Úklidová firma ABCservis – zadání úkolů Zadání č. 1Zadání č. 5 Zadání č. 2Zadání č. 6 Zadání č. 3Zadání č. 7 Zadání č. 4Zadání č. 8.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Černoch Michal Školoudová Lenka
Advertisements

Obchodní akademie, Náchod, Denisovo nábřeží 673
Postupy ve zpracování žádosti k projektu ČŘB II v roce 2009  presentace projektu pracovníkům MŽP a SFŽP  vyhlášená 9. kontinuální.
1. cvičení úrokování.
Založení družstva © Mgr. Iva Jermanová, advokátka.
1 1 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova : Evropa investuje do venkovských oblastí „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací.
Sada č. XIV Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XIV _ SP, DUM č.18
OKúčetnictví, s. r. o. - zadání úkolů
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola Autor: Jitka Smejkalová Název materiálu: Objednávka Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PUK.OA2.906.
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Výzkumné projekty MPO řešené v r na ZČU náležitosti účetních dokladů na ZČU u projektů se samostatným bankovním účtem.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Fakulta stavební Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava 17. listopadu 15, Ostrava – Poruba.
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
1 Sociální integrace OK Zajištění dostupnosti vybraných sociálních služeb v Olomouckém kraji Cena za poskytování sociální služby Platební podmínky – fakturace.
1 Sdružení řemesel a malých podniků ve stavebnictví (CAPEB) FINANCOVÁNÍ SOCIÁLNÍHO DIALOGU Leden 2008 Seminář o sociálním dialogu 15. únor 2008 (na projektu.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Přehled realizovaných plateb a opatření k urychlení proplácení projektů financovaných z ROP Střední Morava 2. září 2009 Olomouc 8. září 2009 Zlín Výroční.
Obchodní společnosti.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola Autor: Ing. Soňa Šestáková Název materiálu: Základní účtování mezd Označení materiálu:
Ing. Jaroslav Holý Služba sledování změn.
Přijímací řízení pro školní rok 2014/15 Osmileté studium.
UPOMÍNKA – dodavatel zasílá upomínku odběrateli, pokud faktura nebyla ve lhůtě splatnosti uhrazena. Jedná se o specifický druh pobídky, která je zaměřena.
Sociální pojištění Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Činnost mzdového oddělení.
ÚČETNÍ DOKLADY září 2012 VY_32_INOVACE_UCE_070103
k přijímacímu řízení pro školní rok
Základy účetnictví Základy ekonomiky a účetnictví – 9. ročník
Žáci si interaktivně, ústně i písemně opakují dané učivo.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Moravská Třebová, Ing. Mgr. Dana Buriánková, vedoucí odboru finančního Dotace z Integrovaného operačního programu, oblast podpory 2.1 Zavádění.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Struktura fiktivní firmy.
MAJETEK PODNIKU září 2012 VY_32_INOVACE_UCE_070106
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava – Vítkovice,příspěvková organizace Autor: Ing. Andrea Modrovská Datum: 3. dubna 2012 Název: VY_32_INOVACE_7.3.7.
Činnost oddělení Zásobování
- DODACÍ LIST – seznam zaslaného zboží a jeho množství (resp. seznam provedených prací). Odběratel si podle dodacího listu může zkontrolovat úplnost dodávky.
Vypracoval: Rychtaříková Eva Materiál: VY_32_INOVACE_468
Téma projektu: Zajištění IT školení mimo sídlo firmy - školení zaměstnanců auditorské firmy na nově zavedený informační systém Vypracoval: Petr Vilimovský.
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ ve šk. roce 2014/2015
Automobil a daň z mezd Poskytne-li zaměstnavatel zaměstnanci bezplatně firemní motorové vozidlo k používání pro služební i soukromé účely, považuje se.
ROZVAHA říjen 2012 VY_32_INOVACE_UCE_070108
PŘEDNÁŠKA NEMOCENSKÉ POJIŠTĚNÍ II.. Osnova přednášky Výše dávek nemocenského pojištění  denní vyměřovací základ  rozhodné období  redukční.
ČASOVÉ ROZLIŠENÍ NÁKLADŮ A VÝNOSŮ
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ LIBERECKÉHO KRAJE místo konání:KULK Liberec datum konání:
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Personalistika a odměňování pracovníků
EVIDENCE PRACOVÍKŮ.
Cestovní náhrady kapitola rozpočtu 2 Jiří Haken 1.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Zdena Rojíková Název materiálu: VY_32_INOVACE_9_PISEMNA_A_ELEKTRONICKA_KOMUNIKACE_07.
Daňová evidence Pohledávky a závazky. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název.
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru Ekonomika a.
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru Ekonomika a.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Zdena Rojíková Název materiálu: VY_32_INOVACE_9_PISEMNA_A_ELEKTRONICKA_KOMUNIKACE_10.
POSTUP A PODMÍNKY POVINNOSTI DODAVATELE  Dodat zboží přesně podle smlouvy, potvrzené objednávky - druh, velikost, množství, rozměry, kvalita, cena,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Autor bakalářské práce: Martina Moravcová, DiS. Vedoucí bakalářské.
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru Ekonomika a.
Téma 2 Odměňování Mzdy a platy v odměňování zaměstnanců.
Poznatky z kontrol agentur práce
Pracovně právní vztahy
VY_32_INOVACE_Sikorová_ Ostatní evidence
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Téma 2 Odměňování Mzdy a platy v odměňování zaměstnanců.
NÁKUPČÍ NEVÝROBNÍHO MATERIÁLU
Působnost valné hromady
Písemnosti při organizaci a řízení podniku III
Implementace KAP v Jihočeském kraji I
Transkript prezentace:

