Pravidelné měsíční jednání s OO 21. 2. 2013. Obsah Jednání představenstva a dozorčí rady Jednotka IT Provozní informace Finanční sumář Bezpečnostní sumář.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Návrh státního rozpočtu ČR na rok 2010 Ministerstvo financí září 2009.
Advertisements

Ekonomické posouzení možnosti zajištění údržby vozů metra na trase A a B formou plného outsourcingu Připraveno pro Dopravní podnik hl. m. Prahy, a.s. Listopad.
Ústí nad Labem Dosažení potřebné kapacity justičních institucí
Seminář k ukončování projektů FS Vzorové obsahy 10. června 2008 Praha RNDr. Alois Kopecký, ŘO FS Ministerstvo pro místní rozvoj ČR.
Ing. Karel Havlíček – ředitel odboru příspěvkových programů
Provozně - ekonomický pohled na datová centra
1 Struktura dotačních titulů Středočeského kraje pro rok 2014.
Příklady odstraňování bariér konkurenceschopnosti české ekonomiky
Biologické centrum AV ČR, v. v. i. Hospodaření instituce Úprava rozpočtu.
Prezentace závěrů projektu
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
1 Sdružení řemesel a malých podniků ve stavebnictví (CAPEB) FINANCOVÁNÍ SOCIÁLNÍHO DIALOGU Leden 2008 Seminář o sociálním dialogu 15. únor 2008 (na projektu.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Přehled realizovaných plateb a opatření k urychlení proplácení projektů financovaných z ROP Střední Morava 2. září 2009 Olomouc 8. září 2009 Zlín Výroční.
Pravidelné měsíční jednání s OO Obsah Jednání představenstva a dozorčí rady Provozní informace Finanční sumář Personální úsek.
Pravidelné měsíční jednání s OO Obsah Jednání představenstva a dozorčí rady Provozní informace KARIR - prezentace vozového parku Finanční.
Návrh směrnice Organizační změny a optimalizace systemizace Rozpory po projednání s OO.
Audit IT procesů ve FNOL
7 Praha, 29. listopadu 2005 Ministerstvo obrany České republiky TISKOVÁ KONFERENCE ministra obrany České republiky Karla KÜHNLA.
Michal Pluta Česká spořitelna, a.s. IX / 2008
7. zasedání pracovní skupiny interních auditorů kraje Vysočina
Finanční řízení podniku
Úvod do podnikových financí
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic NÁRODNÍ DIALOG KE KLASTROVÝM KONCEPCÍM Martina Froňková Praha,
1 Možnosti financování vzdělávacích programů pro zaměstnance v rámci OP LZZ Prezentující Ing. Lenka Piruchová.
Návrh způsobu financování opatření Národní strategie BESIP (k diskusi)
1 Finanční situace Dopravního podniku hlavního města Prahy Praha, leden 2009.
Příprava nového zákona o rozpočtovém určení daní.
Odbor veřejné správy a eGovernmentu v roce 2013
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Pro MAS projekty (období 2007 – 2013) Státní zemědělský intervenční fond, Ministerstvo zemědělství.
Svaz měst a obcí České republiky a zákon o rozpočtovém určení daní Ing. Oldřich Vlasák předseda.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Směrnice Rady Libereckého kraje č. 3/2006 k zadávání veřejných zakázek Libereckým krajem a jím zřizovanými příspěvkovými organizacemi Liberec, 9. dubna.
o hospodářské soběstačnosti a o samofinancování církve“
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
RPS/CSF Technická pomoc RPS Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Smluvní zajištění Pražské integrované dopravy
Návrh novely zákoníku práce předložený vládě Svaz průmyslu a dopravy ČR souhlasil s návrhem novely zákoníku práce Stanovisko ze dne 31. března 2011.
Aktuální krize zdravotnictví
Finanční kontrola prováděcí vyhláška 416/2004Sb., aplikace v praxi
Praktický postup přípravy projektů Internetizace knihoven na krajích Michal Šperling Euredis, a. s. Dne:
VÝBOR PRO FINANCOVÁNÍ NÁRODNÍ STRATEGIE BESIP (VFNS) Informace o činnosti výboru pro jednání Rady vlády pro BESIP , Praha.
– soutěž PODNIKOVÉ ČINNOSTI Autory materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, jsou Ing. Dana Gebauerová a Ing. Romana Venclíková. Střední škola.
Metodika dělení příspěvku dle ukazatelů A+B1 na základě rozhodnutí Akademického senátu zůstává metodika dělení příspěvku stanoveného podle ukazatelů A+B1.
1 14.Postakviziční integrace-jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Kateřina Čepeláková, E-72 Šk.rok:2009/2010.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
SOUČASNÝ STAV A STRATEGIE PROJEKTU OPENCARD OPENCARD v Praze, dne:
Způsob financování sociálních služeb v rámci projektu „Služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ Ing. Pavel Poles Odbor strategického rozvoje kraje.
Cena dopravního výkonu v dlouhodobé smlouvě o zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou Kroměříž
Financování sociálních služeb 2015 Olomouc
Ministerstvo financí České republiky Jednání pracovní komise k RUD 31. března 2016 Ministerstvo financí Březen 2016.
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
Pracovní schůzka ekonomů neškolských příspěvkových organizací
IPRM Kladno-Kročehlavy Aktuální stav realizace IPRM
Strukturální fondy – nové možnosti, nové zkušenosti… Ing. Radim Konečný
Analýza hospodářského výsledku
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Dotace na zpracování územních plánů pro rok 2014
Rozpočet přímých NIV Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 14. prosince 2016 Liberec.
Rozpočet přímých NIV na rok 2016
Dotace na zpracování územních plánů pro rok 2015
Městská část Praha 6 Postup příprav GDPR Ing. Jan Holický, MBA
Porada ekonomů PO dne Informace oddělení rozpočtu a financování
Problematika MHD v městech SR Bojnice 30. září 2010
FINANCOVÁNÍ INOVACÍ Odpočet na podporu výzkumu a vývoje
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Regenerace sídlišť Regenerace sídlišť Úprava veřejných prostranství
Odbor školství oddělení školské ekonomiky
PROCES INVESTIC NĚKTERÉ ASPEKTY U VEŘEJNÉ SPRÁVY.
Transkript prezentace:

Pravidelné měsíční jednání s OO

Obsah Jednání představenstva a dozorčí rady Jednotka IT Provozní informace Finanční sumář Bezpečnostní sumář Lidské zdroje

Jednání představenstva a dozorčí rady

2. jednání představenstva Reorganizace jednotky IT – představenstvo přijalo aktuální informace o průběhu reorganizace jednotky IT Směnečný program – představenstvo bylo informováno o dalších krocích, které byly učiněny v rámci refinancování směnečného programu GTR-DP – představenstvo projednalo zajištění navařování a broušení kolejnic ŠKODA TRANSPORTATION - představenstvo přijalo aktuální informace o přípravě dodatku č. 4 ke smlouvě se ŠKODA TRANSPORTATION a.s. Odpisy nevyúčtované investiční zálohy a zmařené investice - představenstvo projednalo odpisy nevyúčtované investiční zálohy či zmařené investice Finanční dary OO – představenstvo v souladu se zněním platné kolektivní smlouvy schválilo rozdělení finančních darů odborovým organizacím

2. jednání dozorčí rady Investiční plán na rok 2013 – dozorčí rada se seznámila s návrhem investičního plánu pro rok 2013 Majetkoprávní záležitosti z 2. jednání představenstva dne – udělení souhlasu DR Informace k plnění plánu veřejných zakázek – vzata na vědomí Informace k přípravě refinancování směnečného programu – vzata na vědomí Informace o projektu insourcingu procesů jednotky IT– vzata na vědomí KPMG– dozorčí rada se seznámila s výsledky analýzy vybraných částí zprávy Mgr. Lásky

