Samostatná odborná práce H/01 Podkovář a zemědělský kovář

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NOVÁ MATURITA Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí
Advertisements

Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
Termíny pro školní rok 2013/2014: Předání zadání MP žákůmod do Určení oponentů MP ředitelem školy Odevzdání MP koordinátorkám.
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Nová podoba maturitní zkoušky Obchodní akademie, Vyšší odborná škola cestovního ruchu a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, s. r. o. Dr. Eva.
Maturita 2010/2011 Co je potřeba znát z maturitní vyhlášky.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Hodnocení práce Hodnocení práce je nástrojem zajišťujícím, aby požadavky, náročnost, složitost a podmínky práce se odrazily v diferenciaci odměny pracovníka.
Práce předsedy zkušební maturitní komise
Seminární prací žák prokazuje schopnost:  vyhledávat a třídit informace,  pracovat s odbornou literaturou a internetem,  porozumět danému tématu, 
Úvod do managementu 1. seminář
Struktura personální směrnice
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2014/2015
MALÁ MATURITA 9.ROČNÍKU ZŠ a MŠ Regionu Karlovarský venkov.
Ročníková práce Závěrečná práce e-learningového kurzu ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí.
Ing. Lenka Janíčková, Ph.D.
Nová závěrečná zkouška ve spolupráci škol a firem POSPOLU Olga Kofroňová, NÚV
Management PAE DS 5. ročník. Témata přednášek Vývojové tendence managementu, charakteristika strategického řízení. Poslání podniku, podnikové cíle, identifikace.
Koordinátoři ICT Organizační informace
Seminární práce Postupy pro školní rok 2014/2015.
Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, ph.d.
E-LEARNINGOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ TVŮRCŮ A UŽIVATELŮ JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ.
Úvod do managementu 1. seminář
Výběr adekvátních vyučovacích metod při fixaci a kontrole znalostí v rámci ekonomického vzdělávání ©prof. Ing. Ondřej Asztalos,CSc.
Diplomový seminář pro studenty ITaM B. Miniberger LS 2013.
PROHLUBOVÁNÍ VZDĚLÁVÁNÍ LÉKAŘŮ IPVZ Praha.
SO – studijní opora podpora výuky BSe a DSe LS2012
NOVÁ MATURITA Stručná informace o jejím průběhu a přípravě.
Absolventská práce.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Veřejné zdravotnictví 2. ročník
INFORMAČNÍ SYSTÉMY CVIČENÍ: Semestrální projekt Podmínky udělení zápočtu Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení.
1. SETKÁNÍ Bakalářský seminář. Cíle bakalářského semináře Hlavní cíl: seznámit se strukturou a hlavními požadavky na BP Formální náležitosti zadání a.
Metodologie bakalářské a diplomové práce
Případová studie Seminář 2014.
Úvodní informace Informatika pro ekonomy I LS 2012/2013.
Struktura bakalářské práce
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
METODICKÝ SEMINÁŘ Psaní závěrečné práce STUDIJNÍ PROGRAM: U Č ITELSTVÍ VŠEOBECN Ě VZD Ě LÁVACÍCH P Ř EDM Ě T Ů.
Úvod do studia Základní informace o předmětu Robert Zbíral Maxim Tomoszek.
Informace pro maturanty ve školním roce 2015/2016
Maturita ► Společná část  2 zkoušky ► Profilová část  3 zkoušky.
Diplomový seminář úvodní přednáška 11. května 2016 doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy 20.
Maturitní zkouška podle zákona č. 561/2004 Sb. (školský zákon) platnost od Maturitní zkouška podle zákona č. 561/2004 Sb. (školský zákon) platnost.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
PRAKTICKÁ ÚČETNÍ Grantový projekt: reg. číslo projektu: CZ.1.07/3.2.07/ realizátor projektu: HM EKOND, spol. s r.o., Ostrava.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
Nová závěrečná zkouška oboru Pekař Konference Hotel Step, Praha
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
ROČNÍKOVÁ PRÁCE je určena pro žáky 9. tříd Hlavním cílem je naučit se využívat získané poznatky v praxi, vhodně doplnit učivo základní školy a ověřit získané.
Přijímací řízení ve školním roce 2016/2017
Ing. Veronika Vindemanová
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2016/2017
Institut Celoživotního Vzdělávání
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014
Nová závěrečná zkouška Komentář
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012
Střední vzdělávání Maturitní zkoušky 2016
Seminář 1 – Téma a úvod odborného textu
BEZBARIÉROVÉ KNIHOVNY
OBHAJOBA MATURITNÍ PRÁCE
Maturitní zkoušky 2019 ke dni
Samostatná odborná práce H/02 Včelař
Kurz 1FU191 Metodologický seminář
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2018/2019
Transkript prezentace:

Samostatná odborná práce 41-54-H/01 Podkovář a zemědělský kovář Zpracovala: Ing. Zdeňka Szebestová

Samostatná odborná práce Písemné zpracování komplexního úkolu zaměřeného na prověření odborných znalostí a dovedností a práci s informačními zdroji.

