Mgr. Jana Palanská.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evaluace v mateřské škole
Advertisements

Vlastní hodnocení škol z pohledu České školní inspekce
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Vlastní hodnocení školy
1. Vstup do pilotního projektu RVP GV
TVORBA VLASTNÍHO HODNOCENÍ ŠKOLY za školní rok 2005/2006 a 2006/2007
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
Monitor Projekt Gymnázia Nymburk podpořený z prostředků ESF.
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů 1. díl Tvorba a ověřování pilotních školních vzdělávacích programů na vybraných SOŠ a SOU Projekt.
Základní škola při Biskupském gymnáziu Krupka 1 - Bohosudov
AUTOEVALUACE ŠKOLY AUTOEVALUACE UČITELE Může to být cesta ke kvalitě?
Pedagogická rada
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Cesta ke kvalitě v praxi
Autoevaluace z pohledu České školní inspekce
Hodnocení škol a školských zařízení
Informační schůzka ŠANCE – před - po 1. výzvě.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Evaluace ŠVP Ing. Libuše Burešová Únor 2011, Litvínov - Hamr.
Taneční a pohybová výchova
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
Vlastní hodnocení školy
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Vlastní hodnocení (autoevaluace) školy
Gymnázium, základní škola a mateřská škola Mánesova Sokolov
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
„ VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY “ Základní škola, Liberec, Lesní 575/12
Konference projektu Cesta ke kvalitě
Zpracoval: Ing. Petr Hajný, ředitel školy
Vlastní hodnocení školy ► evaluace = lat. valere – přeneseno do angličtiny= self-evaluation ► Scrivena, 1991 = „proces určování podstaty, hodnoty a ceny.
Autoevaluační nástroje na naší škole
Autoevaluace na SZŠ a VOŠZdr. Liberec vyhláška č.15/2005 Sb. na naší škole od roku 2006 tříletý cyklus ošetřeno směrnicí ředitelky školy výchozí dokument.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE AUTOEVALUACE SLUŽEB ICT listopad 2006 (c) Radek Maca.
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Vlastní hodnocení školy
Základní škola a Mateřská škola Stařeč, okres Třebíč
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
AUTOEVALUACE ŠKOLY Základní škola Jablonec n.Nisou - Rýnovice.
RVP PV a jeho realizace v MŠ – předškolní vzdělávání v uplynulých 10 letech Zora Syslová.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
vlastní hodnocení školy
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY Zdeněk Hrkal Karlovy Vary, 12. listopadu 2009 Po každé dobré činnosti je radost z práce odměnou dvojnásobnou. (Euripides)
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Základní škola Nerudova Říčany okres Praha - východ Škola je plně organizovaná, tj ročník, spolu se speciálními třídami
 Příprava  Obecný záměr (současný stav, roční cíle oddílu)  Chytrý cíl (výchovný)  Atraktivní prostředek – naplnění cílů  Příprava plánu (název, termín,
1 Evaluace a hodnocení EvaluaceAutoevaluace ©. 2 EVALUACE /Autoevaluace EVALUACE vyjadřuje souhrnně teorii, metodologii a praxi veškerého hodnocení nejrůznějších.
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
Organizační formy vzdělávání Anotace: Výukový materiál je určen pro učitele jako osnova při výkladu učiva ORGANIZAČNÍ FORMY VZDĚLÁVÁNÍ. V prezentaci je.
Reforma školství, kurikula a systém kurikulárních dokumentů Lukáš Wodecki
Minikonference Gymnázium Brno - Řečkovice 17.červen 2010
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Evaluace v mateřských školách
Jak na akční plán?.
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
11. Evaluace/hodnocení Hodnocení škol, školských zařízení a vzdělávací soustavy vymezuje § 12 zákona 561/2005 Sb. o předškolním , základním, středním,
Evaluace v mateřských školách
První zkušenosti s evaluací
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
Transkript prezentace:

Mgr. Jana Palanská

Základní škola J. A. Komenského Kly

Logo školy: Naše škola byla založena před 110 lety a byla pojmenována podle učitele národů J. A. Komenského Školu navštěvuje zhruba 170 žáků

Téma prezentace Autoevaluace školy

AUTOEVALUACE ŠKOLY Vlastní hodnocení školy Stále probíhající proces Nástroj ke zlepšování práce školy Společný rámec pro všechny školy

ZŠ J.A.Komenského Kly, okres Mělník VÝCHOZÍ DOKUMENT ZŠ J.A.Komenského Kly, okres Mělník 2005 - 2010 Na základě SWOT analýzy vedení školy zaměstnanců školy členů Školské rady zřizovatele Koncepční záměry školy

Členění Vzdělání Výchova Personální oblast Spolupráce škola – veřejnost (rodina, zřizovatel, MŠ a ostatní) Materiálně – technické vybavení Vždy analýza současného stavu a koncepční záměry

AUTOEVALUACE NA NAŠÍ ŠKOLE Hodnocení školy jsme zaměřili na cíle, které si škola stanovila v ŠVP a v koncepčním záměru školy, a na způsoby, jakým tyto cíle plní. Proběhla 1x – výchozí zpráva Za školní roky 2005/2006 a 2006/2007 Dotazník pro rodiče Dotazník pro žáky Dotazník pro učitele Dotazník pro vedení školy

Pojmy v autoevaluaci Kritéria = cílový stav, kvalita, kterou chce škola v dané oblasti dosáhnout Indikátory = měřítko vypovídající o stavu sledovaného jevu Nástroje = metody, které škola k hodnocení použije Čas = časový úsek, v kterém bude sledování a hodnocení probíhat Odpovědná osoba = zaměstnanec školy, který plnění kritéria kontroluje

Oblasti autoevaluace v ŠVP Program školy Podmínky ke vzdělání Průběh vzdělávání Podpora školy Výsledky vzdělávání žáků Řízení školy Úroveň výsledků práce školy

Ukázka z našeho ŠVP – podmínky ke vzdělání Podoblast Kritérium Indikátor Nástroj Čas Odpovědná osoba personální Každá specifická oblast má svého koordinátora - Na škole pracuje VP - Je ustanoven ŠMP, ICT, EVVO, ŠVP Rozdělení úkolů na škole 1 x ročně ŘŠ materiální Dostatek DT - každý vyuč. má možnost využití DT - v každé třídě je DT stabilně Dotazník Hospitace Kontrola učebny Průběžně Vedení školy

Ukázka z našeho ŠVP – průběh vzdělávání Podoblast Kritérium Indikátor Nástroj Čas Odpovědná osoba Organizace práce ve vyučování Činnost žáků je různorodá Během hodiny žáci alespoň 2x změní druh činnosti sebehodnocení učitelů, hospitace průběžně vedení školy, všichni učitelé - vyučovací hodina má formální stránku učitel se se žáky přivítá a rozloučí, sdělí jim cíl hodiny a na závěr společně zhodnotí hodinu

Hlavní úkoly a plán práce roční plán kdo co kdy jak

Roční plán kontrolní činnosti Analýza předchozího roku Plán, který koresponduje s osnovou Vlastního hodnocení školy Kdo, co, kdy bude kontrolovat

Kontrola třídních výkazů Třída Třídní učitel Výsledek kontroly

Kontrola žákovských knížek Třída Kontroly TU Klady Nedostatky

„Když budeme přemýšlet o tom, MOTTO: „Když budeme přemýšlet o tom, co děláme, jak to děláme a proč to děláme, může na tom být naše škola líp.“