3. jednání představenstva V DOBĚ UZÁVĚRKY PRO FLASH REPORT BYL ZNÁM JEN PROGRAM JEDNÁNÍ, TJ. ZEJMÉNA: Jmenování ekonomického ředitele Investiční plán pro rok 2013 Plán činnosti interního auditu pro 1. pol Majetkoprávní záležitosti DP Materiály z 2. jednání DR

– jednotka Informační technologie Agenda: Organizační změna IT Sdílené úložiště dokumentů ové schránky pro zaměstnance Insourcing vybraných služeb IT

Hlavní procesy JIT Řízení incidentů Řízení požadavků Správa Problémů Správa konfigurací Řízení změnBezpečnost Správa úrovně služeb Řízení financí Správa serverů, datových úložišť, SAN Správa sítí, WAN, LAN, WLAN Správa serveroven Správa aplikací a databází Podpora koncových zařízení Správa softwareSpráva služeb Správa dodavatelů

Organizační struktura IT dnes IT 1+6 Odbor Strategie a rozvoj IT 1 Odd. ERP a IT projektů 1+6 Odd. Rozvoj APV 1+7 Odbor Provoz IT 1+3 Odd. Řízení SLA IT 1+8 Odd. IT technologické integrace 1+5 Odd. Zakázky a provoz mobilních telefonů 1+2 Odbor Spisová služba 1+2 Odd. Podatelna 1+9 Odd. Archiv 1+2

Změna organizační struktury IT IT 1+1 Aplikace 1 Podnikové aplikace 1+13 Provozní aplikace 1+9 Infrastruktura 1 Správa serverů 1+12 Správa sítí 1+5 Zákaznická podpora 1+10 Strategie a rozvoj IT 1+11 Spisová služba 1+2 Podatelna 1+9 Archiv 1+2

Náplň organizačních jednotek Aplikace Podnikové aplikace: správa a uživatelská podpora SAP, DMS, EG, … Provozní aplikace: Služby řidičů, JVA, JVT, VVM, ISP, atd. Infrastruktura Správa serverů: provoz a správa serverů, diskových polí, SAN Správa sítí: provoz a správa WAN, LAN Zákaznické služby: Helpdesk, Vzdálená správa koncových zařízení, Evidence drobného SW, Instalační postupy Strategie a rozvoj IT: projekty, finance, řízení změn, SLA, integrace sdílených IT služeb 26 nových pracovních míst

Sdílené úložiště Kč měsíčně Relativně úzká skupina uživatelů (cca 30) Zanedbatelná úspora pracnosti na straně HR Náročnější přístup k dokumentům na straně uživatelů (login, heslo) Doporučení JIT => řešit projektem implementace extranetu

ové schránky pro zaměstnance JIT zajistila nabídku na uživatelů Technické řešení bude dále upřesněno a konkrétní návrh společně s cenovou kalkulací bude předložen na poradě vedení DP Požadavek JIT: možnost pozdější integrace do extranetu

Insourcing vybraných služeb IT Od budou vybrané činnosti IT, které jsou dnes předmětem outsourcingu, zajišťovány interními pracovníky JIT JIT bude minimalizovat možné dopady na uživatele: –delší doba odstranění některých incidentů, –pozastavení některých změnových požadavků, Vážnější dopady JIT nepředpokládá Cíl: úspora nákladů v miliónech Kč měsíčně

Provozní informace

Informace o změnách a výlukách povrchové dopravy Krátkodobé výluky TRAM únor a březen Výluka BUS Čakovice – postupně navazující etapy Výluka Myslbekova - Hládkov (do ) Trvalé změny PID Výluka Letenská (8. 3. – ) Výluka LD Petřín ( – )

Poznámka: v měsíci lednu 2013 dočasně snížený trvalý stav (omezení provozu od 7.1. do )