Úklidová firma ABCservis – zadání úkolů Zadání č. 1Zadání č. 5 Zadání č. 2Zadání č. 6 Zadání č. 3Zadání č. 7 Zadání č. 4Zadání č. 8

Zadání číslo 1 Ing. Kamil Horák, nar. 15. června 1965, bytem Revoluční 56, Dvůr Králové n. L., pracuje ve firmě jako obchodní zástupce. Zúčastnil se konkurzu na místo obchodního zástupce v jiné společnosti. Včera obdržel oznámení, že na základě konkurzu byl vybrán na volné pracovní místo a do pracovního poměru může nastoupit od dalšího měsíce. Dnes projednal tuto situaci s ředitelem firmy, který Vás požádal o napsání dohody o rozvázání pracovního poměru. Objednejte u firmy MEDIASERVIS, a. s., Dobrovského 25, Praha 7, PSČ pololetní předplatné Hospodářských novin (pondělí až sobota). Žádáte o vystavení faktury, kterou zaplatíte příkazem k úhradě. Objednávku napište na hlavičkový papír a osobně ji podepište. Sdělujete vedoucímu obchodního útvaru společnosti s ručením omezeným OSVIT, Strmá 17, Brno p. Aleši Holému, že dodáte dne (D + 7) do adresátova technického skladu vlastním nákladním vozidlem čistící prostředky d1e objednávky č. 59/0_. Dodací list a fakturu předá závozník se zásilkou přejímajícímu skladníkovi.