Zadání Žák má možnost výběru z předem stanovených témat (20 témat), vybírá si jedno téma dle svého uvážení. Téma může být žákovi přiděleno i ředitelem školy. Téma SOP se skládá z písemné práce a praktické přílohy – výrobku. Příklady témat: vady podkování diagonálního kopyta, ostroúhlého kopyta, tupoúhlého kopyta, špalkového kopyta, těsného kopyta.

Termíny Doporučený termín zadání: nejdříve v lednu příslušného školního roku Doporučená délka řešení: minimálně 1měsíc Doporučený termín odevzdání: nejpozději do 3 týdnů před závěrečnou klasifikací

Při obhajobě žák dodržuje stanovený postup. Prezentace Obhajoba Prezentace a obhajoba SOP probíhá v rámci praktické zkoušky ZZ (u témat 1 až 10). Za prezentaci a obhajobu SOP může žák získat maximálně 20 bodů (z celkového maximálního počtu 100 bodů). Při obhajobě žák dodržuje stanovený postup.

Užitek pro žáka Učí se pracovat s informacemi, fotodokumentací. Získá hlubší znalosti v určité problematice. Při své práci zapojí tvořivost. Uplatní dovednosti získané v odborném výcviku. Procvičí si vlastní prezentaci svých výsledků.

Vyhlašuje NÚV ve spolupráci s Hospodářskou komorou ČR. SOUTĚŽ Kdo vyhlašuje? Vyhlašuje NÚV ve spolupráci s Hospodářskou komorou ČR.

Co komise hodnotí? dodržení jednotlivých bodů zadání používání odborné terminologie srozumitelnost, logickou návaznost schopnost kombinace teoretických poznatků s odbornými dovednosti

Co dále komise hodnotí? originalitu, nápaditost zpracované práce práci s aktuálními informačními zdroji – literaturou, časopisy, webem jazykovou správnost grafické zpracování, vhodné využití obrázků, fotodokumentace

Hodnocení SOP ze Střední školy řemeslné Jaroměř (1) 1. místo Filip Tošovský Práce odpovídá tématu č. 3, ale nebyly dodrženy všechny body zadání. V tomto tématu nebyla vyžádána kapitola k domestikaci koní, ale je zařazena, naopak není zařazen popis rámce hříběte a pouze částečně popsány vlivy působící na deformaci končetin. Stěžejní kapitola týkající se využití korektury a ortopedických podkov je hezky zpracována. Obsahová a formální úroveň zpracování odpovídá požadavkům. Odborná terminologie je v práci respektována. Z práce je zřejmý vztah žáka ke koním.

Hodnocení SOP ze Střední školy řemeslné Jaroměř (2) 2. místo Viktor Cipra Práce odpovídá tématu č. 14. Body zadání jsou v práci zařazeny. Některé kapitoly jsou zařazeny navíc ve srovnání se zadáním. Obsahová úroveň zpracování je v pořádku, byly zaznamenány chybičky týkající se formální úrovně zpracování – překlepy, nejednotně řešené popisy obrázků apod. Nebylo potřeba kopírovat z internetu tak rozsáhlé informace ke tmelům používaným v podkovářství. Odborná terminologie je v práci respektována. Z práce je zřejmý pozitivní vztah žáka ke koním. Oceňuji zařazení aktuálních informací v práci.

Hodnocení SOP ze Střední školy řemeslné Jaroměř (3) 2. místo Zdeněk Hash Práce odpovídá tématu č. 16. Body zadání jsou v práci zařazeny. Navíc je v práci zařazena kapitola týkající se domestikace koní. Obsahová úroveň zpracování je v pořádku, byly zaznamenány chybičky týkající se formální úrovně zpracování – překlepy, nejednotně řešené popisy obrázků apod. Odborná terminologie je v práci respektována. Oceňuji, že žák pracoval s odbornou literaturou, nespokojil se jen s hledáním na internetu.

Děkuji za pozornost.