Přehled činnosti přepravní kontroly za leden 2013 ukazatelleden Průměrný počet přepravních kontrolorů:157 - stálých PK156 - externích PK1 2. Počet provedených kontrol celkem Počet uložených přirážek celkem Počet přirážek za porušení tarifních podmínek – hotově zaplacené bloky Počet přirážek za porušení tarifních podmínek – nezaplacených na místě Počet uložených přirážek za nezaplacení přepravného Počet uložených přirážek za porušení přepravních podmínek Počet kontrol na 1 přirážku2,71 9. Průměrný počet kontrol na 1 zaměstnance Průměrný počet uložených přirážek na 1 zaměstnance140

– Odbor Příprava provozu Oblastní přepravní průzkum autobusových linek BUS12JV Jihovýchodní oblast hl. m. Prahy, včetně přilehlé části Středočeského kraje Realizace10. října 2012 Sledováno48 městských linek (06:00 – 20:00 hod.) 42 příměstských linek (v celém rozsahu provozu) Personální zajištěníDopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost Ropid studenti Střední průmyslové školy dopravní, a.s. Přepravené osobycelkem cestujících z toho příměstské linky cestujících

– Odbor Příprava provozu Profilový přepravní průzkum metra - vývojové trendy maximálních mezistaničních zátěží Frekvence sledování v roce 2013:měsíční Maximální úseky stanoveny dle KPPM 2008: ránoMuzeum A – Můstek Aodpol.Staroměstská – Můstek A Anděl – Karlovo nám.Karlovo nám. – Anděl Praž. povstání – VyšehradI.P.Pavlova – Vyšehrad Maximální hodinatrasa A07:15 – 08:15 hod až osob (1/4 hod. posuny)16:00 – 17:00 hod až osob trasa B07:00 – 08:00 hod. 07:15 – 08:15 hod až osob 16:30 – 17:30 hod. 16:45 – 17:45 hod až osob trasa C07:00 – 08:00 hod. 07:15 – 08:15 hod až osob 16:45 – 17:45 hod až osob

– úsek technický Informace k průběhu přípravy akce - Střídací bod Lublaňská 55 Shrnutí vývoje realizace akce do současné doby je následující: Stavební práce byly dokončeny firmou Rekomont, a.s. a předány DPP zhotovitelem dne Zároveň byl sepsán seznam vad a nedodělků. Tyto vady a nedodělky byly odstraněny dne Nyní se konfiguruje a zprovozňuje přístupový systém Altex pro potřeby uživatelů střídacího bodu Dne byla provedena závěrečná prohlídka Stavebním úřadem městské části Prahy 2. Dne byl doručen na DPP Kolaudační souhlas se stavebními úpravami kanceláří v 1. NP části domu č. 55 vydaný odborem výstavby Městské části Prahy 2. Nyní jsou splněny veškeré legislativní podmínky k užívání daného prostoru a je možné prostor vybavit potřebným zařízením Do očekáváme plné zprovoznění přístupového systému a pak bude možné užívat ho pro potřeby JPT

Finanční sumář neauditovaných výsledků za rok 2012

Výsledek hospodaření za rok 2012 Za hodnocené období bylo dosaženo ztráty ve výší tis. Kč, tj. o tis. Kč více oproti plánované ztrátě výši tis. Kč. Toto plnění výsledku hospodaření je důsledkem překročení plánovaných nákladů o tis. Kč a překročení plánovaných výnosů o tis. Kč Dodatkem číslo 5 ke smlouvě o veřejných službách ve veřejné drážní a městské autobusové dopravě v systému PID se kompenzace ekonomicky oprávněných nákladů za závazek veřejné služby zvýšila na tis. Kč. Kompenzace za rok 2012 dosáhla ve skutečnosti výše tis. Kč Vyšší kompenzace byla ovlivněna: –vyššími odpisy o tis. Kč (nákup tramvají za cca 3 mil. Kč), –směnečným programem o tis. Kč, –vyššími dopravními výkony o tis. Kč (ve skutečnosti ujeto o tis. vozkm více), –nižšími náklady na trakční energii tis. Kč