Ředitel firmy dnes vydává příkaz s pořadovým číslem 3 k provedení veřejných prověrek BOZP v tomto roce. K zabezpečení veřejných prověrek jmenuje komisi ve složení: Zdeněk Falous – bezpečnostní technik, Jana Šimánková – referentka technického oddělení, Václav Kopáč – elektrikář. Ředitel ukládá: provést kontrolu na všech pracovištích. Ke kontrole každého pracoviště přizvat osobu, která je za kontrolovaný objekt zodpovědná. Za tento úkol zodpovídají všichni členové komise. Termín splnění je stanoven do 25. t. m. Další úkol, za jehož splnění odpovídají všichni členové komise, je prověřit, kdy byly odstraněny závady zjištěné při poslední kontrole. Úkol musí být splněn do 25. t. m. Panu Falousovi byl uložen úkol – provést zápis o výsledku kontroly a předložit je ředitel do 6. následujícího měsíce. Pan Falous musí také stanovit opatření ke zjištěným závadám včetně termínu odstranění. Ředitel pověřuje kontrolou plnění příkazu ke zjištěným závadám Evu Samkovou, sekretářku. Způsob předložení – ústně, termín – průběžně. Příkaz nabývá platnosti dnem vystaven. Obdrží jej členové komise, vedoucí oddělení a sekretariát.

Zadání číslo 2 Firma hledá vhodného kandidáta/tku na pozici OBCHODNĚ - TECHNICKÝ ZÁSTUPCE. Náplň práce: získávání nových zákazníků, udržování a péče o stávající zákazníky, technicko - poradenská činnost. Požadavky: SŠ vzdělání technického směru, praxi v obchodní činnosti min. 3 roky, znalost AJ výhodou, uživatelská znalost PC, prezentační a komunikační dovednosti, řidičský průkaz skupiny B. Nabízíte: dobré platové ohodnocení, služební automobil i pro soukromé účely, mobilní telefon, nástup možný ihned. Vypracujte grafický návrh inzerátu, který společně s průvodním dopisem odešlete do inzerce místních novin.

Při kontrole účetních dokladů jste zjistili, že firma TOPP, a. s. (M. Kudeříkové 1140, Havířov) nezaplatila fakturu č. 83/0_ na částku 6.500,00 Kč za úklid kanceláří. Fa byla splatná _. Žádáte adresáta o prošetření úhrady faktury. Pokud byla fa uhrazena, žádáte o sdělení čísla účtu a datumu úhrady. V případě, že je nájemce v prodlení, žádáte o zaslání dlužné částky obratem. Odpovídáte na objednávku č. 2/200_ od Jaroslava Vrkoče, vedoucího zásobování společnosti Autodoprava, s. r. o. (Nádražní 127, Tovačov). Vaše firma nikdy nedodávala vyhřívané autopotahy a proto zaslanou objednávku musíte odmítnout. Dopis podepíše Ing. Josef Vávra, vedoucí odbytu.

Zadání číslo 3 Dne D odesíláte Tiskárně Kalousková, společnost s ručením omezeným, Charvátova 75, Liberec, objednávku následujících tiskopisů: Faktura (označení tiskopisu 458) – 200 ks; Dodací list (ozn. tiskopisu 441) – 200 ks; Hromadný příkaz k úhradě (ozn. tiskopisu 123) – 153 ks; Příjmový pokladní doklad (ozn. tiskopisu 254) – 500 ks; Výdajový pokladní doklad (ozn. tiskopisu 255) ks; Objednávka (ozn. tiskopisu 430) – 200 ks. Zboží včetně faktury požadujete zaslat poštou nejpozději do konce tohoto měsíce. Dodavatele žádáte o potvrzení objednávky. Objednávku posíláte doporučeně. Dnes píšete dopis společnosti SYSTÉM, akciová společnost, Horní 13, Sušice, PSČ , která vaší společnosti před 14 dny dodala 2 osobní počítače zn. IBM. Po 2 až 3 hodinách od zapnutí začalo docházet při „zatuhnutí“ jednoho z počítačů. Závada narušuje fungování obchodního oddělení, a proto žádáte o urychlené odstranění závad v záruční době.

