníkové práce.
PREZENTACE PRO STUDENTY TŘETÍCH ROČNÍKŮ STŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA EMILA KOLBENA V RAKOVNÍKU Ročníkové práce.
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE A DŮLEŽITÉ INFORMACE. Bakalářská práce odborný text zpracovaný na téma dokladem toho, že student porozuměl teoretickým poznatkům Každá.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – III.část.
M ETODIKA ZPRACOVÁNÍ ZÁVĚREČNÉ PRÁCE 1 Účel práce; 2 Zadání, vedoucí práce, konzultant a oponent; 3 Termín odevzdání a rozsah práce; 4 Etapy zpracování.
ŽÁKOVSKÉ PROJEKTY ENERSOL VYMEZENÍ TÉMAT PRO ZPRACOVÁNÍ PROJEKTŮ Úspory energií v bydlení - nízkoenergetické, pasívní a inteligentní domy s využitím.
ROČNÍKOVÁ PRÁCE je určena pro žáky 9. tříd Hlavním cílem je naučit se využívat získané poznatky v praxi, vhodně doplnit učivo základní školy a ověřit získané.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony Klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_.
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2016/2017
1. Vyhledej na internetu loga různých firem, zhodnoť je a porovnej
Obsah, rozsah a kritéria hodnocení prezentace
Odstavec a jeho formát Autor: Mgr. Jiří Maršík
FORMÁTOVÁNÍ DOKUMENTU
Ekonomika – 4.A Úvodní hodina.
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Prezentace a obhajoba zadaného tématu
Samostatná odborná práce H/02 Včelař
Kurz 1FU191 Metodologický seminář
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
ROČNÍKOVÁ PRÁCE pokyny ke zpracování
Samostatná odborná práce H/01 Podkovář a zemědělský kovář
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2018/2019
Úprava rozsáhlého dokumentu
Transkript prezentace:

Ročníková práce Závěrečná práce e-learningového kurzu ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí Jarmila Dittrichová ZŠ Bělá pod Bezdězem, příspěvková organizace

ročníková práce je projekt, který je určen pro žáky 9. ročníku hlavním cílem je naučit využívat poznatky, dlouhodobě samostatně pracovat, zpracovat co nejvíce informací a materiálů, vytvořit různé pomůcky, modely, napsat reportáže, rozhovory a vhodně doplnit učivo

Předmět projektu prohlubování zájmů žáků 9. ročníků rozvíjení dovedností práce s textem plánování a plnění záměru vytvoření závěrečné práce podle předem daných podmínek a kritérií následné obhájení práce

Schopnosti a dovednosti vyhledávat a zpracovat informace pomocí textového editoru a prezenčního programu dlouhodobá samostatná nebo týmová práce schopnost vyjadřovat se písemně i ústně grafické a výtvarné zpracování vlastní úvaha na dané téma plánování způsobu řešení schopnost obhájit své činy

Schopnosti a dovednosti využití ICT respektování pravidel využití znalostí z jednotlivých oborů

Zápis témat prací téma si žáci zvolí ze seznamu témat, které připraví vyučující, nebo mohou navrhnout ke schválení některému z vyučujících každý učitel může být konzultant maximálně třech prací stejné téma mohou mít maximálně dva žáci z ročníku

Požadavky na závěrečnou práci titulní strana – název školy, název práce, závěrečná práce, datum, jméno žáka, třída, jméno konzultanta prohlášení o samotném zpracování práce obsah samostatná práce – 5 – 10 normostran úvod, vlastní práce, závěr použitá literatura – minimálně 3 zdroje z nichž jeden musí být literatura (např. encyklopedie) přílohy

Formální pravidla – vzhled stránky formát stránky: A4 okraje: levý 3 cm ostatní 2,5 cm záhlaví: jméno autora a název práce zápatí: číslo stránek tisk: jednostranný

Formální pravidla – editace textu zpracována v textovém editoru běžný text: Times New Roman 12b nadpis: Arial 16b podnadpis: Arial 14b řádkování: 1,5 řádku zarovnání: do bloku

Obhajoba představení práce žákem pomocí prezentace (cca 10 minut) doplňující otázky (cca 5 minut) oznámení výsledků na konci dne předání certifikátů

Způsob hodnocení práce je přičleněna k některému z předmětu a její hodnocení se zahrnuje do hodnocení v tomto předmětu práci posuzuje čtyřčlenná komise složená z pedagogů školy (ředitel a zástupkyně školy, vedoucí učitel, koordinátor ICT) závěrečná práce je bodována (70 bodů obsahová stránka, 10 bodů formální stránka, 20 bodů obhajoba)

Tabulka hodnocení Bodové rozpětí Výsledná známka 100 – 91 Výborně 90 – 71 Chvalitebně 70 – 41 Dobře 40 – 21 Dostatečně 20 – 0 Nedostatečně

Kritéria hodnocení formální stránka obsahová stránka obhajoba přehlednost splnění podmínek z hlediska formální stránky splnění termínu obsahová stránka originalita věcná správnost pravopis obhajoba

Odevzdání práce každý žák odevzdá svoji práci v písemné podobě svému hodnotícímu učiteli a elektronické podobě (odeslání na e-mail jarmiladittrichova@zsbela.cz )

Důležité odkazy Citace: http://is.muni.cz/elportal/estud/ff/js07/informace/materialy/pages/citace_opora.pdf Jak vytvořit prezentaci: www.petrtupy.cz/files/Prezentace.pps Úvodní strana: uvodni_strana.docx Prohlášení: ..\..\Documents\cestne_prohlaseni.docx

Závěrem náročné na přípravu zapojení všech učitelů časově náročné + rozvíjení žákových schopností a dovedností + naučí se pracovat dle podmínek a kritérií

Foto