Přehled tržeb PID za rok 2012 a 2011 Tržby PID obsahují: časové jízdenky celkem (vč. zaměstnaneckého jízdného), duplikáty kupónů, jízdenky na jednotlivou jízdu, jízdenky v systému P+R, časové krátkodobé jízdenky celkem a paušální úhrady jízdného v tis. Kč SKUTEČNOST ROKU 2012SKUTEČNOST ROKU /2011 MHD(P+0)pásma (1-5)CelkemMHD(P+0)pásma (1-5)Celkem TRŽBY PID CELKEM ,86 TRŽBY ZA PŘIRÁŽKY K JÍZDNÉMU ,13 TRŽBY PID ,45 VČETNĚ PŘIRÁŽEK K JÍZDNÉMU

Financování Na začátku roku 2012 měl DP finanční majetek (účty v bankách + peníze) ve výši 967 mil. Kč. Měl však krátkodobé závazky z obchodních vztahů za více než 5,6 mld. Kč V oblasti velkých příjmů obdržel DP (kromě tržeb z jízdného) kompenzaci za poskytování služeb MHD podle smlouvy o veřejných službách, dotace na výstavbu metra a vrácené částky nadměrného odpočtu DPH od finančního úřadu Dne uzavřel DP s ČS, a. s. a ČSOB, a. s. smlouvu o směnečném programu na nákup nových tramvají, a to do výše 4 mld. Kč. V dubnu vystavil DP směnky na 2,4 mld. Kč, v červnu pak na zbývajících 1,6 mld. Kč. Na konci roku 2012 zbývalo ze směnečného programu nevyčerpáno cca 168 mil. Kč Závazek ze směnečného programu je splatný v dubnu 2013 V současné době je podána výzva na financování nákupu tramvají 15 T formou dalšího směnečného programu Pokud jde o výdaje, byly hrazeny vysoké částky v provozu a zvláště pak v oblasti investiční. V prvním čtvrtletí se jednalo převážně o faktury z roku 2011 za stavební investice. Největší stavební akcí je prodloužení trasy metra A, která byla však v roce 2012 plně hrazena z investiční dotace od HMP V průběhu roku bylo zaplaceno pět splátek úvěru, což včetně souvisejících plateb (úroky, opce) činilo finančně 527 mil. Kč. K zbývá úvěr za vlaky metra necelé 2 mld. Kč K měl DP krátkodobý finanční majetek ve výši tis. Kč. Vysoký stav finančního majetku je zapříčiněn hlavně použitím směnečného programu, který ale zvyšuje krátkodobé závazky. Ty vykázal DP k ve výši téměř 6 mld. Kč

Předpokládaný vývoj rozpočtu 2013 DPP předložil ve smyslu uzavřené Smlouvy výpočet předpokladu nákladů na rok 2013 ve výši tis. Kč, kdy provozní část je ve výši tis. Kč a navýšení vlastních zdrojů investic pro rok 2013 činí tis. Kč. Objednávka dopravních výkonů ze strany Ropidu byla ve výši tis. vozkm Na základě upřesnění v „říjnovém režimu“ se sníží předpoklad nákladů na rok 2013 a předběžný odhad kompenzace tak bude činit tis Kč, v provozní části tis. Kč. Snížení je ve výši tis. Kč

Změny oproti předloženému předpokladu nákladů: 1.Nárůst mzdových nákladů na rok 2013 nebude zahrnut podle smluvní indexace, ale podle podinflačně uzavřené kolektivní smlouvy. Finanční vyjádření činí tis. Kč 2.Vlastní úspory nákladů DPP nad promítnutý rámec z roku 2012 (200 mil. Kč) o dalších 150 mil. Kč. V DPP v současné době probíhá forenzní audit uzavřených závazkových vztahů a jednotlivé kauzy jsou prověřovány právně, z pohledu možnosti ukončení nevýhodně uzavřených smluv. V současné době nelze přesně vyčíslit kladný dopad do hospodaření DPP 3.Přepočet meziroční inflace dle Smlouvy (září 3,2 % oproti červnu 2,8 %). Finanční vyjádření je tis. Kč 4.Dílčí upřesnění dopravních výkonů dle říjnového odhadu Ropidu; po stabilizaci dopravních opatření realizovaných od bude ještě v listopadu 2012 zpřesněn výpočet dle změn v provozních parametrech sítě (použití typů a potřeba vozů, potřeba řidičů, provozní rychlost linek) a dojde ke zpřesnění finančního dopadu. Říjnové upřesnění v objednávce dopravních výkonů (z tis. vozkm na tis. vozkm) činí ve finančním vyjádření tis. Kč