Na základě došlých faktur připravte příkaz k úhradě. Společnost RYOCO, č. ú.: /0100 za dodané ochranné pracovní pomůcky Kč na základě faktury č _. Společnost GARNIA, č. ú.: /0800 za dodávku kancelářských potřeb Kč na základě faktury č. 200_/ Velkoobchod s drogistickým zbožím, č. ú.: /0300 za úklidové prostředky Kč na základě faktury č. 200_/369. Konstantní symbol u všech plateb je Podpisové právo má ředitel společnosti. Sekretářce pana ředitele, paní Jitce Kubíčkové, bytem Trutnov, Jetelová 24, PSČ , která je v současné době na mateřské dovolené, se před týdnem narodila dcera Kateřina. Ředitel vás požádat, abyste jí dnes napsali jeho jménem blahopřejný dopis.

Zadání číslo 4 Dnes se písemně obracíte na firmu MISTRAL, akciová společnost (Antonín- ská 18, , Brno) s dotazem na možnost dodání kancelářského nábytku. Zamýšlíte vybavit své nové kancelářské prostory. Uvítáte zaslání nabídky, kde kromě cen a dodacích podmínek budou uvedeny i základní technické a funkční údaje. V závěru dopisu uvádíte, že vaším zájmem je co nejrychlejší zařízení kanceláří a uvedení nové pobočky společnosti do provozu. Proto očekáváte zaslání nabídky obratem. Na základě zaslaných nabídek školení objednáváte pro Ing. Marii Provazníkovou, mzdovou účetní, u společnosti s ručením omezeným CONSULTA, ekonomické poradenství (Špačkova 31, Praha) školení na dvoudenní seminář Příprava na roční mzdovou závěrku a aktuální změny ve mzdovém účetnictví, který se bude konat 25. a 26. října 200_. Úhrada účastnického poplatku bude provedena před zahájením školení. Žádáte o potvrzení objednávky.

Ekonomický ředitel společnosti Ing. Jan Jeník zve pracovníky účtárny na školení k využívání nového programu pro výpočet mezd. Školení se bude konat bude konat dne D + 15 od 9:00 hodin v sídle společnosti, zasedací místnost č. 2, 3. patro. Od 8:15 – 8:45 hodin bude probíhat prezence účastníků. V 9:00 – 9:05 hodin školení zahájí Ing. Jan Jeník. Dalším bodem programu bude vysvětlení změn programu, které nastaly v souvislosti se změnou legislativy (9:05 – 11:00 hodin). Poté bude následovat přestávka 11:00 – 11:30 hodin. Potom budou následovat dotazy účastníků a jejich vysvětlení 11:30 – 12:30 hodin. Hospodářka Hotelu DUHA (Srázná 34, Horní Bečva, PSČ ) Pavla Sluková Vám zaslala před 3 dny pod značkou 24/04/SL upomínku platby faktury č. 118/0_ za ubytování zaměstnanců Ing. Sládka, Ing. Noska. V dopise jí vysvětlujete, že fakturu jste uhradili až 3 dny po termínu splatnosti, protože jste měnili počítačovou síť a tím si zkomplikovali přístup k bankovnímu účtu. Omlouváte se za pozdní úhradu a těšíte se na další spolupráci. Kopii výpisu z bankovního účtu přikládáte.

Zadání číslo 5 Na základě zveřejněného inzerátu v místním tisku jste obdrželi od Ing. Karla Vaňka, bytem Herbatova 25, Hradec Králové žádost o místo. Na hlavičkový papír pozvěte pana Vaňka k osobnímu jednání, které se bude konat dne D + 20 ve 14:00 h v budově společnosti, v 1. patře společnosti, číslo dveří 23. Žádáte ho, aby si s sebou přinesl všechny doklady, kterými může prokázat své znalosti a dovednosti. Ředitel společnosti chce uspořádat pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky zájezd do Chorvatska – Dalmácie, letovisko Baška Voda. Termín zájezdu 17. – 26. června t. r. Ubytování je zabezpečeno v apartmánech pro 4 – 6 osob. Cena zájezdu je 4 600,00 Kč a zahrnuje ubytování, dopravu autobusem a pojištění. Závazné přihlášky si mohou zaměstnanci vyzvednout od _ v osobním oddělení u pí Koucké nebo Popelákové. Vyplněné přihlášky vč. zálohy ve výši 2 300,00 Kč je nutné odevzdat nejpozději do _. Písemnost bude vyvěšena na nástěnkách ve všech odděleních.