Dle přípravy rozpočtu HMP na rok 2013 bude vyčleněna pro DPP částka kompenzace tis. Kč s tím, že dojde ze strany Ropidu ke snížení objednaného objemu dopravních výkonů ve finančním vyjádření o tis. Kč a snížení plánovaného podílu ostatních dopravců na tržbách PID o 73 mil. Kč (na úroveň roku 2011). Ze strany HMP dojde pouze k částečnému pokrytí inflační valorizace, deficit zdrojové části rozpočtu DPP by tak dosáhl tis. Kč

Bezpečnostní sumář

Škoda Transportation – Vyhodnocení rizik Dokument byl oddělení BOZP předán ze strany Škody Transportation dne v elektronické podobě. O předání byl proveden záznam do seznamu školení cizích organizací na stránkách BOZP. V rámci školení cizích firem jsou vzájemné informace o rizicích důsledně požadovány. Firmy, které si tuto povinnost neplní, jsou upozorněny na porušování § 101 bod 3 ZP Uvedená rizika Škody Transportation jsou k dispozici k nahlédnutí, okopírování apod. na oddělení BOZP

Lidské zdroje

Přehled probíhajících a vyhlášených výběrových řízení (od do ) ÚtvarNázev útvaruPMTermín vyhlášení Termín VŘ/statusTermín obsazení PM odd. Podpora řízení LZ referent IX - specialista (HR generalista) zrušeno odbor Interní auditvedoucí odboru probíhá odd. Benefity a vztahy s odbory vedoucí oddělení ukončeno odd. Marketingreferent VII probíhá jednotka Informační technologie projektový manažer probíhá služba Elektrotechnikavedoucí služby probíhá

Průměrné počty zaměstnanců 1/2013 KategoriePřepočtený stavPlán Ř MHD z toho Metro Tramvaje Autobusy D celkem kat kat POP TH z toho dle bodu b) KS z toho dle bodu a) KS916924

Fluktuace zaměstnanců v jednotlivých kategoriích za 1/2013 NástupyVýstupy Převody z kat.do kat. Dělníci POP313 TH ŘMHD z toho Metro933 T12123 A15 3 Rozdíl nárůstem27 Vnitropodniková fluktuace (převody v rámci DP z kat. do kat.) 0,24 %

Celková míra fluktuace za období 1/2013 1/2013 Celkem celkový počet RPPprůměrný počet zam.míra fluktuace ,38 kat. D celkový počet RPPprůměrný počet zam.míra fluktuace ,25 kat. POP celkový počet RPPprůměrný počet zam.míra fluktuace 14150,24 kat. TH dle bodu b) KS celkový počet RPPprůměrný počet zam.míra fluktuace ,54 TH dle bodu a) KS celkový počet RPPprůměrný počet zam.míra fluktuace 29160,22 Strojvedoucí metra celkový počet RPPprůměrný počet zam.míra fluktuace 35730,52 ŘMHD - Tramvaje celkový počet RPPprůměrný počet zam.míra fluktuace ,76 ŘMHD Autobusy celkový počet RPPprůměrný počet zam.míra fluktuace ,67

Přehled mzdových nákladů (bez OON) a průměrná mzda v DP Přehled za období 1/2013

Přílohy odboru

Volba do DR termín pro volbu členů do DR