Firma TOPP, a. s. (M. Kudeříkové 1140, Havířov) nezaplatila fakturu č. 83/0_ na částku 6.500,00 Kč za úklid kanceláří. Fa byla splatná _. Protože firma nedopověděla na 1. upomínku vypracujte druhou upomínku a označte ji jako pokus o smír. Odběratele upozorňujete, že dlužnou částku zvyšujete o úroky z prodlení. Pokud dlužná částka nebude uhrazena do 7 kalendářních dnů, budete vymáhat pohledávku soudní cestou. V příloze zasíláte kopii faktury. Připravte dohodu o provedení práce pro paní Alenu Pilnou, bytem Trutnov, Kostelní 25, Trutnov, narozenou 24. dubna 1959 ve Vrchlabí, číslo obč. průkazu Paní Pilná bude celý příští měsíc zastupovat nemocnou uklízečku. Bude uklízet 4 h denně. Za každou odpracovanou hodinu obdrží odměnu 60 Kč. Výplatní termín je stanoven na 10. den následujícího měsíce.

Zadání číslo 6 Před čtyřmi dny jste obdrželi dotaz na zajištění úklidu kancelářských prostor od společnosti DOMOV, a. s., Brechtova 14, Trutnov. Dopis napsala Ing. Olga Otáhalová, majitelka. Můžete nabídnou následující úklidové práce: běžný úklid kanceláří a chodeb (každý den), mytí oken (2x ročně), zametání chodníku před budovou společnosti (alespoň 1x týdně). V zimním období zajištění odklízení sněhu (dle potřeby). Pro stanovení ceny za úklidové práce je nutná návštěva Vašeho pracovníka pan Klusáka, který si uvedené prostory prohlédne a změří a zpracuje předběžnou kalkulaci. Schůzku si dohodne telefonicky předem s paní Otáhalovou. Ing. Marie Provazníková, mzdová účetní byla přihlášena na dvoudenní seminář, který se bude konat 25. – 26. října 200_. Školení pořádá společnost s ručením omezeným CONSULTA, ekonomické poradenství (Špačkova 31, Praha). Objednejte pro paní Provazníkovou vhodné ubytování.

Jménem ředitele společnosti napište formou osobního dopisu poděkování za zájem o volné pracovní místo Ing. Karlu Vaňkovi, bytem Herbatova 25, Hradec Králové. Ve výběrovém řízení byl vybrán jiný kandidát, který lépe splňuje požadavky zaměstnavatele. Zaslané materiály budou uschovány v osobním oddělení a v případě uvolnění dalšího pracovního místa oslovíte Ing. Vaňka znovu. Před měsícem jste zaslali společnosti s ručením omezeným INOX (Sovova 2, Břeclav) objednávku č. 249/200_ na ponorné čerpadlo TPK Vaše objednávka byla dodavatelem potvrzena před 20 dny dopisem zn. 872/200_, který vyřizovala Karla Plačková. Dodávka se měla uskutečnit do 10 dnů, do dnešního dne však realizována nebyla. Žádáte o urychlené vyřízení objednávky, jinak ji budete nuceni zrušit.

Zadání číslo 7 Ing. Marie Provazníková, mzdová účetní, bytem Vrchová 564, Trutnov se dne 25. – 26. října 200_ účastnila školení Příprava na roční mzdovou závěrku a aktuální změny ve mzdovém účetnictví. Seminář pořádala společnost s ručením omezeným CONSULTA, ekonomické poradenství (Špačkova 31, Praha). Odjezd: autobusem z Trutnova v 5:00 h, příjezd do Prahy v 7:35 h, cena jízdenky 127,00 Kč Odjezd: autobusem z Prahy v 15:30 h, příjezd do Trutnova v 18:05 h, jízdenka 139,00 Kč Jízdenky metro: 4 ks (20 Kč/ks) Ubytování: Kč Cena kurzu: Kč (zaplaceno při prezenci) Záloha: poskytnuta ve výši Kč Výše cestovních náhrad: Délka prac. cesty – sazba (Kč): 05 – 12 h – 60 Kč; 12 – 18 h – 90 Kč, 18 a více h – 150 Kč. Sestavte vyúčtování pracovní cesty.

Obracíte na společnost NARAX, společnost s ručením omezeným (PSČ , Nádražní 33, Jaroměř) a žádáte o dodání následujícího zboží: Gelová podložka pod myš – 10 ks; Čistící sprej na obrazovku – 2 ks; Popisovače na CD disky – 2 balení (zboží jste si vybrali z katalogu firmy). Žádáte o dodání zboží poštou nejpozději do týdne. Za vykonanou práci poděkujte formou osobního dopisu do důchodu odcházejícímu vedoucímu organizačního oddělení Ing. Františku Sušilovi, ( Trutnov, Komenského 1). Dopis podepíše osobně ředitel společnosti. Před měsícem dodalo a namontovalo Družstvo BYZA (Hofmistrova 3, Jaroměř) do 6 oken kanceláří speciální horizontální žaluzie zahraniční výroby ALUCON 50, na které poskytlo 2letou záruku. Po necelém měsíci používání se však upevnění dvou z nich uvolnilo, žaluzie se částečně zdeformovaly a jsou zcela nepohyblivé. Protože okna kanceláří jsou orientována na jih, je spolehlivá funkce všech žaluzií jednou ze základních podmínek provozu kanceláří. Proto dne D vadné upevnění a deformaci žaluzií reklamujete a žádáte dodavatele o neprodlené vyslání servisního technika, který by nefunkční zařízení vyměnil a nové lépe upevnil.

Zadání číslo 8 Na základě nabídky firmy OPTILAK (Janákova 9, Jičín, p. Toulka) objednáváte celkovou renovaci oken a dveří ve 2. patře budovy (jedná se o 9 kanceláří, jednací místnost, sociální zařízení). Místnosti budou připraveny od a práce včetně úklidu musí být dokončeny nejpozději do poloviny července. Přístup do budovy, časový průběh prací a ostatní organizační záležitosti si dohodnou adresátovi zaměstnanci se správcem budovy p. Kupkou. Fakturu chcete zaslat nejpozději do týdne po skončení prací. Odpovídáte jednateli družstva SANITA (Husovo nám. 18, Nové Město nad Metují, ) Pavlu Nejedlému na reklamaci na neúplnost dodávky úklidových prostředků. V zaslané objednávce č. 12/200_ nebyly zahrnuty Politury na nábytek (250ml balení). Fotokopii objednávky přikládáte. Z tohoto důvodu považujete reklamaci nepovažujete za oprávněnou. Na základě další objednávky jste ochotni dodat výše zmiňované politury na nábytek.

Na základě zaslaných letáků se obracíte na firmu LEVIS, s. r. o., Sokolovská 2, Hradec Králové, PSČ Dotazujete se na možnost pořádání jazykových kurzů v prostorách vaší společnosti. Uvažujete o pravidelné výuce anglického jazyka, která by měla probíhat týdenních intervalech, v trvání 36 týdnů. Očekáváte, že bude nabídka bude odeslána obratem a bude v ní uveden minimální počet zájemců ve skupině, možné dny konání kurzů a cena. JUDr. Karel Příhoda, bytem Plzeň, Kltovská 124, narozen , bude společnost zastupovat v soudních jednání u okresního soudu v Plzni. Ing. Karel Novák bydlí v Trutnově, Polská 240, narozen Připravte plnou moc s dnešním datumem, kterou podepíše ředitel společnosti.